Když vedoucímu pobočky jeho upjatá sestra ve funkci generální ředitelky společnosti pohrozí, že jeho pobočku zavře, rozhodne se zachránit situaci velkolepým vánočním večírkem, na kterém by ulovil významného klienta, ale večírek se mu poněkud vymkne z rukou... (Freeman Ent.)

Videa (14)

Trailer 5

Recenze (281)

luka4615

Office Christmas Party je bohužel další marný pokus navázat na úspěch komedie "The Hangover". Všechny gagy a scény mají totiž mnohem větší potenciál, než jaký jim zde črtají tvůrci. Ve finále se tedy nemůžete zbavit dojmu, že celý film je pouze skvěle obsazenou, avšak pouze z poloviny využitou podívanou, která časem zcela zapadne ve vodách filmového průměru. „Hey, Santa! Wanna party?“ ()

Khalesi odpad!

Tak po zhliadnutí tohoto klenotu som mala nutkavú potrebu dať si kvalitnú sprchu. Musím povedať, že tento druh filmu je presne to, čo dokáže jednoduchším a mladším jedincom dosť skresliť predstavy o živote. Nie som slepá a je mi jasné, že tento druh kinematografie je prešpikovaný reklamou a to je tiež jeden z dovodov, prečo majú tvorcovia tak nezmyselne obrovské rozpočty. Som však aj zvyknutá, že je tam ešte niečo naviac- aspoň ako tak obstojný dej a dajme tomu humor, ktorý som tu teda nepostrehla ani v najmenšej miere. Všetko prehnané do obrých rozmerov a propagujúce konzum tým najnechutnejším štýlom. Nie, že by som miesto komédie čakala existencionálnu drámu, ale toto nazvať komédiou dokáže len niekto s veľmi veľkou dávkou nevkusu a veľmi nízkymi nárokmi. Vlastne mi nesadla ani Aniston v roli superženy. Pokiaľ bude takto absolútne blbo americká tvorba pokračovať, bude s istotou tá ďalšia generácia, ktorá tieto filmy hltá, aj tou poslednou. ()

VasaX

Spíše průměrná komedie o masivní zvrhlé párty (wow, jaký to neotřelý nápad!). TJ Miller je TJ Miller, Olivia Munn je roztomilá, rozhodně víc než je "tech guru", klon (není možný aby vypadal, že nestárne už od Přátel...) Jennifer Aniston okrajově ale hezky hraje "šéfa v sukni" a Jason "skorobilbo" Bateman opět ovládl roli podržtašky s několika odvážnými výstřelky. Na tu stopáš je to crazy až moc a vtipné až málo. Doporučuji k nedělnímu odpočinku s vypnutým mozkem. ()

Frajer42

Spoilery! Další komedie, do které se tvůrci rozhodli narvat milion divných lidí a ještě divnějších věcí, aby zakryli takřka až záporný obsah. Film zprostředkovává celkem krásný návod, jakým způsobem by měli lidé vést své firmy. Krachuje vám firma? Udělejte párty! Pozvěte si striptérky, DJs, opatřete si drogy a třeba i trůn z GoT. Že to firmu na nohy nepostaví, ale naopak ji ještě více srazí? Nevadí! Hlavně že bude zábava. Skutečně bude? Pár vtípků bylo vydařených, ale jako celek to byla bída. Neskutečně mě iritovala trapná kuplířka a ještě více ta trapná eskapáda s nabouráním do internetového rozbočovače, který měl za následek výpadek internetu v celém Chicagu. Pokud se rozhodnu natočit film, tak by nebylo od věci se trošku obeznámit s tím, jak věci fungují, co možné je a co už možné není. Velmi slabé dvě hvězdy. ()

jakkoliv to vypadalo,že by se tentokrát tvůrci mohli trochu odvázat,nakonec to nedopadlo a výsledkem je standardní rutina nevybočující v žádném směru z toho na co jsme v posledních letech zvyklí.Za mě tu byl velký potenciál,ale zůstalo jen u něj.Vyloženě neurazí,ale moc sem se nesmál a to je u komedie celkem špatně...60% ()

Zajímavosti (3)

• Na konci natáčení v Atlantě se nábytek a rekvizity z filmu darovaly Nábytkové bance Metro Atlanta, organizaci, která bezplatně rozdává nábytek lidem, kteří se stěhují do stabilního bydlení a kteří byli dosud bez domova nebo byli oběťmi domácího násilí. (BMW12)