Dnes v noci v lese nikdo nespí 2

• Polsko W lesie dziś nie zaśnie nikt 2 (více)

Ženu, která jako jediná přežila krvavý masakr, potká hrozný osud. Nejistý nováček v řadách policie tak musí překonat strach a zabránit dalšímu krveprolití. (Netflix)

Recenze (66)

Untentrauer

Na Hillbilly horory jsou Amíci nejlepší? Jen dokud neuvidíte tohle. Už začátek (i ten vlhkej sen by závidělo lecjaké Bčko!) filmu je perfektně odporný a buranství z něj jen čiší - buranství a nechutnost - párky s majdou, průjmový sraní, upocený nechutný smraďoši co sou cítit i přes můj OLED, místnosti, ve kterých by se snažil levitovat i posranej toaleťák. Je úžasné vidět tu skvělou atmosféru kterou udělali. K tomu se přidává naprostá a zoufalá bezradnost policie a "domobrany" opět skvěle vystižené! Domobrana si moc nezadá s ušáckou národní gardou na texaském venkově. Atmosféru bychom tedy měli. Pak je tu příběh. No tady je to horší, pokud by ale do žánru přidali i sci-fi a komedie, pak by to dávalo větší smysl, protože ten konec je opravdu fraška a parodie v jednom. Mě to ale zabavilo a dávám 3* ta čtvrtá * je za Žofinku tu krásnou pipinku! P.S. Robert Englund s pinďournosem? ()

petikacka

To byla, ale blllboooost. Jasně, je tam ten "přesah" do mezilidských sraček, ale jak se říká: "Když chceš změnit svůj život, musíš změnit sebe" a když to neumíš s babama, tak je jedno jestli je to krasava nebo zrůda, stejně tě kopnou do prdele obě...No prostě začátek ještě ušel, ale pak se to zvrhlo v totální kravinu na n-tou. Za mě 25% ()

ALIENka_

Nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale ano, existuje horší love story než Twilight. Jak se horor proměnil v divnou zvrácenou romanťárnu, ptáte se? Nevím, opravdu nevím, sama jsem z tohohle filmu vedle jak ta jedle. Už minulej díl byl příšernej, ale nějakým způsobem se jim povedlo udělat ještě příšernější. Proč vůbec dělali druhou část, proboha? A proč se na to vůbec koukám? Každopádně, tenhle film nedává absolutní smysl, postavy jsou tak strašně klišé a nesympatický, to fakt není možný. Wanessa je typická rádoby silná ženská, co pořád říká, jak jsou chlapi děsný a slaboši. Pak je tady Adam - policajt vyděšenej doslova ze všeho, klasickej chlápek, co nemůže najít přítelkyni. Máme tady ještě nějaký dva nácky (mimochodem bejt polskej patriot a nácek zároveň se docela vylučuje ne? Já jenom, že to vůbec nedává smysl z historickýho pohledu...) Ve zkratce, hlavní postava z minulýho dílu se promění v mimozemský monstrum. A můžete mi říct, jaktože jsou ty bráchové tak pomalý a ona tam lítá ve vzduchu jako čarodějnice? Jak ta schopnost funguje? V monstrum promění i policajta a spolu mají, dámy a pánové, ano, čtete dobře.. mají spolu sex. Představte si moji hrůzu a utrpení, když jsem se musela dívat na sex dvou bradavičňáků. Proboha, co je tohle za film?? Každopádně, pak se pohádají, bráchové vyhodí stanici do povětří a z policajta se stane pokusnej králík. Hodnocení: tvůrce má očividně fakt divnej fetiš/10 ()

Arsenal83

Dosť blbosť, až by som povedal, že taký vtipný horor. Teda hrá sa to na horror, ale namiesto strachu dostanete smiech. Podobne ako v  jednotke tu máme zlých katolíkov, škoda, že jedna z tých príšer nebol gay, to by Netflix splnil svoju úlohu na jednotku. Inak prvá polhodina pre mňa veľmi dobrá, potom tá úroveň úplne spadla. Potešila ma ale účasť výbornej seriálovej herečky Zofie Wichłacz. ()

Trevor

Neschopná polícia, bububu katolícky biskupi pod ochranou polície, domobrana s hákovými križiakmi, mladá sebavedomá žena a neschopný muži - to je základ liberálneho hnoja z Netflixu, občas sa k tomu primieša aj pokus o dejovú líniu. Ako spomína Jaro, poľský Wrong Turn mal zbytočné pokračovanie ktoré pokazilo pomerne solídnu jednotku. A v podstate ten dabing nebolo treba, keďže poľština nám je blízka a tá hatlatina v druhej polovici filmu ani nestojí za zmienku v komentári. ()

• Název filmu se objeví až chvíli před závěrečnými titulky. (noelcoward73)