Detektiv Kenner vyšetřuje případ zneužívání mladé dívky. Přiznal se k tomu její otec, který si ale nic nepamatuje. Detektiv spolu s psychoanalytikem pomalu odkrývají důkazy o činnosti satanistického kultu, který má na svědomí mnohem více trestných činů... (TV Prima)

Recenze (180)

Martin741

Za najlepsie filmy Amanabara povazujem Diplomovou Praci 1996, Abre los Ojos, Hlas More a Agoru. No ale tuna teda prestrelil, dlho sa tam nic nedeje, len akesi vysetrovanie cohosi, co nam divakom ani autori ani reziser neprezradia. Ethan Hawke pomaly az zbytocny a dost prehrava, to iste plati aj pre krasnu Emmu Watson. K satanizmu. Vyznam sa do satanizmu, a pre mna je to len dalsi - izmus /sak ich je asi 70, tych izmov/ no ale dialogy su tuna plane, pomaly sa az nedaju pocuvat. Takze nic viac nez dalsi nudny radoby horor, u ktoreho sa niet coho bat : 30 % ()

Gilmour93

Ďábel. Kdyby neexistoval, museli bychom si ho snad vymyslet… Pozor! Amenábar se vás snaží zmást, stejně jako to dělá ten rohatý chief executive officer pekla. Dvojice Hawke a Thewlis je zárukou jisté herecké úrovně, kriminální i thrillerové struny dostatečně rezonují, regrese slouží jako přenášeč traumat a pak přijde pointa. Dech vám nevyrazí, ale ani s ní nechcete vyrazit dveře. Pouze v těch dveřích stojí a záleží jen na vás, jestli ji pozvete dál.. P.S.: Okamžitě propusťte Charlese Mansona! Vrahem Sharon Tate je ta babka z reklamy na instantní polévky..! ()

tron

Áčkarskí tvorcovia (Amenábar, Hawke, Watson, Thewlis) verzus béčkarsko-céčkarský scenár, ktorý som vôbec nepochopil. Strašne ťažkopádny, hrozne nezáživný, mdlý a nudný mix trileru, hororu a pseudo sektárskej mysterióznej drámy. Absolútne som sa nechytal, netušil som, o čo ide, prečo sa deje to, čo sa deje a bol som z toho tým pádom znechutený, otrávený a rozhodený. Takmer dve hodiny mdlého pekla, v ktorom ma nezaujalo NIČ. Žiadna postava, žiadny dialóg, ani len jedna jediná scéna. Nič. Proste nula bodov. Zero. Nechápem, ako TOTO mohli nakrútiť TAKÍ ľudia. Príšerný prepadák. Neviem, prečo dávam až 20%. Pobavili ma len dve veci, ale žiadna nemá nič spoločné s prípadnými kvalitami snímky. Prvá. David Thewlis v jednej scéne tvrdiaci „Obávam sa, že neviem nič o satanizme.“ David Thewlis kedysi hral v remaku Prichádza Satan. Druhá. Thewlis a Watson v jednej scéne. Povedal niekto Harry Potter? ()

J*A*S*M

K Amenábarově thrillerové novince nejde bez spoilerů mnoho napsat. V průběhu děje jsem se vážně podivoval nad tím, že áčkový režisér natočil s áčkovým hereckým obsazením totálně béčkovou, brakovou satanistickou báchorku, u níž značná část její (upřímně, nemizivé) zábavnosti spočívá v porovnávání zamýšlených účinků jednotlivých scén s jejich účinky skutečnými. Fakt velká sranda a po většinu stopáže hororové guilty pleasure, protože tyhlety klišoidní blbůstky se satanskými kulty, rituály atd. mě baví. No a ke konci se to zlomí. Zdaleka ne dost, aby se z Regression najednou stal chytrý film, ale ani ne tak málo, abych vůči němu zůstal úplně pohrdavě výsměšný. Takže ani ryba, ani rak. Hodnocení třeba 60 %, ale dalo by se s ním hýbat oběma směry. ()

pepo

Veľmi dobre natočené aj zahrané, ale v celku málo vzrušujúce. Jedna veľmi profesionálne realizovaná scéna strieda druhú ale nejako sa tu nepodarilo vybudovať strhujúci príbeh. A aj tá (veľmi zaujímavá) myšlienka mohla byť predaná trochu údernejšie a možno menej jednoznačne ("čo ak naozaj?"). Škoda. Sklamanie a slabučkých 7/10 ()

• Když Bruce (Ethan Hawke) usne na svém lehátku těsně před sekvencí noční můry, kdy se odehrává černá mše, je u krbu pohrabáč, ale když se probudí, pohrabáč je pryč. To naznačuje, že ve skutečnosti nešlo o sen, ale že se mše skutečně odehrála. Nicméně celá pointa filmu spočívá v tom, že to tak muselo být. (Johnny.ARN)
  • Vo filme sa objaví plagát poľskej metalovej skupiny „Behemoth“ z roku 2014, ale príbeh sa odohráva v roku 1990. (Arsenal83)
  • Napriek neuspokojivému výsledku v kinách bol film číslo jeden vo víkendových pokladniach v Španielsku od 4. októbra do 11. októbra 2015. (Arsenal83)