Film vypráví o člověku, který spravuje boty. Tímto řemeslem se totiž jeho rodina živí už čtyři generace. Jednoho dne najde u otce ve sklepě kouzelný šicí stroj, který mu umožní zkusit si život jiných lidí, když si nazuje jejich boty. (Filmbox)

Recenze (148)

Aljak

Obrovský potenciál skvelého námetu utopený v priemernosti nevyváženého scenára. Prvá polovica v podstate len v takej slabšej komediálnej atmosfére ovinutej v slabučkej dejovej línii. Našťastie potom už prišla aspoň nejaká zápletka, ale rozhodne sa s týmto slušným základom dalo zahrať aj oveľa oveľa viac. Podľa mňa veľká škoda, pretože aj postavy do toho základu krásne zapadli. Možno by tomu pomohol podstatne dramatickejší nádych, možno dokonca nejakú thriller atmosféru. Ale čo už, Thomas McCarthy to poňal bohužiaľ v tejto rovine. Záver sa mi veľmi páčil, no škoda, že odtajnenie neprišlo aspoň skôr - možno práve to by trochu nakoplo ten často stagnujúci dej. ()

Veronica27

Tak musím říct, že jsem nevěděla, co mám čekat.Je fakt, že to zase až tak moc komedie nebyla, určitě jsem se neválela po zemi smíchy, ale pár úsměvných momentů tam určitě bylo.Nápad s kouzelným, šicím strojem a možností vyzkoušet se v podstatě převtělit do jiných lidí se mi líbil, nakonec se z toho vyvedla fajn spíše krimi, se špetinkou komedie.Takže za mě určitě fajn a příjemně překvapilo. ()

rikitiki

Motiv malého krámku a kouzelného předmětu zůstal trestuhodně nevyužitý. Komedie se moc nedařila, protože záhy došlo na řešení sociálních problémů, mafii, domácí násilí a vraždy, což mi nikdy nepřipadlo vtipné a v tomto při zdi se držícím podání už vůbec ne. Hlavní hrdina se chová jak retard, zejména, když si sám na sobě zkouší, co může udělat elektrický obušek. No, co asi, že? SHRNUTÍ: Když máte kouzelný předmět a vyčarujete z něj leda pšouknutí a pár hloupostí. ()

kaylin

Ten konec vyznívá strašně moc do ztracena a máte pocit, že něco, co mohlo být ještě zajímavé, je useknuto v polovině, ale s tím se nedá nic dělat. Když jde o film se Sandlerem, prostě nedovedu být objektivní. Já jsem se u tohohle snímku bavil, jsou zde zajímaví herci, a i když shrnutí není zvládnuté, ta cesta byla zajímavá a místy nápaditá. ()

KoRner

Pokiaľ sa to tvárilo ako pomalá "dramédia", tak to bolo celkom fajn, len kto čaká na trochu deja asi zostane sklamaný. Je to o introvertovi, ktorý sa cíti najlepšie v tele druhých ľudí. Čo je aj dobrý námet s trochou psychologického pohľadu na vec, lenže o nič také tu nejde. Čím bližšie ku koncu sa to zvrháva na fantasy frašku, ktorú úplne pochová debilný koniec s nečakaným odhalením. ()

• Přijmení Adama Sandlera (Max Simkin) znamená v hebrejštině švec - tedy název filmu. (JORDY)
  • Film se natáčel v New Yorku. (rafix)