Příběh správného muže v nesprávném těle. Posledním zoufalým pokusem o zastavení ďábelského spiknutí je implantace vzpomínek, tajemství a dovedností mrtvého agenta CIA nevypočitatelnému a nebezpečnému odsouzenci na smrt v naději, že dokáže dokončit agentovu misi. (Magic Box)

Videa (22)

Trailer 3

Recenze (266)

Rominator

Agent CIA Bill Pope (Ryan Reynolds) je při cestě za hackerem "Dutchman(em)" chycen a umučen k smrti. O tom, kde se hacker skrývá, neví ani Popeův nadřízený Quaker Wells (Gary Oldman). Proto je pozván doktor Franks (Tommy Lee Jones), který se snaží přenést vzpomínky mrtvého agenta do vhodného kandidáta, ale tím je trestanec Jericho Stewart (Kevin Costner). Bohužel vše nejde podle plánu... Criminal má hodně dobrý casting, který nezaujme kvůli špatnému scénáři. Největším hereckým zklamánín je Scott Adkins, protože hraje doslova agenta "v pozadí" a v akci nedostane vůbec žádný prostor. Adkinsova role je prostě malá, dialog má pouze v jedné scéně a člověk se ve filmu nedozví ani jeho jméno. V závěrečných titulcích filmu je uvedno, že vznikl v roce 2015. ()

silentname

Jak môže niekto zobrať toľko zvučných mien a spráskať takto nezáživný, nudný a maximálne obohraný film? Nemyslím si, že tu nie je žiadna dynamika, no súčasne sa tu stále dejú situácie, ktoré sú mi úplne ukradnuté a veľmi málo zaujímavých momentov z veľmi zaujímavého nápadu. Nemôžem povedať, že by som si film neužil ani trochu, no myslím si, že sa z toho nápadu dalo vyťažiť oveľa viac. Minimálne v rámci príbehu. Lenže sa dostávame do XY klišé, ktoré sme videli už dávno a veľmi mi to pripomína minuloročný film Self/Less. Ďalší film, ktorý podľa mňa podkopali klišé, ale tam sa aspoň diali dostatočne zaujímavé veci na to, aby som ho sledoval do konca v pohode. V prípade "Criminal" je to o dosť ťažšie, pretože postavy sú oveľa menej zaujímavejšie a vieme ako to celé bude postupovať. Chcelo to viac atmosféry, menej klišé a viac akcie a dynamiky. Hodnotenie: C- ()

Figu

Kevin je pořád dobrej a o to líp, že na starý kolena točí i filmy, který žeru a který vyhledávám. Akčňáky jak bič! Ať už nedávný 3 dny na zabití, tak teď tenhle další sladkej bonbon. Navíc obsazení v podání starejch dobrejch mazáků Oldmana a Lee Jonese je taky plus Criminalu! Možná, že je to místama překombinovaný, možná že diváci čekali i víc, možná to taky není nejchytřejší film, ale každopádně solidně baví! Kevova rozdvojená osobnost za 70% ()

Fr

,,PŘENESLI MI BILLYHO DO HLAVY. VŠECHNO, CO VĚDĚL, VŠECHNO, CO DĚLAL, MÁM V SOBĚ...“ /// CIA proti anarchistovi, blažícímu po světě bez politiků, bank … (prostě anarchista…). Souboj má bejt atraktivní, takže za agentůru vyráží do boje psychopatickej Kevča, vyzbrojenej kusem mozku (vzpomínkama) Ryana (Reynoldse). Příběh je jednoduchej, tak, aby ho strávila i poslední obyvatelka Babovřesk. Terorista si pomocí výpočetní techniky dělá co chce, takže vodpadá složitý vysvětlování a děj to nejen zjednodušuje, ale hlavně zrychluje. Díky tý prostosti to vlastně nenudí, navíc je servírována i rozumná dávka akce s ucházející pointou. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, že Kevča nezapomněl na Filipa. 2.) Mám v hlavě tajnýho agenta. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

choze

Pozoruhodně nezáživně napsaný a natočený thriller s minimem akce. Scenáristé Skály napsali po letech její slabý odvar říznutý Tváří v tvář a nezachránil to ani rutinní rejža, ani nejluxusnější casting široko daleko, samozřejmě těžce nevyužitý, protože kromě tradičně fajn Costnera nikdo nemá co hrát. Sledovat Costnerovu postavu s jejím vnímáním světa přitom mohlo být dostat zajímavé i bez toho sci-fi bazmeku, ale holt by to chtělo schopnější tvůrce. ()

• Väčšina natáčania prebiehala v Londýne, filmári však navštívili aj Kings Road či leteckú základňu R.A.F. Saint Athan vo Walese. (MikaelSVK)