V mysteriózním thrilleru se skupina studentů medicíny snaží získat odpověď na otázku, zda existuje život po smrti. Opakovaně se dostávají do stavu klinické smrti, avšak stále nebezpečnější experimenty si na každém z nich vybírají svou daň... (Falcon)

Videa (6)

Trailer 4

Recenze (259)

Spiker01

Trailer mě možná překvapivě přesvědčil k návštěvě kina a původní film jsem neviděl, tak jsem čekal, že mě alespoň překvapí příběh. Nuže jsem dostal film více než hodný proporcí studia Sony, tedy neambiciózní béčko. Soňáci by si na to snad měli udělat patent, zvlášť po tom co jsem slyšel něco málo o starém filmu, který měl podstatně větší ambice a spískat ze stejného námětu něco o řád plytčejšího už musí být opravdu um. Nicméně to jsou jen moje domněnky, nové Hráče se smrtí jsem si až na občasnou nudu (108 minut!? spíš 138) poměrně užil a i když jsem se ubezpečil v tom, že moc nemám rád Ellen Page, tak důležitější je ta zbylá, o něco sympatičtější, čtveřice. Ke konci to už vjede do módu spíše WTF a nečekal bych, že jinak noname režisér, jehož jméno nestojí za zapamatování (mimochodem jeho zapadlý kousek Dead Man Down je o řád lepší) tolik tlačil na hororové prvky. V jistý moment jsem měl taky celkem problém věřit, že sedmatřicetiletý Diego Luna hraje stále ještě studenta medicíny, ale i to se nějak příběhově skloubilo a spíš mě bavil jeho typický přízvuk (jo je to sympaťák, shut up!). Nakonec tedy snesitelná jednohubka, která rozhodně není tak špatná jako říkají leckteré recenze, ale za pár měsíců zapadne do povinných televizních repríz. PS : Kiefer Sutherland hrál v obou filmech. Třeba jednou zjistím, jestli je tam nějaká paralela. PPS : Nina Dobrev je pořád hrozně sexy. #nosexism ()

misterz

So Schumacherovými hráčmi so smrťou (1990) to má spoločné iba K. Sutherlanda, ale aj on si tu strihol iba takú bezvýznamnú postavičku. Celkovým dojmom sa tento snímok na svoj starší klon absolútne nechytá, a to aj napriek tomu, že tie najzaujímavejšie pasáže boli po technickej stránke modernejšie a lepšie spracované. Dejová linka o dychtivej študentke medicíny, ktorá chcela vedieť čo je po smrti však nepriniesla nič nové, ani objavné a čo je horšie, veľmi skoro začala nudiť. Navyše ma z toho prepadol pocit hlúposti. Veľmi slabý priemer. 50/100 ()

mzss1

(50%) Až tak zlé mi to nepřišlo. Originál jsem neviděl, toto jsem si pustil víceméně náhodně. Opravdu nevím, co k tomu mám sáhodlouhého napsat. Herci byli celkem v pohodě, trapní nebyli, příběh sice moc nezaujal, ale jednotlivé scény nebyli nejhůře napsány, nic překvapujícího bych v tom nehledal, ale ani nic záporného. Chvílemi to trochu dřelo, ale nuda zde rozhodně nehrozí, alespoň u mě to tak bylo. Hudba průměr. Závěr byl takový jednoduchý, ale co už. Zvažoval jsem, že dám lepší 2*, ale nakonec jsem zvolil nejslabší možnou 3* či čistý průměr. Na jednohubku to zabavilo. ()

ARI50

Na horor hodně slabé ale dějově supr, proč prostě nezkusit umřít co bude dál, nádhera pohodová radost ze života ale všechno nese následky k cestě smrti. I tady si otevřou stránku ke špatné minulosti a ta je bohužel bude pronásledovat buď se s tim poperou nebo zemřou. Určitě bych asi zkrátil čas, a trochu oživil děsivou atmosféru a mírně napětí,herecky určitě spokojený a aby taky ne Nina Dobrev mluví za vše. ()

Trevor

Aj keď si na pôvodnú verziu spomínam už iba matne a v blízkej dobe si ju pre porovnanie pozriem, ako sa bude dej odvíjať mi bolo jasné. Takže film mohol zaujať už iba hereckými výkonmi, kamerou, hudbou a prípadným nečakaným zvratom. Začnem od konca, nečakaný zvrat som čakal márne. Hudba bola fascinujúca hlavne v prvej časti filmu pri stave klinickej smrti a s ňou spojenými zážitkami medikov. Strašidelnejšie pasáže, ak to tak možno nazvať, tiež celkom obstáli. Kamera a efekty boli dobré rovnako pri zážitkoch na hranici medzi životom a smrťou. A kedže ani herecké výkony neočarili (na druhej strane neboli ani vysloveným sklamaním) tak ako výsledok divák dostane priemerný film na oddychové nedeľné popoludnie. Zaujímalo by ma, či v štátoch nacistických po premiére museli na lekárskych fakultách dekani prednášať o nebezpečí experimentu, ktorí vo filme študenti skúšali. Pravdu povediac neprekvapilo by ma to. ()

• Když se Sophie (Kiers Clemons) podaří oživit a blíží se úklidová četa, tak je bosá. A to i ve chvíli, když ji Ray (Diego Luna) vynáší z místnosti. Když se však o pár vteřin později objeví v garáži, tak ji Ray pořád nese, ale Sophie už má na nohou boty. (BMW12)
  • Po resuscitaci Sophie (Kiers Clemons) ji Ray (Diego Luna) nese, aby urychlil útěk před úklidovou četou. V jedné scéně je Sophiina hlava na levém rameni Raye, ve druhé scéně je na pravém rameni. (BMW12)