Hrají:

Jiří Bartoška, Vojtěch Kotek, Markéta Plánková, Pavel Batěk, Jiří Bábek, Anna Fialová, Jana Pidrmanová, Kristýna Boková, Milena Steinmasslová, Adam Ernest (více)
(další profese)

Série(2) / Epizody(16)

Recenze (79)

kajas

Za tímhle že stojí režisér "Případů 1. oddělení"? Aha. Na jednotlivé kauzy nezbývalo v záplavě rodinných krizí vyšetřovatelů příliš času, herecké výkony neuchvátily (a to jsem do Bartošky vkládala velké naděje), finále seriálu skončilo dřív než začalo... bída. Update po druhé řadě: Ještě větší nuda, než jsme doufali. ()

ostravak30

Bohužel musím konstatovat, že ambice byly veliké, ale očekávání se nenaplnilo. Mordparta je zajímavě složená partička kriminalistů. Bohužel musím souhlasit s kolegy pode mnou - osobní a rodinné vztahy jednotlivých postav zakrývají případy a celkově u kriminálního seriálu bych je očekával v mnohem menší míře. První série se ještě dá shlédnout, ale druhá je vyložená ubohost. Nuda se střídá s nezáživností. Děj se neskutečně natahuje a jako by v posledním díle chtěli tvůrci dohnat všechno, co v sedmi předchozích epizodách zanedbali, tak právě poslední díl jede jako naspeedovaný hřebec. Bohužel jsou herecké výkony nevýrazné, ale protože zde hrají samí výborní herci přičítám to jednoznačně tragickému scénáři. A tragická je i hudba, úvodní znělka a bohužel i světlo. I při zatemnění všech žaluzií a okřiknutí příbuzných, když otevírali ledničku, jsem mnohdy neviděl skoro nic. Souhlasím, třetí díl první série je výjimečný. A v podobném duchu jsem čekal i ostatní díly. Pokus to byl zajímavý, leč nevyšel. ()

PamelaJJK

Normálně bych dal ****, ale vzhledem ke zdejší popravě, přivřu oči a nadhodnotím na plný počet. Tušil jsem, že zdejší intelektuální (cha chááá) partička Mordpartu sejme. Opět jsem se nemýlil. Ano, Případy 1. oddělení jsou lepší, to se nepřu, ale jinak je Mordparta hodně dobrá. Bavila mě hodně a i přes některé pochyby o reálnosti jsem se na ní vždy těšil a škoda, že už skončila. Kotek a Batěk byli hodně dobří. Bartoška, Plánková a další taktéž. Mělo to spád i atmosféru. I když nepopírám jistou nevyrovnanost jednotlivých dílů a několik pochybností, tak tomu dám maximum, protože zdejší sejmutí je nesmyslné, zaujaté a hrubě neobjektivní. To však je zde již tradicí a špatným zvykem, že? Srovnávat to s různými ordinacemi, rodinnými pouty a pojišťovnami je úplně mimo mísu. Lidi, proberte se... ()

jh666

Tak jsem to dokoukal do konce a můžu s klidem říct, že jsem s tím měl po třetím díle seknout. Začalo to docela nadějně. První díl byl sice jen neškodný průměr, ale druhý už měl něco do sebe a třetí byl skutečně skvělý (vlastně asi nejlepší epizoda všech seriálů, které kdy Prima natočila). Jenže hned ten další už byla katastrofa a takovou formu si seriál bohužel udržel až do konce. Vlastně ve zbytku jediné, co bylo ještě aspoň k něčemu, byla linka Bartošky, která dostala zoufale málo prostoru. Místo toho jsme viděli naprosto uhozené a nelogické drama Vokušových, které se stejně nedořešilo. Finále nemá cenu ani komentovat, kromě posledních pár minut s Bartoškou to byl naprostý blivajz. Zlatý VIP vraždy, u těch aspoň člověk dokázal vypnout. ()

soviczka

Musím říct, že Kriminálka Anděl byla mnohem lepší kulisa pro nedělní lakování nehtů. U ní jsem zvedala oči, protože se opravdu něco dělo, tady je zvedám, abych se ujistila, že jsem si televizi omylem nepřepnula na Rosamunde Pilcher :-/ Vyšetřování vražd je pro tvůrce jen nutné zlo vedle rozpitvávaného soukromí jednotlivých postav. Díky názvům epizod navíc už od začátku víte (nebo minimálně tušíte), kdo je vrah. Nuda, šeď, nuda a Bartoška to sám nezachrání. ()

• Epizoda se natáčela v klášteře Chotěšov. (a-ja)
  • Policistka Naďa (Markéta Plánková) se ptá podezřelého otce (Karel Dobrý): „Co máte proti Vaší snaše?“ On je ale vyšetřován proto, že budoucí manželka jeho syna byla právě zavražděna. Takže nebyla to snacha, protože k vraždě došlo před svatbou a měl být správně použit minulý čas, jelikož byla mrtvá. Další nesmyslná věta je v pitevně, kdy partner zavražděné říká: „Nikdy se nesmířil s tím, že jsem si vzal holku, která je podle něj pod mojí úroveň.“ (sator)