Život bankovního manažera se obrátí vzhůru nohama, když ho kamarád navede, aby předstíral smrt a vydal se za dobrodružstvím. (Netflix)

Recenze (92)

AffectedFace

ČSFD Hodnocení 11.7 2016 | 57% | Dva kamarádi z dětství Charlie a Max spolu s novými identitami mohou zapomenout na svou minulost, bohužel zjistí, že je nahání parta amatérských přizdisráčů. Začnu nejdřív s tím, proč se na film nejít podívat, asi proto, že Adam Sandler je starej páprďák a jednoduše už není vtipný (Teda aspoň pro tyto sračkoidní role). Pár vtipů tam zaznělo, bohužel některé se prostě nepovedly. Proč se na tento film jít podívat? To jednoduše nedokážu říct. The Do Over, je taková smíšenina, ničeho, s hovnem. Nečekejte nic zvláštního, spíše amatérské střílení, zbytečně zdlouhavé scény a nepovedené vtipy. 30% ()

Georgex

U filmů Adama Sandlera se mi líbí to, že vždy víte, co dostanete, a záleží pak již pouze na tom, jak moc toho je recyklováno z předchozích snímků a kolik toho tvůrci vymyslí nového. V tomto snímku je to tak půl na půl a zatímco v první půli si přijdou na chuť milovníci sandlerovského ztřeštěného humoru, v té druhé to začne odsýpat v netradičně akčnějším tempu, což mi bohužel vůbec nesedlo a ke konci jsem se již šíleně nudil. Na druhou stranu hlavní dvojice je fajn a několik vtipných momentů tam je. Moje hodnocení 55%, ()

Lucasion

Z počátku mě film vážně bavil, ale v půlce se to zlomilo a z komedie  je rázem detektivní hluboké drama. A tím hluboké myslím, že tam je sex a drama protože je tam příběhový twist, co nečekáte. A detektivní? Inu i toho pátrání se diváci dočkají. Za mě tím, že mám rád Sandlera a jeho humor a partu oblíbených herců, tak jsem si film i docela užil. A stále to vnímám jako podprůměrnou zábavu. (45 %) ()

juta

Začátek za dvě hvezdy a konec za čtyři, takže průměr. Začátek mě moc nenadchl, vtípky nebyly úplně to pravé ořechové, ale postupem času, když jsem se do toho dostával mě to začalo bavit a začlo to dávat konečně smysl. Film působí občas laciněji - to je škoda. Objevují se tu často úchylné situace, ale jen některé jsou vtipné, ale nakonec je vám to jedno. Konec se vyvedl. ()

Streeper

Upřímně se docela divím, že Netflix šel do spolupráce s Adamem Sandlerem, chápu Adam z toho má prachy a Netflix sledovanost, protože Adam je prostě oblíbenec, ale kde je kvalita? To Do Over je typická Sandlerovská komedie s černým, občas až nechutným a sexistickým humorem, který jsem v Sandlerových filmech mohli slyšet již nespočetně, ale nic originálního se neobjevilo. O akci se ani nedá mluvit, je to nevyvážené a nezajímavé, kdyby alespoň scény se sexem stály za to, ale bohužel ani to ne. ()

• Natáčelo se v Savannahu (USA) a v Portoriku. (kellne)