Dvě nejlepší kamarádky z dětství jsou zase spolu. Jedna z nich totiž objevila látku, co dělá z lidí superhrdiny, takže se trochu nečekaně můžou postavit zločincům. (Netflix)

Recenze (151)

bobstock

Další z mdlých pokusů Netflixu udělat hrdinsko-komiksový film (osobně bych přejmenoval na Thunder Balls) s prostorově silnými ženami k smrti užvaněnou Melissou a vyzrálejší Octávií, které tak tak navléknou své přílehávé oblečky a jdou bojovat proti nezáživným padouchům. Zřejmě chtěli tvůrci povzbudit i více vypasené spoluobčany k sebevědomějším fyzickým činnostem, protože když se budete hodně snažit, možná potom sbalíte chlapa napůl kraba, kterého si můžete i částečně sníst...25% ()

rublik05

Po celou dobu jsem si kladl otázku, proč něco takové vypustili mezi lidi. Vždyť muselo být každému jasné, že to prostě není dobrý film. Přiznám se, že mě zlákala Melissa McCarthy, protože nevím proč, ale přijde mi docela sympatická. Ale co předvedla v této rádoby akční komedii, to bylo čisté utrpení. Její dvojice s Octavií Spencer působilo extrémně nepřirozeně a uměle, stejně jako většina jejich scén. Humor jsem hledal marně, přestože snah o vtipnou scénku bylo celkem dost, všechny ale vyzněly zcela do prázdna. Akční scény byly rovněž absolutně o ničem, příběh nudný, bez šťávy, připadlo mi, že trvá věčnost. Zkrátka zde nefunguje zhola nic. Vlastně ani nevím, jak mám snímek brát, jestli jako parodii, komedii či komiksovku, nic z toho totiž Thunder Force není a docela by mě zajímalo, proč Netflix investuje do takových hloupostí. Hodnocení zahrnuje čistě jen místy slušný rockových soundtrack a občasný náznak příjemné atmosféry, jinak prakticky nemám co hodnotit. 2/10. ()

Trixinka

Nemám nic proti tomu, aby se typicky normální američanky v nejlepším věku staly superhrdinkami, ale v tomto snímku to bohužel vůbec nefungovalo. Hlavní hrdinky možná pojí dle scénáře (možná i v reálném životě) určité přátelství, ale bylo to až moc násilně připomínané a o nějaké chemii mezi nimi se nedá vůbec mluvit. Melissa McCarthy odvádí svůj standartní (místy spíše podprůměrný) výkon, Octavia Spencer byla bohužel až skoro tragicky nevýrazná a v "bojových" scénách spíše trapná a až zoufale nepohyblivá a pomalá. Jason Bateman asi před podpisem smlouvy o účasti v tomto filmu nečetl úplně přesně scénář, protože kdyby ano, nevěřím, že by tak trapnou a odpudivou roli vůbec přijal. Příběh a nápad filmu celkem dobrý a dalo by se říct, že i originální, ovšem jako celek velký špatný :) . ()

oveckaoa odpad!

Gratulace tohle je druhý nejhorší superhrdinský film všech dob co kdy vznikl a nejspíše i vznikne pokud teda někdy někoho nenapadne natočit další díly téhle sračky (Na 1 místě je Můžeme Být Hrdinové taky od Netflixu shodou náhod). Tohle několikanásobně překonává Catwoman, Electru a i Batmana a Robina. Melissa je příšerná herečka už jsem to psal tuším u Krotitelek Duchů a napíšu to klidně zase není vtipná spíše trapná já byt režisér bych ji nenechal dabovat a hrát ani oschlý keř možná maximálně posrané prkénko od záchodu (ten její humor by tam pasoval) a z celého filmu má člověk takové pocity, že by radši zažil utrpení co si prožil Ježíš Kristus než, aby to viděl znova. Scény jako, když obě vystupují z auta a nemůžou z něho vylézt jsou tak trapné, že se tomu nemůže smát ani mentálně postižený člověk proti tomuhle filmu je i Marvelovský humor kvalitní. Ten záporák s klepety (mimochodem kopírka toho z Thundermanových) je parodie sama o sobě a jediné co si zaslouží ocenění je postava dcery Octavie Spencer a i Octavia než získá své schopnosti. 0 procent snad to spadne do černých jelikož si to modrou nezaslouží ani omylem na druhou stranu u csfd mě to nepřekvapuje evidentně své dno ještě nenašla. P.s. záporákův plán je takový, že pozve všechny co nenávidí do jedné budovy a chce ji vyhodit do vzduchu všichni to ví jelikož je jako záporák představován už zhruba od čtvrtiny filmu a přesto tam jsou ()

Marze

Humorem deprivovana komedie s mirne zajimavou zapletkou. Je zde mnoho hrdinskych schopnostu, ale rikani vtipu mezi ne nepatri. Nenam nic proti tomu, ze Melissa McCarthy film natocila se svym manzelem Benem Fallonem. Byla to vyzva jak spojit komedii se supernadprirozenym nezabavnym scenarem. Film ukazuje proc se superhrdinske komedie moc netoci. Byt superhrdina je tvrdacke, ale byt zabavny je mnohem tezsi. Film zabalil dohromady ruzne zanry. Parodii na poklesle komiksove zanry nedodrzuje dusledne po celou stopaz.Neni odvazany aby multizanrivou smes vybuzne sklizil.Nebo ho zredukoval do soudrznosti. Od romanticke vztahove komedie odboci k superhrdinske parodii a satire a spadne do brakoveho sveta boju o moc. Do toho se vynori muzikalova scena. Cely svet filmu byt zalidneny absurnimi postavanu jako chlapek s krabimi koncetinami,ktereho pokousal radioaktivni klepetnatec, je velmi ridky. Ale nektere sceny dokazi prijemne naladit. ()

• Natáčanie začalo 25. septembra 2019 v Atlante v štáte Georgia a skončilo 10. decembra 2019. (Arsenal83)
  • Pro herečku Pom Klementieff (postava Laser) jde o druhou superhrdinskou postavu, kterou ztvárnila. Tou první je postava Mantis z Marvel Cinematic Universe. (Marcos22)
  • "Surové kura boli v skutočnosti na tenké plátky nakrájané hrušky ošetrené kyselinou citrónovou a potravinárskym farbivom," potvrdil režisér Falcone. Melissa McCarthy dodala: "Vedela som, že je to hruška, ale bolo veľmi ťažké nepredstaviť si, že je to surové kura." (Arsenal83)