Buchty a klobásy, první mládeži nepřístupný počítačem animovaný film, vypráví o skupině potravin, které se pod vedením odvážné uzeniny rozhodnou odhalit pravdu o své existenci, a o tom, co se doopravdy stane, když jsou vyvoleni a opustí supermarket. (Falcon)

Videa (10)

Trailer 6

Recenze (787)

D.Moore

Občas se až příliš tlačí na pilu, nicméně Buchty a klobásy jsou i tak sice neskutečně sprostý, ale zároveň neskutečně nápaditý, originální a anarchisticky zábavný film, který se vymyká asi úplně všemu, co jsem viděl. Není to vůbec tak primitivní podívaná, jak by se mohlo na první pohled a po pár minutách zdát. ()

EvilPhoEniX

Jeden z nejlepších nápadů posledních let. Rogen/Franco/Hill nám servírují opět jejich tradiční zvrhlý a vulgární humor, který nelze nemilovat. Líbilo se mi, jak zde vystihli problémy i ze dnešní doby od náboženství, rasismus po šikanu. Závěrečný grupáč je highlight celého filmu. Uvažoval jsem o 5*, ale bylo zde pár hluchých míst, což sráželo tempo, ale solidních 80%. ()

HoneyBunny

Skvělý komentář na téma víry a náboženství. Ale za mě ve spojení se sprostým seth-rogenovským humorem nefunguje. Jednotlivé scény jsou opravdu dobré - vznik padoucha pičifuka (lol), závěrečné "šokující" odhalení nebo vedlejší dějová linka tlustého malého párečka. Ale žádný geniální moment se nekoná a to, jestli hlavní párek zasune do svojí bagetky, nebo jestli ho brutálně ugrilují, mi bylo úplně jedno. 60 % ()

Rominator

Stephen Hawking by se asi nestačil divit a proto mu to neříkejte. Nejlepší postavou je Gum, protože vynalezl Stargate a po průstřelu se dokáže zcelit jako T-1000. MALE ROBOTIC VOICE: „Perhaps I could be of some assistance. I am Sorbitol, Malitol, Xylitol, Mannitol...Calcium Carbonate, Soy Lecithin...Vegetable-Derived Glycerin and Talc. But for expediency's sake, you can call me...Gum.“ ()

B!shop

Ultra, ale fakt ultra sprostej animak, kterej snad prekonava i takovy preborniky jako South Park nebo Terkel ma problem. Skoda, ze taky neni ultra zabavnej. Ne, ze by to nebylo vtipny, jen je to spis o par megoznich forech, nez ze by se clovek chechtal celou dobu. Obcas je to tak bohuzel jen sprosty, ale zase prijemna zmena, oproti jinejm animakum, kde ty trochu pro dospely sem tam neco naznaci, tady je vse hezky natvrdo. A ted nemyslim jen sprostou mluvu, ale i vizualne jsou nektery sceny fakt hodne za hranou, vevodi tomu asi setkani s panem zneuzitym kondomem a zaverecny orgie. Co se tyce pribehu, ten je originalni, ale urcite z neho slo vytezit jeste o fous vic, na druhou stranu, zaver vypada trochu jako priprava pudy pro dalsi dil, tak uvidime. Ale za me spokojenost, 90 minut pohodovy zabavy, rad si to nekdy zopaknu. ()

Zajímavosti (20)

• Ve Švédsku na film mohly - v doprovodu rodičů - už děti od sedmi let. (NIRO)
  • Z účtenky se můžeme dozvědět, že Frank (Seth Rogen) stojí 4 dolary a 20 centů. Číslo 420 je častým odkazem na kouření marihuany, kterého je Rogen velmi zapáleným propagátorem. (NIRO)