Reklama

Reklama

Žít po svém

  • USA An Unfinished Life (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jean má dceru Griff a žije s mužem jménem Gary, ale ten ji bije. Griff na ni naléhá, aby utekly, k čemuž se Jean odhodlá. Cestou se jim ale rozbije auto a Jean nezbývá nic jiného, než se vydat na venkov za dědečkem Griff. Einar žije na ranči a s ním tam žije i jeho kamarád Mitch, kterého zmrzačil medvěd, takže se o něj Einar stará. Einar na svém ranči Jean nechce, ale nakonec ji tam nechá kvůli Griff. Griff a Einar o sobě do teď nevěděli. Einar dává Jean za vinu smrt svého syna. Griffin zemřel při autonehodě, kterou způsobila Jean. Griff se nejdřív dědečka bojí, ale pak si k sobě najdou cestu. Einarovo chování k Jean se ale nijak nemění. Jean si ve městě našla práci jako servírka a až si vydělá dost peněz, chce s Griff odjet. Jean se také zapletla s místním šerifem. Crane je hodný a Jean ho možná trochu využívá i ke svojí ochraně. Jednoho dne se ve městě objeví Gary a Einar si všimne, že se potlouká i kolem ranče. Crane o všem ví, ale Jean zatím nic neřekl. Einar ale neváhá a Garyho z města vyžene. Ještě tu noc se ale Einar a Jean pohádají. I Jean sama se obviňuje ze smrti otce Griff. Následujícího dne Jean a Griff odcházejí bydlet k Nině, u které Jean pracuje. Griff se ale kousne a od Jean uteče k dědečkovi. Griff se sblížila i s Mitchem, kterého nyní nejvíc trápí, že medvěd, který ho zmrzačil, je držen v příšerné zoologické zahradě... (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (323)

triatlet 

všechny recenze uživatele

Příliš patetické a místy přehrávané černobílé scény. Když už vystoupí duch filmu na povrch (děda vysvětluje vnučce, že neodbrzdila auto vlastní vinou), tak zase nastoupí přízemní likvidační scéna padoucha (chudák Damian Lewis:-). Ani ten medvěd mi v příběhu neseděl. Motiv dědy a vnoučete mnohonásobně líp vystihují filmy s Tomášem Holým. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Zdanlivo nenápadný film, ktorý však v sebe nesie po celú svoju minutáž silnú ideu ľudskosti. Predstavitelia hlavných úloh zahrali svoje postavy na jedničku. M.Freeman, R.Redford a v neposlednom rade i J.Lopez, rozohrávajú skromný, nijak originálny príbeh, ktorý dokáže pevne chytiť diváka za srdce. Nie len vďaka ich herectvu, ale i jednoduchému, jemnému pojatiu švédskeho režiséra L.Hallstroma, vznikol dramatický snímok výrazne nadpriemernej kvality. **** ()

Reklama

Brouk 

všechny recenze uživatele

Jak napsat něco stejného co přede mnou vyřkla Kleopatra??? Ano, Lasse Hallström je veliký filmař. Mohu zodpovědně říci, že jeho filmy si vždy vychutnám (pravda... i Mistr Tesař se někdy..., ale..) JLo opravdu nemusím... ani jako člověka, ani jako herečku ani jako zpěvačku, nicméně budíž ji ke cti... je velmi pracovitá a pilná, je asi i velmi cílevědomá a má vnitřní sílu... (je to hodně nebo málo??? Nic proti ní... nic mně neudělala, subjektivní dojem = můj problém... no a?), ale zde ji to fakt dost "seklo"! (Jo, přesvědčila mě, že v ní něco asi je..).. no nic... laskavý M.Freeman, velmi dobrý RR... strženo potrženo... Dobrý, víc než dobrý film... někdy juknu zas... ona to lze.... že??? ()

Boss321 

všechny recenze uživatele

Kdo má rád Lasse Hallströma a jeho filmy, tak rozhodně nebude zklamám. Opět citlivý, laskavý a hlavně lidský snímek, který neukazuje nic nového či převratného, ale po jeho skončení jsem se cítil tak nějak naplněný a celkem jsem víc nečekal. R. Redford by udělal zážitek i z nákupu v supermarketu. M. Freeman nedostal tolik prostoru jako Redford, ale v rámci možnosti zahrál nadstandartně. Dokonce, a to je co říct, ani J. Lopéz mi vůbec nevadila. Příjemně ztrávená hodina a půl, ale podruhé už bych se na to nejspíše nekoukal..... ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Už pouze samotný fakt, že se v tomto snímku sešli (při společném působení) mí dva velcí oblíbenci M. Freeman a R. Redford, mi ke spokojenosti (v tomto případě) stačí. Člověk potom i následně snáze p(r)omine, absenci jakéhokoliv hereckého umu Jennifer Lopez. Nutno podotknout (ke cti dotyčné), že si byla dobře vědoma „svých kvalit“ a faktu, že zde rozhodně prim hrát nebude, (nikam se necpala) a tak musím konstatovat, že (v tomto případě) zde jako rušivý element nezafungovala. To bych dotyčné křivdil. Na druhou stranu je potřeba dodat, vím o spoustě mnohem lepších alternativách. Co se týče již zmiňovaného ústředního hereckého dua, je nesmírným potěšením sledovat jejich civilní herectví a je více než patrné, že si samotné natáčení oba pánové náležitě užívali, což je vidět téměř v každé jejich společné scéně a na výsledné podobě snímku se to projevilo veskrze pozitivně. Pokud máte již nějaký ten snímek L. Hallströma nakoukaný, nemůže vás zde nic překvapit (ať už negativně, či pozitivně). An unfinished life je volně plynoucí snímek, „šourající“ se svým vlastním tempem, žádné překvapivé zvraty nečekejte. Za to pohodovou atmosféru prostupivší váš obývák... ANO. Zdá se to jako jednoduchá věc že, člověk „vypne“, sleduje ubíhající snímek, nic ho nevyrušuje ze sousředení a nechává se unášet „obyčejným“ příběhem. Otázkou zůstává, kolika (vyvoleným) režisérům se tohoto (po)daří dosáhnout a následně i opakovat. Pokud si nějaký snímek zaslouží přízvisko RODINNÝ, potom to je bezesporu tento. Pravdou je, že snímek mohl být jistě lepší (propracovanější scénář), na stranu druhou, po téměř měsíčním (dobrovolném) "filmovém půstu“ jsem mohl vybrat o poznání horší variantu. 77,7% ()

Galerie (43)

Zajímavosti (10)

  • Robert Redford a Morgan Freeman se znovu potkali před kamerou po pětadvaceti letech od natočení filmu Brubaker. (HOODY)
  • Snímek se první týden promítal v USA ve 753 kinech a tržby dosáhly 2 052 000 dolarů. (HOODY)
  • Jayne Dancose získala za snímek cenu Canadian Network of Make-up Artists za nejlepší makeup v celovečerním filmu. (imro)

Reklama

Reklama