Že je mi nevěrná? To za prvé není možné a za druhé jí to neprojde! Americká komedie o žárlivém manželovi, nic netušící manželce a plánu pomsty vskutku ďábelském. (oficiální text distributora)

Recenze (63)

sud

Jaktože, proboha, nemáme Colu???!!! Vynikající romantická komedie (spíše parodie), bořící všechna žánrová klišé. Všechny scény s Giuseppem ve mne provázely záchvaty smíchu a vždycky se neskutečně bavím ve scéně, kdy uvidíme uskutečnění vraždy, střih, probrání z letargie a nádherná ukázka zákonů schválnosti. Komik tělem i duší Dudley Moore v životní formě, krásná Nastassja Kinská s nepřehédnutelným komediáním talentem a naprosto dokonalý Armand Assante, kterého Josef Abrhám nadaboval vskutku famózně. Paráda. 96%. ()

petaspur

Dirigent Claude pojal podezření, že si jeho manželka Daniella vyměnila nějaké tělesné tekutiny s prvním houslistou Maxem. Claude je ve své podstatě velký dobrák, který by byl své manželce ochoten nevěru snad i odpustit, ale po konzultacích s opravdovými muži se rozhodne, že smrt manželky bude lepším řešením pro zachování jeho důstojné mužnosti. Vymyslí proto geniální plán, ve kterém spáchá vraždu v převleku za veselé prasátko a zaslouženě potrestán bude chlípník Max. Jenže plán je natolik složitý, že notorický popleta Claude při zmateném pokusu o jeho realizaci může pouze pobavit diváky. ()

Mylouch

Hodně lehká komedie (s epizodním zasazením do prostředí dabingu a filmové i koncertní hudby) postavená na kouzlu nevyřčeného. "Děvko !!!! Promiňte, hledám svou ženu". ♫ Barová Chattanooga s mad`arským přízvukem či co ?! Postráneckého dabingu hlavní postavy by z dnešního pohledu možná ze začátku slušelo méně ubrat na komediální stylizaci, aby vynikla i romantická rovina filmu (která u nás ale v 80.letech ještě možná byla malou neznámou). Závěr s plánováním zločinu strhující, stejně jako vtip o arménských dvojčatech ()

Roman.Ticka

Dudleymu padající ožralové a popletení komici jdou naprosto skvěle, jak mistrně dokázal v Arthurovi. O tom, že skutečná realizace jednoho snu může být setsakra ošemetná záležitost, jsem se dozvěděla formou, která mi způsobila příjemné šimrání v břišní oblasti, takže nemůžu dát nízké hodnocení. Každý soudný člověk by celou akci zastavil už při prvním kolapsu s diktafonem, ale Clauda každý nezdar ještě víc nabudil a divák si tak mohl užít pořádnou prču při řešení dilematu miluj nebo zabij. A ty kultivované umělecké dialogy! "Myslíte toho zkurveného vrzala?" A co teprve aktuální zprávy z rádia:"Německý kancléř Helmut Kohl...."☺ ()

anderson

SLOVENSKÁ TELEVÍZNA PREMIÉRA: JOJ Plus = 9.5.2013, réžia slovenského znenia = - Tomuto vravím komédia ! Po Wilderovej klasike, ďalší skvost čo nestarne. Je to snáď námetom (ktorý je x-tou variantou zaužívaného vzorca), hereckými výkonmi, réžiou ? Neviem, ale dokonale sa bavím na všetkých šialenostiach, ktoré Dudley Moore podniká len aby sa "nevernici" Nastassje "pomstil". Chvályhodný je tiež fakt, že aj dnes sa tento film uvádza s dokonalým kinodabingom Ústřední pújčovny filmú Praha (r. Miroslav Kubišta). (17.12.2004) Milý Oskar: Tak to je vážne gól :-) Myslím, že táto komediálna pecka práve nadobudla istý "monthypythonovský" rozmer. (12.1.2006) ()