Odebrat z přátel: Dark web

• USA Unfriended: Dark Web (více)

Po přihlášení do ukradeného notebooku je parta mladých lidí vtažena do online hry na život a na smrt. (Netflix)

Recenze (110)

Superpero

Rádoby šokantní dílo plné otravných ksichtů, kde jsem se u většiny z nich nefalšovaně těšil až zemřou. Uznávám, že jak nakoukli do složky s bestialitama, tak to mělo zlou atmosféru a fakt jsem nechtěl aby ta videa pokračovala. Jenže pak se to zvrhne v nechtěně komediální a smyslnedávající blbinu. Absolutně jsem nechápal proč všichni seděj u těch kompů, když se dělo, co se dělo. ()

helloween93

Víc jak půlku filmu to vypadalo lépe než první díl, ale v posledních 20 minutách z toho tvůrci udělali "mindfuck", kdy jsou všichni součástí jakési "vyšší hry" hackerů, kteří umí všechno. Největši bizardnosti byly asi, když vrahové procházeli kolem kamer a všechny zrněly, potom programování na Skypu, apod. V jedničce řádil démon na Skypu, ve dvojce hlavní hrdinové bojují proti The Circle, což jsou asi upgradovaní Ilumináti nebo nevím. Menší bolest než jednička, přesto bolest. * ()

Morholt

Po půlhodině jsem to chtěl vypnout a podobně jako první díl označit za odpad, ale kupodivu pak se to docela rozjelo. Děj dával jakž takž smysl, partička mládežníků přestala být úplně na pěst a postupem času se film stával napínavějším, což vyvrcholilo v posledních cca 20 minutách, které měly fakt koule. Takže za mě překvapivě lehký nadprůměr. 60% ()

Han22 odpad!

To byla taková pičovina že nemám ani sílu to komentovat. Skupina blbečků čučí do internetů a díky čmajznutému noťasu čelí úchylákům z darkwebu co unáší holky. Jednička byla podobná kravina, ale měla aspoň ducha a paradoxně se držela více reality. Tady? Úchyláci vrtají holkám díry do hlavy místo aby je ošukali, za což by lidi platili mnohem víc. Za služby si účtují desítky milionů... dolarů! Kdo by to platil? A možnostmi, vybavením a celosvětovou organizací strčí do kapsy veškeré tajné služby. Navíc je to nuda k nepřežití, není to strašidelný, není to krvavý, není to horor. PS: Byli tvůrci někdy na dark webu? Asi ne, když jim neříká nic Tor Browser (ač se to jinak hemží facebookama a různýma dalšíma stránkama). Kdyby byli, tak zjistí že kromě tuny zvrhlého porna tu neexistuje žádný snuff, žádné nájemné vraždy a i ty hackerské stránky jsou z 99% fake. ()

Dohnal jsem si dvojku Unfriended, kterou jsem z neznámých důvodů tehdy ignoroval a jsem rozhodně překvapen jak moc mě film bavil. Hlavní hrdina je teenager, který nalezne laptop a při přihlášení zjištuje, že majitel jej nejen sleduje, ale taky by rád svůj laptop chtěl zpátky a je ochotný zacházet až za hranice. Film má hodně dobré tempo, neustále se něco děje, je zajímavý, dokáže překvapit a spíš než děsivý je znepokojivý a nepříjemný a v jisté míře i slušně Psycho. Trochu zamrzí, že scény se znepokojivými videii netrvají déle a pár zbytečných rozhodnutí ( Scéna se Sofiinou volbou) , ale když přehlédnu, že je to trochu hloupé, tak to udrželo mou pozornost na 90 minut víc než dobře. Mám slabost pro tyhle skype horory, jelikož působí na mě víc realisticky než cokoliv jiného. Příběh***, Akce>Ne, Humor>Ne, Násilí*, Zábavnost****, Hudba****, Vizuál****, Atmosféra****, Napětí****. 7/10. ()

• Celosvětová premiéra proběhla 9. března 2018 na filmovém festivalu South by Southwest v USA. (ČSFD)
  • Někdy v tomto filmu Matias (Colin Woodell) používá k volání Facebook Messenger, ale používá prohlížeč Safari a volání Facebook Messenger v tomto prohlížeči nefungují. (LUKICKK)
  • V závěrečné scéně, kdy se kamera pomalu oddaluje od velké obrazovky s živým přenosem „Game Night“, je v postranním chatu možné zahlédnout českou větu: „Děkuji za hru.“ (martanius)