Mendez je charizmatický riaditeľ malého cirkusu. Jedného večera navštívi lunapark. Tam sa stretáva s Willom, ktorý je nešťastný a zatrpknutý. Will sa po stretnutí s Mendezom rozhodne z lunaparku utiecť a pridať sa k Cirkusu Motýľ. (TV Lux)

Recenze (120)

Copysan

Tenhle 20ti minutový snímek pro mě byl největším filmovým překvapením. Viděl jsem spousty filmů, u kterých brečeli i větší chlapy než jsem já (např. Zelená míle nebo Vykoupení z věznice Shawshank), ale u žádného z nich jsem nebrečel. Ale v těchto 20ti minutách bylo tolik emocí, že mu může závidět většina dvouhodinových dojáků. Tentokrát při titulkách ani moje oko nezůstalo suché. Nádhera, všem doporučuji ()

LencaN

Jedno velké citové vydírání, které je ale plné elánu, naděje a to je hlavní. Lidi se často posmívají těm, ke kterým nebyl život spravedlivý, ale už si neumí představit, jaké by to bylo být v té samé kůži. Tady je ve dvaceti minutách shrnut a zjednodušen příběh Nicka Vujicice a byla to krásná myšlenka, něco takového vytvořit. Navíc s nádhernou hudbou, která hladí po uších i duši. Co víc dodat...podívejte se sami, z toho človíčka srší život, jak to jen dělá? :) ()

BStudies

The Butterfly Circus je dle mého názoru opravdu duchaplný film věnovaný problematice odlišnosti lidí a posměchu, který musí snášet. Vzhledem ke své délce je přinejmenším podivuhodné, že nese tak veliký obsah. Obzvláště Nick Vujicic, hrající jednu z hlavních rolí, to opravdu nemá jednoduché, ale i v tomto filmu je vidět, jak geniálně se s tím dokázal vypořádat. Doporučuji tedy vřele nejen tento film, ale i jeho přednášky a celý životní příběh. (viz. např. https://www.youtube.com/watch?v=goLWre37waY) ()

Khalesi

Tak americké, až ma z toho mrazí a áno aj útočiace na city, ale zároveň musím dodať-kiežby takto silných a citlivých ľudí bolo na svete viac. Takto si predstavujem cirkus ja, bez utrápených zvierat, inšpirujúci a očarujúci tak, že zostanem stáť nemá úžasom. Niekedy trochu teatrálnosti nie je na škodu. Krásne. ()

dejavu26

Nick Vujicic je úžasná a inspirativní osobnost, která dodává sílu mnoha lidem po celém světě. Zasloužil by si víc, než primitivní, manipulativní, krátkometrážní agitku, téměř bez děje. Je velká škoda, že se tenhle úžasný příběh takhle filmově promrhal. Věřím, že pokud se s ním někdo setkal poprvé až tady, tak to řadě lidem stačilo, aby byli překvapeni a udiveni, ale kdyby ho znali a viděli jeho vystoupení a videa, věděli by, že se z jeho příběhu dalo udělat mnohem víc. Poetická kamera nestačí. Škoda. ()

• Film je inspirovaný klipem Soul To Squeeze (1993) od Red Hot Chili Peppers. Ve filmu jsou vidět odkazy jako např. na jednom z prvních záběrů můžeme vidět maringotku, na které jsou postraně napsaná jména: Hans a Otto. Ve filmu můžeme vidět stejno jmenné postavy: Hans ( Eduardo Verástegui) principála cirkusu a Otto (Doug Jones) hadí muž. V klipu je taktéž vidět Ottův představitel D. Jones. Stejně tak jak ve filmu, i v klipu se objevuje jako hadí muž. Celé rozestavění cirkusu, vzhled maringotek a postav se dosti filmové adaptaci zjevně podobá. (HyenaSheep)
  • Krátkometrážny film videlo viac než 10 miliónov ľudí na celom svete, čo odštartovalo prípravu jeho celovečernej verzie. (MikaelSVK)
  • Natáčení probíhalo 12 dní. (heyda)