Labilní muž, který se dostal ven z psychiatrické léčebny, se snaží přesvědčit svou dceru, že někde na předměstí je zakopán španělský zlatý poklad. (Filmbox)

Recenze (103)

moviesfan

Nízkorozpočtové filmy mám rád, ale tento si místo v mé oblíbenosti nezískal. Tvůrci zřejmě měli úmysl vytvořit ,,obyčejný a nezávislý" film, který občas pobaví a bude řešit všední problémy. Jenže pobavil pouze dvakrát a celkově jsem se nudil. Vždyť hlavní příběh nemá co říct. A u takovýchto filmů by měl. Většinu rozpočtu zaplatil několikrát zde propagovaný fast food, což také nechápu. Co má co dělat reklama, možná nepřímá, v tomto filmu? Jen děkuji za číňany a ,,zběsilou" jízdu na motorce přítele Charlieho. ()

Webb

Čekal jsem průser (díky negativnímu názoru na tento film od člověka, kterého respektuji) ale tak špatně to nakonec nedopadlo. Má to sice chyby a působí to naivně, naštěstí čekání na nudu se ukázalo zbytečné, protože snímek docela dobře plynul do svého nezdárného konce a na Evan Rachel Wood se hezky kouká. 50% ()

greetchen

Film mě mile potěšil, dávám mu tři hvězdičky. Čtvrtá je za Michela Douglase s jeho příšerným plnovousem a šíleným pohledem, protože bláznivého hledače pokladu hrál fakt skvěle. Evan Rachel Wood taky nelze nepochválit, konečně tu má větší prostor pro to, aby ukázala že umí hrát (a umí). Navíc jí to tu děsně sekne. ()

JohnCZ

Indie dramedy s cáklým Michaelem Douglasem a krásnou Evan Rachel Wood o hledání (nejen) ztraceného pokladu. King of California obsahuje přesně to, co má nezávislé komediální drama obsahovat: příjemné herecké výkony, vcelku originální námět a pěknou hudbu. Celé je to tak trochu vtipně šílené, ale nemůžu úplně říct, že bych měl po zhlédnutí závěrečných titulků vyloženě dobrou náladu - spíše něco mezi. ()

MontyBrogan

Viem si predstaviť, ako by to natočili napríklad takí Coenovci s väčším dôrazom na kriminálnu zápletku, alebo Wes Anderson bizarnejšie. A v oboch prípadoch by to bol v konečnom dôsledku asi aj zábavnejší film. Ale možno by sa z neho vytratila tá ľudská rovina nezávislej dramédie, ktorá bola hnacím motorom celého snímku. Dlho som si vravel, že to vidím na tri hviezdičky, aj napriek zlatej, no trochu prehrávajúcej Evan Rachel Wood, istému Douglasovi v preňho nezvyčajnej úlohe a vkusnému soundtracku. No koniec v zmysle Máme radosť... bol príliš podarený. A "naked chinese men" prišli tiež. Tak predsa len majú tí rodičia občas pravdu. Kto by to bol povedal, keď sú niekedy ešte väčší blázni než my. ()

• Film byl z rozpočtem 10 000 000 amerických dolarů natočen za 31 dní. (Terva)
  • Film měl premiéru 24. ledna 2007 na Sundance Film Festival. (Terva)
  • Natáčení probíhalo v kalifornských městech Santa Clarita, Los Angeles a Simi Valley. (Terva)