Miluji tě k sežrání

• USA Just Friends (více)

Představte si, že milujete krásnou ženu, ale ona vás pokládá JEN za svého nejlepšího kamaráda. A právě když se jí konečně rozhodnete říci, že jí milujete, nastane nejtrapnější situace vašeho života... (oficiální text distributora)

Recenze (202)

Chen

Pobavil jsem se hodně slušně. Ryan Reynolds to sice s mimikou trošku přehání, ale je to pořád snesitelné, komik to určitě není špatný. Anna Faris je jako "popstar" skvěle nesnesitelná, celá komedie jako taková je opravdu docela vtipná, gagy nejsou trapné, ale pobaví, nemůžu si stěžovat, zasmál jsem se. ()

eraserhead666

Ryan Reynolds mě jako herec baví, ale tohle je asi nejtrapnější a nejsušší komedie, ve které jsem ho viděl. Jeho postava je tak blbá, že je vám až líto toho šťastného konce! Anna Faris mu ty koule měla uvařit. Tahle vážně romanticko komediální role mu nesedla, mnohem více mu sedí ta trošku hrubší rovina (Hele kámo, kdo tu vaří, Sexy party)..... ()

lareinna

Amy Smart je fajn, Ryan Reynolds je herec, ktorého mám veľmi rada, ale naštvalo ma ako počas celého filmu zo seba robil totálne neschopného debila. Ďalšia úplne zbytočná postava bola tá "speváčka" (Anna Faris), ktorá patrí tak akurát do klubu švihnutých a histerických žien s IQ 20. Tá si naozaj mnohokrát počas tých 96 minút koledovala o "úpravu fasády".. Amy a Ryanovi 2* ()

Lyžař

Tohle je film, který mi zase jednou připomněl, jak blízko má k sobě kamarádství a láska. Ve vztazích někteří lidé zůstanou na jedné straně a druzí na straně druhé. Tak nějak to probíhá i v tomhle filmu. Chris se náhodou dostane do místa, kde vyrůstal a snažil se říct své nejlepší kamarádce, jak strašně ji má rád. Pokaždé ale nastala nějaká prapodivná situace, která mu to překazila. Tak když teď, po deseti letech, vidí svou vyvolenou, zkusí jinou taktiku – být chladný, však ona se chytne. Časem ovšem přijde na to, že jeho láska Jamie je opravdu romanticky založená a jen neměla štěstí na kluky. V tomhle okamžiku se Chris rozhodne být sám sebou, zase vzniká spousta strašných náhod, kterým se musí člověk smát, ale nakonec..no..ať žije pravá láska! ()

peetriss

Co čekat, když je pod tímto podepsán Kumble. V tomto případě však jeho "dílo" doslova přetéká superlaciným primitivismem, účelově a nefunkčně se snažícím vzbudit dojem, že koukám na bláznivou komedii - ale i ta musí mít hlavu a patu s humorem a vtipem v alespoň vzdálené symbióze s inteligencí. Ryan Reynolds je vzhledem k roli nehodnotitelný, Anna Faris si svých ujetých blondýn ráda užívá, což není tento případ, jediná Amy Smart potěšila, přestože je jen součástí ničeho. ()

Zajímavosti (8)

• Během natáčení Reynolds vyšel mezi lidi ve svém „tlustém“ oděvu. Když se ho fanousci zeptali, zda je na place Ryan Reynolds, pověděl jim, že ano a poslal je za ním. (imro)
  • Film obsahuje potitulkovou scénu. (Duoscop)