Odvážná loupež svede dohromady nejlepšího experta FBI na chování zločinců (Dwayne Johnson) a dva znepřátelené gangstery (Gal GadotRyan Reynolds). Tady půjde do tuhého. (Netflix)

Videa (22)

Trailer 29

Recenze (630)

Nevka

Žádná revoluce se nekoná. Red Notice je poměrně zábavnou jednohubkou, která sází hlavně na ukecaného Reynoldse, který tady nepřekvapivě hraje zase „Reynoldse". Popravdě se ani nedivím tomu, že si Ryan momentálně dává od natáčení na nějakou dobu pauzu, protože hrát dokola sám sebe musí být únavné. Občas se povede nějaká zajímavá akce, Gal je pořád kočka a Johnson adekvátně doplňuje ústřední duo, ale jinak se jedná o zaměnitelnou hříčku, na kterou brzy zapomenete. Na druhou stranu, pořád je to film, který dokáže člověka pobavit. ()

Jordan

Takmer dve hodiny navŕšených klišé. Akcia bez nápadu a energie. Na akčný film príliš generické a monotónne. Na komédiu jeden vtipný moment na 117 minút nestačí. Na buddy movie – príliš okukané, prvoplánové (policajt a zlodej, naozaj?). Na heist – strašne neinvenčné a naplnené deus ex machinami a zbytočnými technológiami. Bez zvratov a prekvapení. Bez charakterov. Scénografiou a výpravou – gýčové. Po hudobnej stránke: lacná reklamná elevator-music úroveň. ()

cheyene

Fajnová oddechovka, které svědčí jak námět, tak zpracování, tak i herecké obsazení. Dwayne Johnsona mám posledních několik let v oblibě. Red Notice občas s logikou zaškobrtne, akce je samozřejmě přitažená za vlasy, ale coby relax a nenáročná podívaná funguje skvěle. Pojetím se blíží Indianu Jonesovi (pochopitelně na něj ani zdaleka nemá), Kingsmanům, Laře Croft a snad i lehounce bondovkám, zejména však hudebním motivem, jenž z 007 hodně čerpá. Lepší než současné silvestrovské estrády či co to dnes (31.12.2021) v té televizi vlastně běží (nepočítám čt2 a Sedm statečných, to by byla dobrá volba :) ()

Vančura

Byl to pouze herecký výskyt Gal Gadot, co mě nakonec přimělo překonat můj odpor ke zbytku obsazení (Dwayne Johnson mi přijde jako podobný herecký omyl, jako třeba Ron Perlman, a vidět je oba v jakémkoli filmu se pro mě rovná utrpení; stejně herecky nemožný je zde ale i Ryan Reynolds a v podstatě i zbytek castu) jakož i k tomu, že před zmínkami o tom filmu nešlo jednu dobu nikam uniknout. A hlavně díky ní to pro mě nakonec bylo snesitelné, protože ona je zde zcela úchvatná, a z takřka každého záběru na ni jsem šel do mdlob. Pokud jde ale o děj, jistou míru zábavnosti mu upřít nelze, byť osobně tímhle typem fimů, které jsou natočené tak strašně na efekt (děj se permanentně přesouvá z jedné země do druhé, postavy se prohání v superdrahých autech a pohybují se v luxusních interiérech atd.) a jsou tak zahlcené žánrovými klišé a mají dokonale předvídatelný děj (btw. závěrečný zvrat mi přišel zcela směšný a stupidní), osobně opovrhuji, ale jako hodně odpočinková výplň na jeden večer to asi čas od času posloužit může. ()

TeeAge

Ani jedna nádherná lokácia, a ani jeden kamerový prelet nad nimi nie je skutočný. Ani jeden! Všetko, čo by urobilo ten film aspoň trošku skutočným, je digitálny sajrajt, ktorý neuzrel svetlo sveta, a tým pádom je umelý, jak celý, počítačom vygenerovaný scenár. Pokial do algoritmov nahrali všetky diely Indyho, a ako výsledok vyšlo toto, tak sa umelej inteligencie zatial báť nemusíme... ;) ()

Zajímavosti (39)

• Při společné scéně The Bishop (Gal Gadot) řekne: „Buď máš výsledky nebo výmluvy.“ Toto heslo používá spousta známých sportovců, včetně Dwayne Johnsona. (mnp.3)
  • Na konci závěrečných titulků ještě zazní pár slov Gal Gadot. (griph)
  • Mnohé scény, vrátane záverečnej naháňačky či zničenia vysutého mostu v Rusku, odkazujú prakticky na všetky filmy série o Indiana Jonesovi. Pri vstupe do tajných priestorov v džungli v záverečnej časti filmu si navyše Booth (Ryan Reynolds) píska znelku tejto série. (ČSFD)