Videa (10)

Recenze (40)

Olafsson

Trailer mě opravdu velmi ale velmi rozhicoval a řek sem si tohle bude jízda! Výsledný dojem po shlédnutí: Slaboučké, mdlé, bez chuti, bez zápachu, nechytne vás to ani za srdce ani za koule, Steel má neuvěřitelně iritující infantilní hlas, souboje stojej za hovno, triky neuchvátí, herci hrají jako v televizním seriálu a nezachrání to ani povadající charisma Andyho Garcia nebo krásný velký tmavý oči Any Villafane... Je to prostě shit po kterym neštěkne ani pes a je to dobře... ()

MartinezZ

Nejimbecilnější televizní teenage sci-fi za poslední roky, kdy i I Am Number Four a Jumper jsou proti tomu kvalitní hlubokomyslná a do mrtě promyšlená zábavní akční podívaná. Nechápu, co u filmu dělají profese jako "scénář" nebo "dramaturgie", jelikož absentovaly, přinejlepším byly na úrovni 6. třídy základní školy. A i to tomu ještě fandím. Chudák Andy Garcia :( ()

Segrestor

Tenhle film by se líbil před deseti lety - triky. Před dvaceti lety - triky a příběh. Před třiceti by to byl meganámrd tak, jak má být. A taky že takové filmy byly! No, škoda, že to přišlo až teď, no :) Ale nejednoho hocha by to mohlo chytnout, myslím. Myslím, no. Jako bylo pro nás Karate tiger 1 a E.T. (neplést s tím vymrdaným zlodějským projektem toho soudružskýho zmrda zo salaše), bude asi i tento film, otázka, jestli to ty spratky ale osloví. ()

michald99

Nepříjemná tuctovka s podfóliem klišé, nezábavná, pramálo originální a jestli jí nepohřbil scénář, tak herci určitě jo. Tak otravnou tlamu jako je Ben Winchell jsem neviděl od dob, co jsem se zas masochysticky podíval na nějak to pokračování Divergent a rozhodně mi podobní neherci nechyběli. ||10%|| ()

Spiker01

Zajímalo by mě, proč tenhle film vůbec vzniknul..Absolutně nulové ambice, propadák byl vysloveně nevyhnutelný. Ovšem kupodivu je to celkem koukatelné. Překvapil Andy Garcia a Cgi je poměrně propracované, na to, že se jedná o opravdu levný film. Potenciál pro sequel tu není, jako jednohubka Max Steel slouží dokonale, ale musím uznat, že robůtek Steel je celkem cool...5/10 ()

• Původní Max Steel je figurka od Matella. (Geriel)