všechny plakáty
Krátkometrážní / Válečný
USA, 2009, 6 min

Fiktivní trailer k neexistujícímu filmu, uvedenému v Tarantinově Hanebných panchartech. (oficiální text distributora)

Recenze (168)

Fr

Ministerium für Volksaufklärung Und Propaganda..... Vážené dámy, vážení pánové, VŽDYŤ JE TO PRDEL !!!! Je obdivuhodné, jak Tarantino (E.Roth) dokáže maličkostmi vytvořit mystický svět čehokoliv. Třeba fašismu. Nehodnoťme kvalitu něčeho, co vzniklo pro pobavení. Nebo jednou budeme nuceni hodnotit věci, ze kterých nám bude na blití…. (možná, že už je pozdě…) ()

SOLOM.

Jo pokud jde o recesi, tak v tom jsou pánové Quentin Tarantino a Eli Roth „mistři“. Především však druhý jmenovaný by se měl více soustředit na natočení kvalitních filmů (celovečerních), protože právě s jeho kousky mám občas dost velký problém, je vůbec shlédnout až do konce. Tenhle ujetý kousek si však nezaslouží býti zbytečně moc kritizován, protože jako „propaganda a vtip“ posloužil docela dobře. Divák se nad jeho naivitou zasměje, nábojů tu bylo vystříleno opravdu požehnaně a bylo vidět, že hlavní hrdina si to dosyta užíval – „fofrem bych ho obsadil do dalších nepostradatelných“… ()

H34D

Vcelku působivý trailer, pokud pomineme fakt, že je na svou fiktivní dobu natočen příliš moderním stylem. Eli Roth překvapivě správně naladil diváka na one man show - hrdinský příběh bojovníka za vlast, jako nacistická propaganda věrohodné... Jen to děcko Daniel Brühl na svou roli nemá koule. 7/10 ()

MM_Ramone

Nemám nič proti trailerom na neexistujúce filmy. Nápad točiť upútavky na snímky, ktoré nikdy neexistovali, sa mi zdá dokonca celkom zábavný. Zopár takýchto kúskov z retro horrorového projektu "Grindhouse" som si hodne obľúbil. No táto vec, "Pýcha národa", ma vôbec neoslovila, ani nepobavila. Nacistický vojak na kostolnej veži, čo presne mierenou streľbou likviduje zástupy amerických vojakov. V réžii Eliho Rotha je aj tých necelých sedem minút neznesiteľná nuda. ** ()

dawexx

Eli Roth je špatný režisér, ale pokud mu dáme příležitost scucnout jeho "génia" do pěti deseti minut, tak na film typu Pýcha národa se ještě zmůže...jako nadsázka a doplněk k něčemu většímu to zase tak zlý tentokrát nebylo. Na druhou stranu zbytečný film to nebyl, v příběhu Bastardů hraje kino a tento film dost zasádní roli :-) ()