Pierre Richard je synem bezcharakterního výrobce zbraní, který jde jen za svým ziskem. Když ho otec zaměstná ve své továrně, netuší, jaké hrůzné následky to pro celý podnik bude mít... (oficiální text distributora)

Recenze (62)

Tosim

Houby. Já oceňuju, že si Pierre Richard vybral pro svůj třetí film taková "vážná" témata. MALÝ problém bude ve scénáři, který si psal (skoro) sám a ten se bohužel rozpadá na méně či více povedené epizody (ty více ovšem převažují - jako například první "návštěva" policejní stanice anebo scéna s "černouškem"). Dál opravdu nemám co vytkout. V závěrečné kanonádě si ještě můžeme vychutnat jedny zvláště příjemné cameo role...vážně směšné a nečekané... ()

Brejlil

Satira nebo co? Nepříliš konzistentní děj se nakonec rozpadá definitivně, ale některé scény jsou geniální. Dostalo mně, jak salutovat s tácem v ruce, odběr krve, pracovní úřad nebo policejní stanice. Ke konci bohužel převažoval spíše satirický (nebo rádobysatirický) tón a film se odebral do kytek. Škoda. ()

argenson

Naprosto bez děje. Pásmo více či méně trapných skečů, které by se daly sestříhat v libovolném pořadí. Možná vidět to jako malej, smál bych se, ale to bych zas nepoznal, že je to nesnesitelná levičácká agitka proti zbrojení, byrokracii, církvi, válkám atd. Překvapivě pro mě jediných pár vtipných momentů vyzobal Bernard Blier. ()

Malarkey

78 minut je akorát pro film, který se snaží parodovat tehdejší obchodníky s armádní technikou. Chvílemi je to dost vážné, ale ve většině případů brutálně bláznivé. Film mě zaujal hlavně pro to, že jsem si všiml, jak tam spolu s Pierrem hraje pár herců z Bažantů. Pierre tam pak nadhazuje šílené grimasy v kolikrát naprosto geniálních scénách, na které bych se mohl koukat pořád dokola. Některé už tak zábavné nejsou, ale jako celek prostě nemají chybu. ()

drankeryth

Och nie, co to malo akoze znamenat? To nemyslia vazne, ze by toto mala byt komedia, skor to vyzeralo na velku trapnost, kde obcas zo seba Pierre Richard robil debila, co mi vobec nepripadalo smiesne, ale skor ubohe. Vo filme ma len jedna scena troska zabavila, ale pocas celeho filmu ma to nudilo a dej bol o nicom a uz vobec nie komedialnym. Skoda volneho casu, ktory som obetoval pre tento film:( ()