Dobrosrdečný, ale trochu bázlivý Hubie není v Salemu moc oblíbený. Když se ale na Halloweena začnou dít strašidelné věci, rozhodne se ve svém městečku zjednat pořádek. (Netflix)

Recenze (229)

gogo76

Taká typická "Sandlerovka" pri ktorej som sa celkom slušne naladil a je vidieť, že si to užívali aj všetci herci. Nie, nie je to komédia, pri ktorej sa budete váľať smiechom po zemi, ale pár krát som sa zasmial a taký priblblý úsmev som mal nalepený na ksichte v podstate až do konca. Postava Hubieho je tým šušľaním na môj vkus až veľmi prešušľaná, ale čo narobíme. Fajn priemer, ktorý spríjemní večer a obzvlášť na sviatok haloween navodí dobrú atmosféru, ale neodpustím si poznámku, že potenciál to malo určite o dosť väčší. 60%. ()

ještěžiju odpad!

Happy Madison je stále na dně... nestojí to za to. A ty odkazy na jiný filmy to fakt nezachrání. Film mě ani tak neurazil, ale ta absolutní nulová snaha se snažit aspoň o trochu víc je ubíjející. Netflix by měl mít nad těmito projekty trochu dozor. Sandler už dávno není zábavný. :-( Když si to dáte později dohromady, tak je to jen obrovská vykrádačka jeho dřívějších filmů. Ani ň navíc. ()

3DD!3

Sandler tyhle věci dělá na volnoběh. Zase si střihl jednoduchého šikanovaného joudu, který nakonec získá největší kočku ve městě a najde štěstí. Tentokrát si na blbnutí vybral Helloween a je to přesně tak dementně vtipné jak jsme zvyklí. Přesto Hubie nakonec překvapil. Finální zvrat je dost podařený, stejně jako máminy trička a skvělý Buscemi. Na Netflix dobrý. ()

MrHlad

Adam Sandler natočil možná nejhorší film svojí kariéry. A je mu to evidentně jedno. Na tomhle příběhu blbečka, který všem leze na nervy tím, jak se snaží zajišťovat bezpečnost během Halloweenu, je ale nejhorší ta očividná neochota o cokoliv se snažit. Prostě další blábolící Sandler, další camea jeho kámošů a další zabitý večer u Netflixu. Tohle už nemůže bavit dělat ani Sandlera samotného. ()

ArsenalEagle

Jedna z těch nejslabších Sandlerovek s klasicky silným obsazením (hlavně Buscemi mě vážně bavil), přesto se najdou i silnější stránky (rozuzlení, kaskadérské kousky, termoska a již zmíněný ansámbl). Je škoda té Hubieho neuvěřitelné infantilnosti, která je i na mě až moc přehnaná a sráží celý film - Hubie je prostě a jednoduše retard, ke všemu ani né moc snesitelnej. ()