Dráma približuje príbeh troch žien: 50-ročnej, ktorá pred 35 rokmi dala svoju malú dcérku na adopciu, ďalšia je jej dcérou a nakoniec Afroameričanka, ktorá by si chcela dieťa adoptovať. (horacko)

Recenze (151)

iamek

Po dlouhé době drama ze života, které ve mě zanechalo velký dojem. V Mother and Child budete sledovat herecké galapředstavení včech protagonistů. Ano i Samuela L. Jacksona. Líbilo se mi jak scénárista dokonale propojil jednotlivé osudy a nakonci je prostě spojil v jeden neuvěřitelný zážitek. Navíc vše podkresluje dokonalá hudba. ()

terunka003

Emoční, osudové, nenaplněné, poutavé, matky a dcery. Nádherné a ladné, ale něco mi tam chybělo. Co, to nevím. Rozhodně to ale není snímek k zahození, myšlenek spousty, některé rozumné, jiné zase méně. Annette Bening hrála úžasně chladně, Samuel L. Jackson naopak až velmi starostlivě. Film to není možná pro každého, a i když tu není žádná akce, tak se nenudíte. .."Ella představuje smíření".. ()

dANo

Tento film pohladí dušu hlavne matkám, či dcéram, ale musím priznať, že to veľmi oslovilo aj mňa... Zo začiatku sledujeme veľké množstvo postáv vo svojich samostatných príbehoch a trochu mi to pripadalo skôr ako poviedkový film, ale postupne sa to krásne spájalo do jedného celku (aj keď niektoré epizódy ostali neuzavreté, čo však nemalo takmer žiaden vplyv na hlavnú dejovú líniu) a vyvrcholilo citlivo podaným záverom. Fakt vrele odporúčam (a to nie len matkám a dcéram:). ()

kareen

Krásná mozaika tří propletených příběhů o mateřství, lásce, promarněných příležitostech a nových začátcích plyne velmi přirozeně , nijak se nesnaží příliš tlačit na city diváka a přesto dojímá. Postavy občas nepůsobí nijak sympaticky, zvlášt' Elizabeth byla někdy na zabití, ale právě proto byly ona i její matka tak uvěřitelné, nešt'astní nebo citově strádající lidé se ve skutečném životě také nechovají zrovna příjemně. O to víc mě potěšila jejich postupná přeměna k lepšímu. Co mě ale dostalo nejvíc byly naprosto brilantní herecké výkony všech zůčastněných v čele s Naomi Watts a hlavně Annette Bening, která mi po delší době připoměla jak skvělá herečka vlastně je. A bylo příjemné vidět Samuela L. Jacksona také v nějaké vážné roli. Když k tomu připočtu ještě výbornou hudbu je filmový zážitek dokonalý. ()

kukuuuc10

Pohlcující příběh plný emocí, který vhání slzy do očí. Z takřka prosté "bezcitnosti" či povrchnosti se přechází do zadostiučinění a otevřenému, láskyplnému srdci. Maminky, ať už budoucí, či současné by se měly rozhodně kouknout na tento film. Plyne z něj totiž ponaučení, kdy člověk může přijít o mnohem víc, než si doopravdy myslí. Teď mi to vážně nedá spát... ***** ()

• V každé scéně se objeví fialová barva. (ČSFD)
  • Když Elizabeth (Naomi Watts) v podzemních garážích nakládá do kufru svého auta zavazadla a dětskou autosedačku (čas 1:35:32), tak za ní v rohu stojí zaparkovaný automobil Škoda Octavia. (thomasnikrs)