Luděk neví, cigánská kapela hraje Wabiho Daňka, Eda je poprvé v životě ve vinárně, plešky si nechají narůst vlasy. Most čeká veliká událost, ve které bude v hlavní roli váza. (Česká televize)

Recenze (119)

drozdy1

Hodně odvážné finále, které mohlo hodně lidí po docela humorem prošpikovaných sedmi dílech trochu zklamat. Ale mně se tento poslední tragikomedický závěr velmi líbil. Ze skvělého komediálního seriálu se totiž stalo i něco více než jen ,,humorná,, škatulka a vydala se cestou plnohodnotného seriálu, který nakonec nabídne i více než bychom všichni mohli čekat. Gratuluji pane Prušinovský a pane Kolečko za vytvoření nového kultu, který se v této době v českých snímcích či seriálech najde jen vzácně. Děkuji za skvěle prožité pondělní večery. Jo a málem bych zapomněl... DYCKY MOST!. Celkové hodnocení seriálu:90%. ()

Alagaesie

Spravedlnost existuje. Aspoň, že tak. A máš to zmrde vepřová! Chudák Čočkyn. To byl supr cápek. „Já nechci bejt pyča." A prachy nikde. Smír. Aspoň pohřeb bude. Luďane, co s tim? Luďan zase na začátku? Sakra... Luďan byl... Svůj. Láska závěrem. Čočkyn byl samotář. „Půjdeš do cizího bytu s klíčema." Eda umě zpovídal. Pohřeb musel následovat. Luďan Tondovi teda poradil... Kapela – Romové jsou holt zpěváci. Eda dobře. Luďan přišel. Sakra... Smutný. Čočkyn byl snílek. Smutný zakončení. Ale to je život. Dycky Čočkyn! Dycky Most! ()

SOLOM.

Fňuk fňuk – je tu konec. Nicméně i v samotném závěru si dokázali tvůrci udělat prdel i z takové věci jako je funus či kradení popela zemřelého. Netradiční vyvrcholení, ale nevadí. Pokud je tohle už vážně konec a žádná druhá série nebude tak OK, pobavil jsem se u toho – některé postavy byly super, rozhodně nelituji, že jsem se na to podíval. Takže uděláme pápá Čočkine, pápá Moste…nebo prostě jen „Dycky Most…“ ()

Isherwood

Dost možná jedno z nejlepších seriálových zakončení vůbec. Beze srandy. Cokoliv utahovat by automaticky znamenalo sklouznout ke klišé, ale tahle volně plynoucí rozlučka, která vrací do hry komediální podtón, jenž, ruku v ruce s funusovou atmosférou, nutně hořkne, ukazuje, že sebevědomá tvůrčí vize je víc, než laciná podbízivost tradičnímu publiku. Ty nedohrané party mě vůbec nemrzí, naopak připomínají, že někde plyne život i po osmi týdnech sledování dál, bez vůle to radikálněji změnit. Prušinovský je momentálně daleko nad tím, co jsem až doposud v tuzemsku považoval za vrchol. ()

SFalconJ

Ta kombinace humoru, sociálního dramatu i hlubšího poselství a myšlenek... 🎭 Bude mi to chybět. Stylový a elegantní závěr, o tom, jaké je to mít sny a na poslední cestě se vylejt, jak váza... A dokonalou třešničkou bylo poslední rozloučení songem od Journey - Don't stop believin'. 🎶 Co vám budu povídat, dojalo mě to a seriál asi skončil tam, kde měl a tak, jak měl. 🎬 Dycky Most! ✊ A dost! ❤ ()

• Písnička, která hraje v 18. minutě, je „Devil Inside“ od INXS. Ve 27. minutě hraje „Whorehouse Blues“ od Motörhead. Na konci epizody pak hraje „Don't Stop Believin'“ od Journey. (Duoscop)
  • Poslední epizodu seriálu mohli diváci sledovat přímo v mostecké restauraci Severka společně s jeho tvůrci a na programu byla taky autogramiáda s herci. (Duoscop)
  • Epizoda byla vysílána o 45 minut později než ostatní epizody, kvůli nadměrnému počtu sprostých slov. (Kajman26)