Daniel se s rodinou nastěhuje do domu, který chce postupně opravit. Náhlá tragédie a volání o pomoc z onoho světa ho ale přinutí vyhledat odborníka na paranormální jevy. (Netflix)

Videa (9)

Recenze (178)

korbitch22

Po menší pauze zase přišel ze Španělska slušný horor. Výborný námět i scénář. Příjemná a mrazivá atmosféra, luxusní pointa a dobré herecké obsazení. Bohužel Hernández až nepochopitelně selhává ve strašení, lekačkách a dusnější atmosféra se mu taky nedaří i když občas jí vykouzlit dokáže. Ale když máte výtečné herce, perfektní pointu, příšeru a děsivý obří dům, musíte kurva vykouzlit horor, u kterého bude divák srát strachy, ale Voces baví hlavně příběhem a to by neměl být hlavní motor hororu, tím by měl být strach a tady se dostavuje míň, než by měl. Točit to Wan, zeseru se strachy. Slušné, ale mohlo to být o pořádný kus děsivější. Ana Fernández topovka. 60%. ()

Martrix

Přijít v tomto žánru s něčím novým a neotřelým, je téměř nemožné. Buď se duchové snaží vám pomoct, nebo vás chtějí zabít, případně chtějí pomoc od vás. A to je asi tak všechno ohledně motivace. Pak už je to jen o tom, jak to proběhne v praxi a jestli to všichni přežijí, případně jestli zmrtvějí ti, kterým se to napoprvé nepovedlo. Santiago Díaz sice nepřišel zrovna s originálním příběhem, ale přesto se mu povedlo vyvarovat většiny kliošoidností a navíc dodal velmi solidně napsané postavy i dialogy. A protože se Hernándezovi podařilo obestřít scénář parádní atmosférou, jsou Hlasy jedním z nejlepších letošních hororů. Hodně tomu pomáhají i neokoukané tváře a nesklouzávání do telenovelového patosu, jako to předvádí 30 Stříbrných. Místy tvůrci docela tlačili na pilu a když se nad tím zamyslíte, tak některé věci moc nedávají smysl, ale za mě jsou Hlasy i tak další z projektů, které nejsou žádná superpecka, ale určitě jde o nadprůměrný horor, který Netflixu ostudu neudělá. Potitulková scéna vybízí k volnému pokračování, které pokud vznikne s těmito tvůrci, rád zkouknu. ()

oveckaoa

Chlápek s ženskou a synem koupí starý barák, který chtějí renovovat a pak prodat. Jejich syn tam mezitím něco slyší a něco se tam stane pak tomu uvěří i ten chlap s ženskou a povolají odborníka na fenomén elektrického hlasu. Totálně průměrný horor, který ročně vyjdou desítky jediné co je zde jiný je důvod proč zde straší a závěrečná pointa jinak tam není co chválit. Bývaly časy kdy Španělé uměly točit kvalitní horory bohužel ty časy se už asi nevrátí. Jo a jinak místní troll , který je celému csfd jen pro smích (podobně jako Psychor) si to může psát co chce o kvalitních hororech. ()

Fr

,,POVĚZ MI, PROČ JE PRO TEBE TĚŽKÉ V NOCI SPÁT?“ … „POŘÁD SE PROBOUZÍM“… „KDO TĚ BUDÍ?“ … „TY HLASY“...“ /// Starej barák, parchant co slyší hlasy a hlasy, co vobčas kecaj a vobčas ne. Taky táta a máma. Prostě horor, kde hlasy jsou podpořeny dalšími paranormálními jevy. Není to ovšem tak čitelný, jak by se mohlo zdát. Maj tam pro nás nějaký překvápka. Šlape se čarodějnici na kuří voko, takže strašení je celkem dost. Navíc si vyhráli i s pointou. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Z neznámýho čísla mi volaj mrtvý lidi. 2.) Čím víc lidí u nás umřelo, tím víc jsem jich viděl. /// Thx za titule „Kristýna Doležalová“ a „vasabi“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ** ()

borec999

Ďalší vynikajúci španielsky horor, tentokrát ducharina so všetkým čo k tomu patrí (napätie,atmosféra,jump scares, strašidelný barák) a aj s niečím málo navyše( nečakané vysvetlenie udalostí a plot twist v závere, plus na ducharinu solídne množstvo postáv ktoré to nerozchodia). Pre mňa osobne najlepší horor za rok 2020 a jediný, ktorý si odo mňa vyslúžil plný počet. Španieli znova potvrdili status hororovej veľmoci a že tento žáner im ide. 90% ()

• Když uslyší German (Ramón Barea) při zkoumáni Danielova (Rodolfo Sancho) domu hlasy, tak se rozhodne jít po schodech do patra. V následujícím střihu je ale o několik schodů výš. (Duoscop)
  • Film obsahuje potitulkovou scénu. (Harapes)