Šťastně až do smrti

všechny plakáty

Tenká hranice mezi láskou a nenávistí se prolomí, když žena odhalí manželovu nevěru. Oba pak podniknou extrémní kroky, aby získali, co chtějí. (Netflix)

Recenze (156)

Sarkastic

„Zamilujeme se. Vezmeme se…ale nic o tom druhém nevíme. Když jsem se rozváděla, dostala jsem dobrou radu. Rozvod je obchodní transakce. Peníze, dům, děti. A na druhé straně dohody výhrůžky, odhalení. Kdo co řekne dětem? Čí je to vina? Je dobré mít s čím vyjednávat.“ Už úvodní scéna divákovi jasně naznačí, že mezi Leonorou a jejím manželem to nebude zrovna růžové. O jak nezdravé soužití jde se dozví záhy…V první řadě chválím casting. Dar Salim a Sonja Richter jsou výborní, zvlášť v případě herečky to byl skvělý výběr a její stylizované herectví jsem si užíval. Jinak je film o budování zdařilé atmosféry plné dusna, nedůvěry, napětí. Postupně se v něm přiostřuje, přibývají docela promyšlené „habaďůry“, tvůrci si hrají zábavnou hru s diváckým očekáváním a pak je tu zneklidňující konec. Ať žije manželství? Amen. Filmu bych vytkl jen některá nepříliš uvěřitelná místa, která byla snad až moc na efekt, ale jinak velká spokojenost a solidní 4* navrch. „Zvířata jsou stejná. Když není jiná možnost, když jsou zahnaná do kouta…zaútočí.“ ()

borec999

Pred 10 rokmi by som písal, že ide o triler plný nečakaných zvratov, dnes väčšina z nich pôsobí predvídateľne. Zlý film však Loving Adults nie je, že ide o film z Dánska cítiť (v dobrom slova zmysle), odohrané aj natočené to je plne profesionálne. Na jedno pozretie absolútne postačujúce, od vyššieho hodnotenia ma zrazilo len to, že ma film ničím extra za svoju stopáž neprekvapil ani nestrhol a tým, že záver bol podľa mňa už zvratmi predsa len až príliš prekombinovaný. 55-60% ()

BOURQUE

Vedenie filmu na slušnej úrovni, ale chýba posledný šokujúci a nečakaný moment, ktorý príbeh posunie ďalej. Mnoho častí príbehu pôsobia realisticky, ale niektoré scény je potrebné brať nadhľadom. Po dlhom čase jeden pomerne kompaktný a dobre natočený film v produkcii Netflixu. Osobné hodnotenie: 80% (***) ()

hony23

Když si ženatý chlápek v krizi středního věku nabrnkne o generaci mladší roštěnku, koleduje si o malér. Dotyčná si ho totiž časem začne nárokovat čím dál tím víc, zatímco podváděná manželka nemá pro jeho druhou mízu pražádné pochopení. Náš hrdina je tak časem oběma dámama uveden do bezvýchodné situace, kterou se rozhodne vyřešit vraždou. Dánové tahle dramata, která diváka naprosto pohltí, prostě umí. ()

Gilmour93

Ona je všehoschopná, on je neschopný podobně jako vyšetřovatelé-vypravěči na stopě. Jediný schopný je tu policejní pes, ale bohužel ho nepřihlásili do kurzu plavání.. Variace na Chabrolovy důsledky nevěry tu už byly s Gerem i Affleckem, tak proč ne i tuhle dánskou konstrukci, která jen obtížně přenáší do filmové řeči přednosti psaného slova. Často je to nelogické, občas nechtěně směšné (manželka v křoví u útesu), ale cynismu sklonků partnerských vztahů se to nebojí, o tom žádná.. ()

• První originální film Netflixu z Dánska. (Axarus)