Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Chris Cross je z duše poctivý pokladník ve velké firmě. Tedy až do okamžiku, kdy na ulici pomůže slečně Kitty a zamiluje se do ní. Za její krásnou tváří se však skrývá vypočítavá ženská připravená využít situace dostat z bláznivého staříka co nejvíc peněz. Kam až dovede Krise slepá láska? (raffspIn)

Videa (1)

Trailer

Recenze (48)

erased 

všechny recenze uživatele

Mnohem lepší bratříček Ženy za výlohou, které sice (až na prvotřídní závěr) nestíhá co se atmosféry týče, naopak příběhem a vlastně celým jeho zpracováním ji nechává daleko za sebou v prachu. Na hlavní dvojici je škoda plýtvat slovy, jejich postavy jsou jednoduše bezchybné, kdo mě však překvapil byl obyčejně nevýrazný Dan Duryea. Jeho role mu očividně sedí a svým slavnějším kolegům bez problému stíhá. Dojem nakonec docela kazí chvílemi zbytečné natahování a vůbec bych se nezlobil kdyby se konec o nějakých deset nebo patnáct minut uspíšil. ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Samota vie s človekom narobiť divy a čím je starší, tak ho to vie ešte viac rozladiť. A potom sa niet čo čudovať, že starého pána ktokoľvek môže podviesť a tak je samozrejmé, že keď sa o neho zaujíma krásna žena, tak starému pánovi to lichotí a o jej priazeň nechce prísť. A tak sa roztočí kolotoč vzťahov, ktoré nie sú úprimné, ale majú trpkú príchuť nechcenia. Presne Lang v 103 minútach zachytil sám život a i keď poväčšine vie sa snami osud nemilo zahrať a aj tak ho rádi žijeme. A pán režisér to zas na filmové plátno znázornil majstrovský. Herecky to je tiež ukážkové a Joan Bennett je ako milá mrcha rozhodne ucebnicová. Silné 4*. ()

Reklama

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Tématu moderních čarodějnic (Dylan: treacherous young witches) věnovali v první polovině dvacátého století značnou pozornost právě ti nejtalentovanější režiséři. Proč (Renoir, Lang, Buňuel atd.) věnovali svůj um právě tomuto, dnes již už ne tolik frekventovanému tématu? Považovali ho za zásadní? Měli s ním vlastní zkušenosti? A nyní už to není problém? Nebo se něco takového již neděje? Je pan Křížem Kráž (výborný Edward G. Robinson) už přežitkem? Obávám se, že ne! Ještě minulý rok se můj zubař, doktor Jan Well, soudil s ženou, která na něm vymánila, zřejmě s příslibem sňatku, dva miliony. Soud ji správně osvobodil, protože finační "dary" dostávala ne ze své, ale z jeho vůle. O peníze sice přišel, ale zato se usmířil s manželkou, a pokud vím, šťastně žije v obci poblíž Brna. Fritz Lang to již takhle nezfilmuje, udělal to dopředu, toto je jen jedna z možných variant. ()

Flego 

všechny recenze uživatele

Chris ( výborný Edward G.Robinson ) je nespokojný v manželstve, sníva o kariére slávneho maliara a premýšľa, ako by to vazeralo mať mladú partnerku. Pokiaľ sa jednej noci nestretne s mladou ženou... Skúsený Fritz Lang rozohral skvelý noir, príbeh je poctivo vystavaný, motívy zainteresovaných sú jasné od počiatku. Možno je všetko až príliš jasné a divák už nebude nič prevratného očakávať, lenže je na veľkom omyle. 4+ ()

Fabienne 

všechny recenze uživatele

Děj filmu Scarlett Street má zajímavý atmosferický průběh. Vše začíná nevinně - muž s úsměvným jménem Chriss Cross, který pracuje v bance a doma je pod pantoflem, se jednoho dne seznámí s mladou dívkou Kitty a řekne jí (snad pod vlivem její krásy a v poblouznění), že se živí jako malíř. Začínají se scházet, Chriss začíná malovat a Kitty (a její milenec Johnny) potřebuje peníze - a dobrácký muž nedokáže hnědým očím říci ne. Chrissovy obrazy navíc vyvolají velký zájem - Kitty a Johnny získávají kýžené bohatství. Pravý autor ale zůstává bez povšimnutí... Humor se vytrácí a přichází temná atmosféra, fatalita, hra stímů a světel - přichází film noir. Langova Scarkett Street je "remakem" Renoirova filmu La Chienne. Lang ho ale během natáčení neměl k dispozici, čerpal pouze ze svých vzpomínek. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (5)

  • Režisér Fritz Lang spolupracoval s trojicou hercov Edward G. Robinson, Joan Bennett a Dan Duryea už pri natáčaní filmu Žena za výkladom (1945). (shimik77)
  • Oproti originálu remake potláča morálny cynizmus a trestá hrdinu za jeho skutok o dosť ráznejšie. V tomto ohľade bol originál, poeticko-realistický film, viac noirový ako remake, ktorý je považovaný za film-noir. (Biopler)

Související novinky

Noir Film Festival 2019: Zítřek nemá šanci

Noir Film Festival 2019: Zítřek nemá šanci

17.08.2019

7. ročník unikátní přehlídky klasik, ale i pozapomenutých klenotů z bohaté pokladnice filmu noir představí snímky tematizující loupež, výběrovou retrospektivu noirových děl Fritze Langa, rozmanitou… (více)

Reklama

Reklama