Ví o tobě

• Velká Británie Behind Her Eyes

Epizody(6)

Svobodná matka naváže milostný poměr se svým šéfem na psychiatrii a zároveň se spřátelí s jeho záhadnou ženou. Zaplete se tak do zvrácené a nebezpečné hry. (Netflix)

Recenze (109)

elimS

85% - komentář 20ti slovy: Pomalejší, ale každým dílem se zvedá zvědavost co z toho bude. Ideální počet epizod a ta poslední totální zvrat ve všem. +++ SPOILER 20ti slovy: Chlap se převtělí do ženské a pak do další, aby mohl prcat s jiným chlapem. Vše mezitím je mix dramatu a mysteriózní atmosféry. ()

lemonova

Bude to znieť asi zvláštne, ale rozuzlenie ma čiastočne nadchlo aj sklamalo. Nerada by som sa púšťala do spoilerov a bez nich tento môj postoj vysvetliť nedokážem. Tak teraz neviem, či som tým niekoho nalákala alebo odradila. :-)) Každopádne to nie je na zahodenie, pokiaľ máte chuť na vzťahovú drámu s nádychom nadprirodzena. ()

novoten

Dlouho jen neuspokojivá červená knihovna, ve které je největší zábavou hádat, kolik ze tří hlavních postav je psychicky úplně mimo a kolik jen rozbitých. Bez prozrazování čehokoli se jen těžko naznačuje, do jakých veletočů se pouští druhá polovina, ale rozhodně to není nic očekávatelného a ani normálního. V zahraničních recenzích jsem našel roztodivné množství názorů, nejvíc mě do očí udeřilo sousloví "trash genius", protože vystihuje všechno, co se ve mně v chýlícím závěru motalo přes sebe. Odvahu autorky předlohy poslat žánrové rozkročení úplně jinam, než se v úvodu zdá a zároveň pocity, že takovou berličkou si přece nemůže ve vážně myšleném počinu pomáhat. Nadšení nad vymýšlením sebevíc uhnutých teorií a v kontrastu s ním vykulený finální pocit, že jsem mířil hodně vysoko a přitom v důsledku dost nízko. Pro všechny, kdo si myslí, že "ženská" detektivka se zákonitě musí vyvinout v Dívku ve vlaku nebo ve Zmizelou, se ale jedná o jedinečný budíček. ()

Vyhy

První díly této mini série jsem příběh považoval za typický thriller, který zaujme maximálně dámské publikum, ale pak se to (asi od 5 dílu) celkem zvrhlo a najednou se změnil žánr celého příběhu a já jen seděl a nechápal jsem. Když si ale zachováte otevřenou mysl (ano, zní to jako klišé), tak vás to nemůže nechat chladným. A finále tomu nasadilo korunu. Za mě to není na pět hvězd, jelikož jsem obdobnou změnu žánru nečekal a trochu jsem doufal, že se to bude držet u země, přesto to doporučím všem. ()

TheEvilTwin

MOŽNÝ SPOILER!!! Behind her eyes začíná jako seriál s dobrým náběhem na slušný thriller, pokračuje jako nemastná, neslaná slátanina, která často přešlapuje na místě a nic se neděje, a končí jako nesmysl se zapojením lucidního snění/astrálního cestování a výměny osobnosti (??????). Jak dementně to zní takhle napsané, přesně tak debilní to i ve výsledku je. Špatně uchopená série tvářící se jako psychologicky hutná věc, ale ve výsledku je to strašně povrchní a nesmyslně stupidně zakončené. Tohle nebrat a ušetříte si 6 hodin života. ()

• V každej epizóde sa nachádza sexuálna scéna. (Sticks)