Co jsme viděli, co jsme slyšeli

• USA Things Heard & Seen

Pár z Manhattanu se odstěhuje do starobylé osady v Hudson Valley, kde zjistí, že jejich manželství obestírá zlověstné tajemství, které si nezadá se záhadami prastaré vesnice. (Netflix)

Recenze (151)

D.Moore

Vypadá to na jeden z nejklasičtějších hororových příběhů - rodina se nastěhuje do domu, ve kterém se "něco" stalo, a není tam sama. Jenomže ve výsledku to je o dost víc než to. Atmosféra postupně houstne, ukazuje se, že máloco je doopravdy tak, jak jste si mysleli před deseti minutami, a kdo ví, nakonec bude nadpřirozeno třeba tím posledním, čeho se bát. Amanda Seyfried je dokonalá. ()

Lenka.Vilka

Všimla jsem si porovnání (ve zdejší diskusi) s filmem Pod povrchem. Hmm, problém je v tomhle. Tehdy jsem Fordovi věřila všechno, hlavně v ten moment přepnutí, a v kině si málem dala do gatí, a hned si vzpomněla, proč jsem si zakázala chodit na podobné věci do kina po zážitku s filmem Šestý smysl. Tady byl manžel odpornej už od první scény a já doufala, že pokud se stane něco špatného, on skončí ještě hůř ;) a vůbec nebyla napnutá. Škoda. Ale natočený to bylo skvěle  :) ()

Kienast

Zbytečně zdlouhavé mdlé mystery drama, které mi dost připomnělo film "Pod povrchem". Hororem bych to určitě neoznačoval. Amanda Seyfried je tu v pohodě, větší problém jsem měl s manželem, který je otravný, vlezlý a nesympatický. Určitě to není nějaký průšvih, ale nefunguje to v žádné rovině, na horor málo strašidelné, na drama málo emocionální a na thriller málo napínavé. Film tak možná víc ocení ženy. 4/10 ()

Astaroth12

Film neponúka nič, čo by som nevidel niekde inde alebo by ma to mohlo aspoň zaujať po príbehovej stránke. Film zabíja hlavne prekliate dlhá stopáž. Pri tomto námete a hlavne preto, že je tu vela zbytočných scén, mohol film mat minimálne o 30 minút menej. Troška chválim, že i keď som sa prichystal na ducharinu, tak neriešil iba to, ale i minulosť hlavného hrdinu. Je tu pár zvratov, ale ktoré sa u tohto nezáživného filmu ľahko odhalia už pred ich znázornením. Technicky je na slušnej úrovni, od kamery až po veľmi schopných hercov na čele s Amandov Seyfried. Lenže film si po celú dobu nevytvoril ani jednu vypätejšiu scénu a čo zamrzí asi najviac, všetko podstatné sa dialo mimo zaber alebo to tvorcovia celkom odignorovali. Takže nielenže film plynie veľmi pomaly, ale ani skoro nič neukáže a v takýchto projektoch je to rozhodne premrhaný potenciál a to je škoda. Slabé 3*. ()

T2

Rozpočet $-miliónovTržby USA Tržby Celosvetovo Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ Mne ta ponurá nevyspytateľná atmosféra sedela. Herecky to ústredná dvojica slušne ustojí, potiahne, hlavne Amandu Seyfried mám rád v takýchto skôr vážnejších "dramatických" polohách vie sa v takomto ohľade dobre predať a lakačky v norme. /70%/ ()

• Dcérka páru sedí v knižnici na zemi s natiahnutými a prekríženými nôžkami, v zábere z druhej strany už je v tureckom sede. (GabrielGabko)
  • Film vznikl podle stejnojmenného románu „All Things Cease to Appear“ z roku 2016 od Elizabeth Brundage. (SONY_)
  • Keď manželka nájde pod klavírom noty, jedná sa o skladbu "Lacrimosa" od Wolfanga Amadea Mozarta, z Requiem. F. Murray Abraham (Floyd DeBeers) v roku 1985 získal Oscara za rolu Antonia Salieriho vo filme Amadeus (1984). (belinko)