Bývalý voják, policajt a teenagerka se náhodou potkávají v New Orleans, kde pátrají po původu nebezpečné drogy, díky které lidé nakrátko získávají superschopnosti. (Netflix)

Recenze (257)

campix

Bohužel to dopadlo jako většina Netflix produkce. Sem tam se objeví opravdu dobrá žánrovka nebo velký projekt nějakého známého jména a pak tu máme tyto výplně. Project Power vypadal velice nadějně, protože dvojice Joos a Schulman umí natočit minimálně zajímavý a efektní film. To tak nějak dopadlo i tady. Námětem a zpracováním film zaujal. Herecké obsazení také není vůbec k zahození, ale dohromady to nefunguje tak dobře. Nosná konstrukce filmu nedrží tolik pohromadě, působí to polovičatě a nohy filmu hodně podráží absence nějakého většího záporáka. Hezky vypadající a efektní výplň. Nic víc. ()

UhLee

(5.5/10). Akční blbůstka z dílny Nesquiksu, která sází hlavně na herecká esa a akci. K hercům nemám moc výhrad.. Mohli si kluci vybrat přece jenom trochu ambicióznější Project, ale snad příště. Ale ta akce?? Nepřehledná až mě z toho oči bolely.. Stačilo by tam nechat trochu víc ty zvířecí schopnosti a ne jenom je tam na pár vteřin plácnout, odškrtnout si další zvíře ze seznamu a jedeme dál.. Stačilo by mi jich klidně méně, ale více detailně - jako třeba u Josepha .. Ale to bych chtěl od Nesquisku moc.. Takhle to bylo další "B" na které za pár dní zapomenu. ()

B!shop

No napad rozhodne fajn, skoda, ze to je cely tezce nedotazeny. Pribeh se rozbiha fakt pomalu, ze zacatku to ani moc nedava smysl a kdyz uz to do sebe ke konci vsechno zacne zapadat, tak to vysumi tak nejak do ztracena. Navic se to vetsinu casu celkem tahne, kameraman se sice snazi jak o zivot, az uz je tech zpomalovacek pri pozreni drogy skoro az moc, ale proste se filmu nedari takovej ten cool look. Takze ve vysledku je to tak jen cekani na jednotlivy superschopnosti, ktery jsou nekdy fajn, nekdy trochu o nicem a trikove spis prumerny, ale aspon je s tim vetsinou spojena docela fajn akce. Co se tyce hercu, Foxx je fajn, do techhle roli se presne hodi, Lewitt je sympatak, ale moc mu to nejde verit a ta holka je na zabiti. Celkove lehce nudnejsi prumerny becko s promarnenym potencialem, ale nic vylozene tragickyho. ()

Doldus

Opravdu to mohlo být slušné akční béčko situované v uhrančivém městě New Orleans, s originálním nápadem, drsnými characktery a super hudbou (New Orleans k tomu vybízí). Co z toho všechno nakonec za něco stojí je právě fyzické prostředí New Orleans, které je, hlavně vlivem parádní práce se světlem, správně atmosférické. Vše ostatní jede tak na půl plynu. Je to vskutku škoda, když uvážíme herecké hvězdy jako Foxxe a Gordon-Levitta a docela slušný rozpočet. Akce? Je tu, ale je v podstatě vždy nezvládnutá (pokus o ozvláštnění skrz delší záběry s pevnou perspektivou žalostně nevyšly, když je h**no vidět). Základní koncept sice nevybízí k něčemu světobornému z hlediska logiky a vážnějších témat, ale přeci jen se tu mělo přitlačit na kontextu. Postavy jsou spořivě zahrané a šablonovité, ("fight-fire-with-fire" Levitt a Foxx ála "Taken" taťka) až na nováčka v podobě Dominique Fishback, která měla potenciál na nějaký ten vývoj či osobní dilema, i když ten řečený vývoj byl někdy nelogický a až moc uspěchaný (ještě více než u béček). Váhal jsem nad třemi hvězdami, hlavně kvůli mnohdy efektnímu vizuálnímu provedení (v hlavě mi utkvěla scéna s hořícím borcem), ale co mě však nadobro utvrdilo v hodnocení, je mizerný střih. Nejen, že je chaotický, ale někdy i doopravdy silně brání koherenci díla. ()

TheEvilTwin

Dlouho očekávaná slibovaná pecka z Netflixu (díky bohu za něj, v kinech se už měsíc nic nehraje a bez Netflixu bychom tady umřeli nudou) je tady a ve výsledku je to spíše jen lepší průměr, ale určitě to není takový průser, jak zdejší “odborníci” tvrdí. Hlavní herecké trio je pohodářské a hezky k sobě pasujou, tempo je svižné a nenudí ani chvíli, akce je dostatek a občas je i hezčí gore. Kamera je místy trochu zmatečná, ale žádná tragédie. Bonusové body si film připisuje zejména za originální nápad, protože pilulky, které dávají random superschopnosti jsme na plátně ještě neviděli. Je to hodně kreativní téma, na kterém se mohli filmaři vyřádit a spojení “fantazii se meze nekladou” zde platí dvojnásob, viděli jsme nejrůznější schopnosti od kamufláže, ledu, ohně, tlakových vln, drápů v ruce, ohebnosti kloubů (zejména hodně povedené) a dalších, ale pořád se nemůžu ubránit dojmu, že by to šlo podat ještě o něco lépe a více si s filmem vyhrát. V jedné větě je to taková průměrná akčňárna bez zvratů, hlubších chvilek a překvapení, která nevybočuje z klasické šablony, ale zaujme hlavně tématem a určitě stojí za zkouknutí. ()

• Dominique Fishback hrála středoškolskou Robin ve svých 29 letech. Zároveň v tom roce sama ukončila vysoku školu. (TaNya_)
  • Natáčelo se v New Orleans (Louisiana, USA). (BMW12)