Daemon navštíví svou ženu v Údolí. Viserys a Rhaenyra uzavírají dohody s Velaryony. Alicent se snaží odhalit pravdu o princezně. (HBO Max)

TV spot

Recenze (81)

warrenur

Rhaenyra metaforicky buducemu manzelovi: "..and after, each of us dine, as we see fit". :) heh,.mrska. O to viac ma vsak potesila reakcia "rytiera na bielom koni", Criston-a: "so, you want me to be your whore?!" Pecka! Chlap ma svoju hrdost. :) A nakoniec napatie, ktore by sa dalo krajat pri hostine, co sposobila ohrdnuta kamaratka....fuu :) A velavravne pohlady pocas uvodneho tanca jasne naznacili, odkial sa moze vyhrnut buduci "shit-storm". Stryko? Milenec? 1, ci 2hy? Kralovna? Vyborna cast, i ked postradala "tradicnu" akciu. Az teda na tu v zavere. Ponaucenie? Neplet sa do cesty milujucemu Dornanovi. :) Kamera v poslednych piatich sekundach a pribehnuvsi potkan.....dokonale. 90% ()

johnsnow

Prvá polka je za nami a rozhodne je vymakaná. Rhaenyra si berie Velaryona ale on radšej párky, no Rhaenyra to tuší a tak sa dohodnú, že každý bude užívať tú svoju párku. Svadobná hostina príjemná a k záveru sa to zvrtne na klasickú krčmovú nedeľu kdesi na východze. A myslím, že v tejto epizóde  bol jedinou šťastnou osobou ten patkáň na konci. ()

WathanajX

Je pravda, že polovina tohoto dílu by se dala označit za opět slabší a ukecanou. Konec to ovšem docela vynahradil a tak můžu o trochu zvednout hodnocení. V tomto díle mi ono veškeré politikaření přišlo o trochu víc zajímavé, než tomu bylo doposud. K mé velké radosti jsem o trochu více začala mít ráda postavu Rhaenyri i když se tady docela odkopala a chladně a tvrdě dala najevo své záměry a její hru o trůn, což ranilo nejedno srdce a ublížilo nejednomu muži. Jen škoda, že se s touto herečkou musíme pro příští díly rozloučit, protože si jako prozatím jediná dokázala alespoň částečně získat mé sympatie. Velice hezky se v tomto díle všechny postavy postupně odhalují a konečně jsou zde jasné veškeré úmysly a záměry. Závěr a vyvrcholení dílu slibuje podobně jako celá svatba krvavou honbu za korunou a možná v dalších dílech i nějaký ten konflikt. Slibný výhled do dalších epizod. ()

LasT_Olt

Tvůrci si semnou v téhle epizodě pěkně pohráli. Vím sice jak Viserys skončí, ale i tak jsem si asi čtyřikrát během epizody byl jistý, že už sleduju jak král umírá. For real, vypadá to že přestal dýchat a umřel jen aby tam byl prostřih na další scénu kde je zase čilej lol. Poslední záběr s krysou je zatím nejlepší záběr v celé sérii. ()

Eleanor05

Telenovela s hezkou výpravou a hezkými kostýmy. Nic víc. Místo toho, aby se řešila politika, boj o moc a intriky, všichni se zabývají akorát tím, kdo s kým spí, a kdo s kým v budoucnu plánuje spát. Svorně jsme nadávali na Weisse a Benioffa, když postupně kazili Hru o trůny, ale Weiss a Benioff byli po většinu času, oproti nevýraznému Ryanu J. Condalovi, mistry dialogu a komplikovaného děje. Rod draka je pouze jednoduchoučká vztahovka, která jenom těží ze slávy svého daleko kvalitnějšího předchůdce. PS: Z jakého důvodu se Rhaenyra a Laenor vzali narychlo v nějaké jídelně? Jenom proto, že se na hostině porvali nějací dva no name rytíři, naprosto nevýznamní pro říši? Nedává to smysl. 2,5*. ()

• Rhaenys Targaryen (Eve Best) létá od svých třinácti let na drakovi jménem Meleys. (Veskoslav)
  • Název této epizody pochází ze vznešených slov rodu Hightowerů. (mikki089)