Eega

• Indie Naan Ee (více)
všechny plakáty

Po tom, čo ho sok v láske chladnokrvne zavraždí, vracia sa mladík Nani späť na svet ako reinkarnácia muchy. Jeho cieľom je uskutočniť krvavú pomstu. (sochoking)

Recenze (65)

Dellamorte

Proste paráda. Rajamouli je určite jeden z najtalentovanejších ,najproduktívnejších a teraz už aj najnápaditejších indických režisérov súčasnosti.Skvelo narolovaná filmová jazda, v ktorej je ústredný hrdina presunutý na druhý svet, samozrejme kôli milostnej konkurencii. Nechcela to mucha a nerátal s tým ani on. No každopádne ožil ako mucha a práve jej formou si ide odmakať pomstu. Napriek dodržaniu " indickej minutáže " tancovačiek bolo pramálo , pri zrode muchy dokonca eng verzia " LIFE IS BACK " a vlastne celkové balenie je luxusné. V niektorých pasážach Mi to pripomenulo Pixarovcov. Nápadov bolo neúrekom, vtip sa striedal s úžasom. Veľká spokojnosť. India prekvapila. ()

Martrix

Je to blboučký, infantilní...dokonce i na indický film, ale kdo by se za to zlobil? Chcete nadávat dětem, že dělají skopičiny? Ne. Tak nespílejte Indům, že se tak rochní v romantice, lásce, emocích...že opěvují radost a štěstí. Nezavírají oči ani před tvrdou realitou, ale chtějí diváky bavit, ne jim ji připomínat. A tady to trochu vázne. Moucha je udělaná fakt moc pěkně, ale její záškodničení mě zprvu moc nebavilo. Příběh se smrskl jen na to, že se moucha snaží překazit snahu chlípného dacana, dostat pod sebe krásnou Bindu. Až do osmdesáté minuty to byla trochu nuda. Pak přišlo pár vtipných a originálních nápadů...dejme tomu, tak dvacet minut. Závěr neurazí, nenadchne, ale viděl jsem o dost lepší bollywooďárny. Ovšem dal by se z toho sestříhat skvělý půlhodinový kraťas. Očekávání tedy nenaplněna. Slabší 3 mouchy. ()

rikitiki

Neskutečně bizarní nápad – pomsta mouchy na člověku. Chvilkama horor (útočící ptáci posedlí zlým kouzlem), chvilkama legrace (muší posilovna), ale vždycky zábava. Když ve staré bajce myška pomohla lvovi, dalo se předvídat, že i myš může být někdy užitečná obrovitánské kočce. Ale jak může obyčejná nejedovatá moucha postupně dohnat k šílenství a likvidovat lidského protivníka, tak to vytrysklo z autorské fantazie, před kterou já jen smekám. Muší pomsta byla rafinovaná a stupňovaná. I když jí často šla náhoda hodně naproti a elektřina i elektrické spotřebiče jí snad přímo fandily. Nevadí, na to jak byla muška zábavná, si tuhle pomoc neživých předmětů zasloužila. Výtvarně skvělé a hravé. /2. 8. 2017/ ()

Astaroth12

30 minút sa film niesol v romantických vodách. Po uši zamilovaný tlk prenasleduje dievča, ktoré ho ignoruje, ale potom sa to zlomí a začne toho dotieravého jedinca tiež lúbiť, už už na scénu prichádza Happy end, v tom do ich lásky vtrhne drzí milionár, ktorý sa nezmieril s faktom, že ho žiadna žena neodmietla až táto a je jasné, že to na svedomí má tento dotieravec, ktorý pod jeho smradľavými nohami zomiera. Do tej chvíle som myslel, že sa z toho presladeného kompótu povraciam, ale práve tu začína náš fantasy príbeh o muche, ktorá chcela zabiť človeka, že nemožné to nepoznáte tuto muchu, je veľmi pilná, rozumná, a hlavne dotieravá. Najprv som si v duchu hovoril, že tých 30 minút romantického klišé bolo lepších ako mucha a jej odveta, ale mýlil som sa, už dlho som sa tak dobre nenasmial. Len za tu zábavnosť nevďačím muche, ale jej obeti (K. Sudeepa), kvôli jeho bravúrnemu výkonu som sa parádne bavil. Strihol si drzého a namysleného zbohatlíka a vzápätí zahral šialenca bojujúceho z muchou, naozaj parádny výkon. Hudba mi roztancovala krk, bola úchvatná. Príbeh je tak absurdný, až je skvelí, je tak bláznivý, až je výnimočný, je tak fantazmagorický, že je úchvatný. Tých 134 minút mi ubehlo hrozne rýchlo, stále sa tu niečo dialo a tak nuda nehrozila. Jedine čo mi trocha vadilo boli triky, boli viditeľné digitálne aj v takých scénach, kde byť nemuseli. Ale aj tak som nadšený, nečakal som, že ma tak Indický film nadchne. ()

marrjaana

Nejlepší detailní záběry jaký jsem kdy viděla( a to jsem už viděla i Ant-mana)! Po trikové stránce asi jeden z nejvymazlenějších indických filmů. Po dějové... No ty dvě věty v popisu děj plně vystihují, žádný zvrat se nekonal, ale o ten se zjevně ani tvůrci nesnažili, zde jde v první řadě o Mouchu a o její(jeho) pohled na věc. No a děj je až na poslední koleji. ()

Zajímavosti (9)

• V hindštině se film jmenuje Makkhi. (Terva)
  • Film měl v Indii premiéru na Filmovém festivalu v Chennai 2012 a v Evropě na Filmovém festivalu v Cannes 2013. (Terva)