Rodiče už mají po krk toho říkat na všechno „ne“, a tak nechají děti, aby si pro jednou určily pravidla samy. (Netflix)

Videa (5)

Recenze (121)

Spiker01

Velmi nenáročná komedie, jako stvořená pro Netflix s hlavní hereckou dvojicí, kterou zrovna dvakrát nemusím. Bohužel mám i tentokrát pocit, že by tenhle kousek do kin jít nemohl a je z něj cítit taková ta pachuť videofilmu. Ale barevná paleta a filtr se to celkem snaží maskovat a jako taková jednoduchá podívaná to celkem obstojně funguje. Několikrát jsem měl vyloženě facepalm, ale naštěstí to moc bolestivé nebylo. PS : Yes Man je pochopitelně o 1000 procent lepší...55% ()

suzanne1997

Za mě je tohle skvělá komedie ze které od smíchu rozbolí bránice. Alespoň u mě to tak bylo. Film mě oslovil už v prvních minutách a já nelituju jeho shlédnutí, takhle výborně jsem se už dlouho u nějakého filmového počinu nepobavila. Rozhodně souhlasím s tím, že tohle by se asi normálně nestalo nebo by to musela být pořádně střeštěná rodina, ale i tak. Komedie má především pobavit a přinejmenším za mě tohle stoprocentně splnila. Naprosto nepředvídatelné situace, kdy předem nevíte, co si zase ty děti vymyslí, jenom podtrhují můj celkový zážitek. Takže za mě rozhodně ano, je jenom na vás, jaký si na tohle dílo Netflixu uděláte názor. ()

Streeper

Na to, že se jedná o původní Netflix film, tak je to vcelku příjemná a vtipní rodinná komedie, kterou jsem si užila. Bavilo mě to, zasmála jsem se, herecky je to fajn. Vyloženě tam nejsou žádné trapné scénky nebo vtipy. Navíc bych mu dala nálepku jako opravdový rodinný film, který si užijou nejen rodiče, ale i ti nejmenší. ()

lykan9

Yes Day je komedie, která má velmi vtipný začátek, ale od poloviny se vše změní v tradiční rodinou komedii, která má jasný moralistický řád a 1000x viděné téma. Garner to pořád sluší a Jenna Ortega je nejen nádherná, ale její hraní je příjemné, skvěle sekunduje i Edgar Ramirez, ale dětští herci Julian Lerner a Everly Carganilla jsou hrozní a protivní. Celek se však drží úctyhodně a opravdu jsem se párkrát od srdce zasmál. Za mě dobrý. ()

Gemini

Rodinná komedie ze světa, který nemá s realitou nic společného. Navíc taková divně rozlítaná, což může být dané knižní předlohou, každopádně groteskní vedlejší postavy jsou naprosto WTF; a když měla zápletka vrcholit, tak to na mě nějak přestalo fungovat. Možná proto, že super mega cool hudební festival si představuju jinak než tvůrci Yes Daye:) A to mi věřte, že Jenn Garner mám rád od Alias až po Juno - to prosím neberte z hlediska času (to jsem vážně tak starý? :D ), ale žánrového rozpětí. Ke konci už toho prostě bylo moc, a kardinálně z toho trčela snaha hlavně neukázat nic, co by nebylo jak z cukrkandlu. Prostě bullshit na bullshit, a ne, nejsem ochotný to vykšeftovat za příhodné poučení pro moje vlastní děti, že mít za někoho zodpovědnost může znamenat, že z vás bude mít pocit, jak šíleně ho omezujete;) No a hraje tam Jenna Ortega, což ruku na srdce, je pravděpodobně - pokud Vám film nevybraly děti - hlavní důvod, proč se díváte:) K tomu se dá dodat jen to, že obdivuju práci maskérů, protože bych nikdy neřekl, že mezi tímhle a Wednesday uplynul pouhý jeden rok. Ale zpět k věci, jelikož jsem ani o paní jménem H.E.R. až do tohohle filmu nikdy neslyšel, vidím to tak na 50%. ()

Zajímavosti (3)

• Natáčení probíhalo v Kalifornii (USA). Zábavní park, který rodina navštíví, je Six Flags Magic Mountain. Tento park se objevuje například v úvodních titulcích seriálu Krok za krokem (od r. 1991). (SONY_)
  • Když tatínek Carlos (Édgar Ramírez) veze Ellie (Everly Carganilla) do školky, pustí z rádia písničky „I Am a Gummy Bear“ od Gummibär a „Epic“ od Faith No More. (SONY_)
  • Závěrečné titulky obsahují bonusovou scénu. (SONY_)