Kamera:
Larkin SeipleHudba:
Son LuxHrají:
Michelle Yeoh, Ke Huy Quan, Stephanie Hsu, James Hong, Jamie Lee Curtis, Tallie Medel, Jenny Slate, Harry Shum Jr., Sunita Mani, Aaron Lazar, Andy Le (více)VOD (5)
Obsahy(2)
Žena středního věku se nudí se svým manželem, začíná nesnášet svého otce a moc si nerozumí s dcerou, která pro změnu začíná nesnášet jí samotnou. Její prádelna spěje ke krachu a úřednice z finančního úřadu ji daňové přiznání hodila na hlavu. Zrovna sedí a trpí na finančáku, když se objeví manžel z jiné dimenze a ukáže jí, že má stovky životů a ne úplně každý stojí takhle za prd. Vedle sebe totiž existuje celá řada paralelních vesmírů a všem najednou teď hrozí smrtelné nebezpečí. Hlavní hrdinku tak čeká ještě větší hrůza, než jsou daně, protože právě a jenom ona může ultimátní zlo zastavit. Má totiž schopnost prostupovat souběžnými vesmíry, nasávat v nich schopnosti a dovednosti svých paralelních já a ty pak pro záchranu všech světů použít. V některém je filmovou hvězdou, jinde kuchařkou, přebornicí kung-fu, někde mají místo prstů jakési párky, někde si úřednici z finančáku vzala za ženu a jinde je zase pouhým kamenem. Na všechna svá já se může napojit a v jeden čas žít nespočet různých životů. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (726)
Název rozhodně nelže, jelikož režijní a scenáristické duo Danielů skutečně servíruje dlouhatánskou smršť trailerově sestříhaných vjemů, které jsou efektní, poutavé a bizarní zároveň. Rámcový příběh sleduje generační propast mezi hlavní hrdinkou v okouzlujícím podání Michelle Yeoh a její dospívající dcerou, vyprávění se však nevyhýbá velkému množství podzápletek. Existenciální rodinná vztahovka zdůrazňující překryvy čínsko-americké kultury a způsobu života je navíc obalená spoustou audiovizuálních atrakcí napříč žánry. Drama, komedie, sci-fi, kung-fu mlátička… Na co ukážete, to tu najdete. Kvůli přetažené stopáži je ten příval energie a nápadů místy úmorný a (v souladu s jedním z ústředních témat) zahlcující, i tak se ale jedná o jeden z nejzajímavějších filmů roku. Více zde. ()
Žena se snaží zaplatit daně... Nečekaně rozšafná hříčka na téma paralelní vesmíry. Bohužel zbytečně dlouhá a místy zbytečně sebeukájející se ve své divnosti na úkor poměrně standardního příběhu. Švýcarák držel pohromadě mnohem lépe a byl i zábavnější. Tady to chtělo tu místy ubrat a někde naopak malinko přidat, aby vznikla koherentní jízda napříč tím co mohlo být. Kwan se Scheinertem do toho dali tolik, že jsem si připadal strašlivě zahlcen věmy. Michelle Yeoh je ovšem fantastická, ve všech svých polohách a užívá si každou z nich. Ke Huy Quan se chopil příležitosti zahrát si roli šitou na míru Jackieho Chana a vytěžil z ní maximum. Chce to ještě několik shlédnutí, abych to všechno pobral, ale napoprvé zatím výborná zábava, které něco málo k dokonalosti chybí. Jako kobliha bez posypky. ()
"Žiješ svoje najhoršie ja..." Možno žiadny iný film nemal ku kultu menom Matrix tak blízko ako tento. Je to svojim spôsobom veľmi originálne a prepracované, ale tvorcovia akosi neodhadli kedy dosť. Je tu šialená hromada nápadov, celých scén do toho všetkého kopa kecov, šialený strih a hudba. Popravde občas to zbesilé skákanie z jednej dimenzie do druhej ide na nervy, možno je chyba, že sa to snaží byť aj vtipné, to divákov vždy rozdelí ešte viac. Matrix bol dosť vážny film...Zopár úsmevných momentov tu je, ale váľanie sa od smiechu nečakajte. Celkovo ma to veľmi nenadchlo, originálne to ano, ale veľmi nevyvážené. Zvláštne, že ma chytili viac scény v ktorých sa dokopy nič nedej a riešia sa iba rodinné vzťahy, prípadne scény s úradníčkou J.L. Curtis. To nie je veľmi dobrá vizitka pre film, ktorý je doslova napumpovaný všemožnými trikmi a bojovými scénami. Premárnená šanca na kult...60%. ++++ Źe tento guláš získa Oscara som v čase sledovania netušil. Nerozumiem tomu... ()
Název nelže. Tím vším, co se všude a najednou dělo, mě ale film spíše omlátil než omámil, a na milost jsem ho nevzal ani v závěru, kdy se ukázalo, že to mělo smysl a tvůrci očividně věděli, co a proč dělají. Kdyby to dělali třeba jen hodinu a půl, bylo by to pro mě stravitelnější. Těšil jsem se, Michell Yeoh je úžasná a žánrově je to krásně rozkročené jako kdyby režíroval a psal Džun-ho Pong... Ale na něj to zdaleka nemá. ()
Zázrak se nekoná, zajímavý film naštěstí ano. Everything Everywhere All at Once je správně divoká podívaná, u které člověk dlouho netuší, co jí chtějí tvůrci vlastně říct, ale to postupné rozklíčovávání a objevování je zatraceně zajímavé. P kvůli parádním akčním scénám, chytrému scénáři, silným emocionálním momentům a spoustě nápadů, ale hlavně díky přístupu obou režisérů, kteří to všechno do diváků tlačí skoro až násilím. Everything Everywhere All at Once je film, u kterého člověk netuší, co ho čeká za patnáct minut, střídá extrémně rychlé tempo s pomalejšími scénami, kdy se nebojí jít na dřeň a mění se z divokého akčního sci-fi v komorní drama o těch nejobyčejnějších věcech a následně v trhlou komedii. Jenže je toho moc. Dvě hodiny dvacet jsou subjektivně neobhajitelná délka pro film, který sice v dramatické rovině funguje, ale i tak jede navzdory originálnímu vizuálu v dost zajetých kolejích. A na druhou stranu momenty, kdy Kwan a Scheinert sypou z rukávu jeden divoký nápad za druhým, začnou být po pár minutách až unavující. Everything Everywhere All at Once je fakt zajímavá podívaná. Ale potřebovala by dramaturga nebo někoho, kdo by režisérům řekl, kde přidat a kde ubrat. Občas je to navzdory nápaditosti, kreativitě, skvělým hercům, akci i emocím totiž trošku ubíjející. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (58)
- Obálka knihy, kterou Jobu Tupaki (Stephanie Hsu) ukazuje Evelyn (Michelle Yeoh), má evokovat knihu Dr. Seusse „Oh, the Places You'll Go!“. (KGBelik)
- Během finále má Jobu Tupaki (Stephanie Hsu) ve vlasech přes čelo napsáno: „Jobu.“ (KGBelik)
- Na začátku filmu je v bytě Wangových vidět kalendář s velkým číslem „24“ – není to sice totožné písmo jako logo společnosti „A24“, ale je velmi podobné. (KGBelik)
Reklama