Reklama

Reklama

VOD (1)

Super akční film v režii Sylvestra Stallone, který také hraje hlavní postavu. Ani chvilka nudy, totální napětí až do konečného rozuzlení. Skupina profesionálních zabijáků dorazí na ostrov Vilena s úkolem zlikvidovat nebezpečného diktátora. Akce se začíná komplikovat. Kolem nich probíhá něco nekalého a někdo ničí všechny jejich plány. Protivník i vnitřní nepřítel se snaží rozložit soudržnost a kamarádství. Když je obětována místní spojka Sandra, vedoucí skupiny se rozhodne manipulacím vzdorovat a vrátí se do Vileny, aby osvobodili rukojmí, dokončili svou práci a také zachránili svou integritu... Postradatelní jsou totiž muži, kteří mohou být obětováni ve prospěch vojenské operace... (Film+)

(více)

Videa (5)

Trailer 2

Recenze (2 375)

Bluntman 

všechny recenze uživatele

POSTRADATELNÍ jsou přijímáni jako nostalgická osmdesátková akční řežba, ale přes všechno to fanboyovské nadšení bez schopnosti kritického myšlení se opomíná na to, že takhle ty filmy nikdy nevypadaly._____ Přímočarost vyprávění a ideologickou jednoznačnost snímek nahrazuje nezvyklými odklady, solitérního hrdinu týmem a znejasňováním dichotomie dobrý-zlý přítomností agenta, i když si zachovává charakteristické prvky v podobě ženské postavy jako katalyzátorky akce a určitého homoerotismu (zde uvědomělého)._____ V případě stylu se na místo převažujících amerických plánů v 3-5 sekundových statických záběrech setkáváme s pokusem o greengrassovskou kinetiku v nepřehledných akčních sekvencích, které mají délku záběru kolem dvou sekund a které upřednostňují polocelky s leoneovsky nezvyklými prostřihy na detail. (Nepřidává ani to, že většina akce se odehrává v noci či potemnělých prostorách, úvodní noktovizorové vidění je spíše moderně videoherní než predátorovsky neotesané.) Způsob záběrování, průměrná délka záběru i kompozice se sice přizpůsobují způsobu boje postav v kontaktních střetech, ale jinak jde spíše o důkaz atrofovanosti určité podoby dobového žánrového filmu, kdy se na místo pohybu a s ním spojené dynamiky dočkáme stání a střílení, popř. sezení při jízdě a střílení, které vždy končí atrakcí podpořenou nedobovými digitálními triky, u nichž si nejsem jist, nakolik jde o záměr (což v případě takových PREDÁTORŮ se sebereferenční scénou výbuchu, odkazující na osmdesátky i logo studia, napsat nejde). _____ Problematická je i ona časová a prostorová neurčenost, která by sice odpovídala odkazovanému, ale je přitom narušována narážkami na současné dění v podobě pirátských-pašeráckých lodí, waterboardingu ad. V takových scénách se odkryje nepatřičnost celého projektu, jehož podoba by našla své místo v reaganovských fantasy, ale ne v obamovských časech hyperinteligentních akcích. (Ovšem po vlně sedmdesátek je letos v kurzu křísit osmdesátky.) Jediná sebeironická scéna v kostele, ve které se otevřeně na něco konkrétního odkazuje, tak může vyvolat patřičnou dávku nostalgie, ale zbytek tomu svou formou neodpovídá._____ Přestože výše zmíněné se může zdát jako kritika, není tomu tak, protože mám za to, že tahle podívaná neměla být osmdesátková, i když je tak přijímána, nýbrž o remíze mezi tehdejší a současnou podobou žánrového akčního filmu, vyjádřené schématem buddy movie (Stallone, Statham) a korunované odpravením záporáka. POSTRADATELNÍ tak spíše dokazují, že budou chybět přerostlým puberťákům, kteří ne a ne vyrůst, než že by se zařadili mezi opravdové chlapské filmy, které jsou oslavou mužské pospolitosti a kamarádství, jako se to stalo Peckinpahově DIVOKÉ BANDĚ či Aldrichově TUCTU ŠPINAVCŮ, na něž lze nalézt v POSTRADATELNÝCH odkazy. PS: Co se skutečně skrývá pod 80´s: http://pics.kuvaton.com/kuvei/the_expendables.jpg . ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Brian Tyler: 1. The Expendables [3:25] ,2. Aerial [2:57] ,3. Ravens and Skulls [4:51] ,4. Lee and Lacy [2:14] ,5. Massive [3:25] ,6. The Gulf of Aden [6:57] ,7. Lifeline [4:30] ,8. Confession [2:56] ,9. Royal Rumble [3:43] ,10. Scanning the Enemy [3:47] ,11. The Contact [1:32] ,12. Surveillance [3:27] ,13. Warriors [3:48] ,14. Trinity [4:19] ,15. Waterboard [3:03] ,16. Losing His Mind [2:37] ,17. Take Your Money [2:42] ,18. Giant with a Shotgun [3:58] ,19. Time To Leave [1:55] ,20. Mayhem and Finale [5:48], ()

