Reklama

Reklama

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

(festivalový název)
  • USA The Greatest Movie Ever Sold (více)
Trailer

Obsahy(1)

Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)

Videa (3)

Trailer

Recenze (57)

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Morgane, ty uličníku! Po McDonaldu rovnou směr product placement a marketingové šílenství, v kterém každý den žiješ? Mám tě rád, máš nadhled, svůj dokument si vystavěl velmi vtipně (prodal si nápad, zakomponoval všechny spoty a obrázky z prezentací, prodal si sám sebe, ale zachoval sis své já) a při druhém sledování možná půjde o vrcholně sebeparodický poklad. A ten POM si v USA prostě koupím (protože MERRELLy už mám, několikáté a moc rád je nosím, i když nebyli zadarmo, ale po tomhle komentáři snad už ty příští budou:)). ()

Carrie_3 

všechny recenze uživatele

Product placement je fenomén, který nemám bytostně ráda a ve filmech nebo seriálech mě velmi obtěžuje. Vždycky si říkám, že je škoda, že si tvůrci neprosadili svou a prosazovaní určitých značek se prostě nezřekli. Na druhou stranu vzhledem ke skutečnosti, že studuji ekonomii, je mi jasné, že světem hýbou peníze a bez nich to prostě nejde. Nebýt společností, které prosazují product placement, spousta filmů by vůbec nevznikla nebo jen s mnoha obtížemi a velice často se značně omezeným rozpočtem. Morgan Spurlock vymyslel opravdu skvělý námět na tento dokument, to se mu musí nechat. Často jsem se bavila, jak se zamotával do svého záměru natočit film o product placementu financovaný čistě z rozpočtů společností, které by zde figurovaly. Dokument má spád, přináší mnoho zajímavých skutečností (pro mě byly velice přínosné názory a zkušenosti známých režisérů například), jen mě osobně chyběla ta "třešinka na dortu". Tím mám na mysli úplné dotažení tohoto snímku, přidala bych ještě 10 minut, které by zachytily, jak se plán nakonec vydařil. Z tohoto důvodu hodnotím jako velmi dobré 3*. ()

Reklama

neoBlast 

všechny recenze uživatele

Každý, kdo sleduje dokumentární tvorbu i za minirozhled, který ohraničuje komediant Michael Moore si přece jenom stihl udělat názor, že Spurlock je tak trochu dick. Z minulých filmů to bylo dost patrné, když si dick se sklonem k exhibicionismu nechal poroučet od své divnomanželky co mu háže placentu do vany. Už když loni pobíhal po festivalu v Torontu a oháněl se s lacinými filmovými náměty (resp. dokumentárními náměty okolo průmyslu stříbrného plátna nebo ComicConu) a pak si do talk show ke Conanovi přivedl nějakou pochybnou kozu, bylo to velmi podezřelé co zase splácá. A ono ne, naprosto vyzrál a satirický The Greatest Movie Ever Sold je jeho daleko nejúplnějším snímkem... Divné použít slovo "vyzrál" u režiséra s tak divným knírem a očividně zastydlou pubertou. Asi jsem si nedokázal pořádně představit jak bude film o product placementu, placený z product placementu vypadat a tak jsem nestíhal zírat nad množstvím nápadů co dick přinesl. Dick sice zase nesleze z plátna, ale dokáže konečně udržet pozornost a ne všechno předhazuje divákovi jak na talíři jako činil dříve. Nový Spurlock se povedl, a i přes ostražitost, kterou určitě neztratím se budu na jeho další zářez celkem těšit. 85 % ()

BuryGol 

všechny recenze uživatele

Vytvořit film o reklamě za pomocí reklamy a zároveň se nezaprodat? Šílený...nebo geniální? Morgan nás vezmě do světa product placementu,a film ho nestojí ani cent. Všechno zaplatěj sponzoři, o kterejch to sice je..ale okrajově. Největší značky ho sice vypekli, ale ty menší vezmou za vděk asi všim....a nebo věděj, proč to dělaj? Ještě že nejsem ujetej na reklamy, jinak bych po tomhle filmu měl spoustu novejch krámů. ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Celkem příjemné nakouknutí za oponu několika menších firem. Film za peníze sponzorů tyto sponzory zesměšňuje. Samozřejmě se jedná o zesměšňování v rozumných mezích, jinak by jistě Morgan Spurlock dofilmoval. Dokument je docela vtipný. Jedná se o hodně podobnou záležitost jako ta fastfoodovina. Komu se líbil dokument Supersizeme, tak nebude rozhodně zklamán. Hodnotím stejně, ačkoli zde byla vyšší informační hodnota a cítím se dokonce vědomostmi obohacen. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)
  • Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)
  • Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)

Související novinky

Zemřel dokumentarista Morgan Spurlock

Zemřel dokumentarista Morgan Spurlock

25.05.2024

Svět dokumentárního filmu přišel o jednoho ze svých výrazných představitelů, ve věku třiapadesáti let totiž ve čtvrtek 23. května v New Yorku zemřel americký na Oscara nominovaný dokumentarista… (více)

Reklama

Reklama