Reklama

H34D 

všechny recenze uživatele

Ryze akční film s nepříliš dobře natočenými akčními scénami? To nezní jako moc dobrá premisa... Stallone se dějově i hereckým obsazením obrací k akčním filmům 80. let, ovšem kinetikou kamery a hlavně rychlostí střihu ujel až kamsi za Bournovu trilogii. Akce je nepřehledná, choreogrefie tak nemá šanci vyniknout, rychlost ji nepřidává na stylovosti, ba naopak ubírá z požitku sledování letitých oblíbenců. Jakoby ani nebyl čas se jim pořádně věnovat a přitom právě oni představují ten stěžejní prvek, díky němuž i prázdný film dokáže naplnit většinu očekávání. Estráda starých známých tvrďáků, hektolitry testosteronu - muži z ocele, kteří si však stále uchovali kousek duše - Expendables tvoří skvělou partu! Škoda jen, že se nevydali na trochu zajímavější pouť... 7/10 ()

somnar 

všechny recenze uživatele

Asi nejsem cílovka. Ty vysvalené, propocené, občas poněkud jednodušší či rovnou úplně vypatlané machistické kreatury jsem vždycky nesnášel a v Expendables bohužel jiní hrdinové nevystupují. Stalloneho partička, které v žilách proudí víc testosteronu a rozpuštěných steroidů než krve, mi nijak neimponuje, nebavím se nad ní a u její mise ani nedokážu vypnout mozek. Maximálně postradatelná a maximálně pronuděná záležitost. 50% za letadlo. ()

M.a.t.t. 

všechny recenze uživatele

Stallone ako režisér nie je od Stalloneho ako herca o nič horší. Ak mi je pri ňom niečo sympatické, tak že presne vie, čomu rozumie najlepšie a nesnaží sa točiť na čo nemá. Preto netreba od Expendables čakať zázraky na poli príbehu ci charakterov, ale nekompromisný akčný nášup plný nostalgického spomínania na 80te roky. A hoci nepatrím k zarytým fanúšikom tohoto obdobia, túto poctu plnú bývalých i súčasných akčných hviezd som si dokázal vychutnať. Aj napriek tomu, že na tímovej chémii nie je kladený až taký dôraz ako by mohol. Ale ani toto, ani fakt, že 80tky úplne takto nevyzerali, čo je najviac badať na modernejšie snímanej hoci zároveň príjemne staromilskej akcii, mi nedokázali dojem výraznejšie skaziť. Aj keď som očakával viac, váhanie ohľadom pokračovania nie je vôbec nutné, verím, že táto téma má potenciál ísť ešte nahor. ()

Galerie (133)

Zajímavosti (111)

  • V úvodní scéně je při zaměřování teroristů vidět paprsek laseru ze zaměřovače. Ten ale v realitě není vidět, resp. je vidět, ale pouze v mlze, která před výstřely nebyla. (samik81)
  • Lee Christmas (Jason Statham) fotografuje armádu s objektivem 24-70mm, ale fotky na displeji odpovídají při dané vzdálenosti mnohem delšímu ohnisku. (McFee)
  • Hudobná skupina Shinedown naspievala k filmu pesničku s názvom "Diamond Eyes". V úvodnej titulkovej pasáži režisérskej verzie odznie skladba "Sinner's Prayer" od hudobnej skupiny Sully Erna. (HFCJ)

Související novinky

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

31.08.2021

Studio Lionsgate oficiálně oznámilo čtvrtý díl v akční sérii Postradatelní pod produkčním dohledem Millennium Media a Sylvestera Stalloneho. Vedle toho pak máme i první střípky obsazení. Kromě… (více)

Jak to vypadá se čtyřkou Expendables?

Jak to vypadá se čtyřkou Expendables?

08.07.2019

Sylvester Stallone (Rambo V: Last Blood) má momentálně plné ruce práce s posledním Rambem, předtím zase dokončoval práce na dvojce Creeda, a do toho má oznámených ještě několik dalších projektů.… (více)

Wonder Woman vzkřísila Rudou Sonju

Wonder Woman vzkřísila Rudou Sonju

06.11.2017

Už řadu měsíců je jasné, že úspěch amazonské princezny přižene do kin další superhrdinky. V Sony chystají týmovku s Black Cat a Silver Sable, v 20th Century Fox řeší spin-off Logana s X-23, a jak… (více)

Creeda 2 natočí Stallone

Creeda 2 natočí Stallone

10.10.2017

Boxerská sága o Rockym se před dvěma lety dočkala spin-offu se synem Apolla Creeda. Film za 35 milionů dolarů vydělal 173 milionů a dovedl Stalloneho ke Zlatému glóbu a nominaci na Oscara, takže není… (více)

Reklama

Reklama