Ač se Rebecca a Dylan nikdy neznali, celé dětství je něco spojovalo. Cítili bolest jeden duhého, prožívali navzájem významné okamžiky svých životů. Do nedávna si mysleli, že šlo jen o sny, halucinace a přeludy. Jejich životy se však začnou radikálně měnit, když zjistí, že je na druhé straně reálný člověk. (Farley)

Recenze (130)

Handle

Kdyby se spojilo Sense8 a In Your Eyes (respektive kdyby se z každého díla použila jeho největší síla), to by byla teprve pecka. In Your Eyes je nicméně nápaditá romantická komedie, která však nestojí ani na romantice a ani na vtipu, nýbrž právě na onom sci-fi námětu, který z tohodle smímku udělal poměrně originální záležitost. Sice to má k dokonalosti daleko, nicméně raději skousnu přeslazenost než překombinovanost v podobě Sense8. ()

RedAK

Ona; rozkošná panička žijící si nad poměry, s lukrativním zaměstnáním, typicky vyprofilovaným manželem a plnou lednicí Gucci párků a smaragdové paštiky, on; pohledný flaneláč s výrazem nezprzněného batolátka, co je tak chudej, že mu kachny házej chleba. Klasika. Tyto dva protipóly spolu budou bez zřejmých důvodů smažit po mentálním skypu během celého filmu a postupně si vjíždět pod kůži. Domnívám se, že kdyby protagonistům dali do rukou prostě telefony, výsledek by byl stejný, jen logičtější. Ale čert to ser, pomyslel si rejža a do hlav jim implementoval vysokorychlostní internet od O2, takže nestabilní připojení, špatnou kvalitu obrazu a prostě všechny výhody této služby. Nebudu lhát, jsem momentálně nemocinkovatý, sotva ležím, třepu se jak drahej pes a trpím narkolepsií, takže mě v těchto dnech filmek krásně pohladil po zahleněném srdíčku. Snad to nebude rýmečka, držte mi palečky. A pro ty blbečky, co to tu odpadují: vy jste asi nikdy nebyli zamilovaní do děvčete, se kterým komunikujete pouze telepaticky, nikdy v životě jste ji neviděli, vůbec ji neznáte, děláte kvůli ní píčoviny, které vás dostanou do sraček, a to vše bez jediného výsledku a sebemenší naděje v lepší budoucnost, že? Je mi vás líto, fňuk. ()

maddy

Je príjemné vidieť, že Joss Whedon si popri povinnostiach spojených s budovaním, resp. teraz už skôr neustálym rozširovaním Marvel Universe, nájde čas na napísanie (In Your Eyes) alebo réžiu (Much Ado About Nothing) aj menších projektov. Bohužiaľ, In Your Eyes by prospelo o niečo detailnejšie prepracovanejšie, takto pôsobí dojmom trocha narýchlo ušitého produktu. Je to síce fajn napísaná, ale nenápadito zrežírovaná romanca. Nápad o dvoch telepaticky prepojených osobách je síce originálny, ale samotný dej je dosť predvídateľný, tuctový, spracovaný bez nápadu a v určitých momentoch aj nepremyslený (odohráva sa to v súčasnom svete, ale postavy namiesto toho, aby predstierali, že počas „telepatickej komunikácie“ aspoň telefonujú – handsfree existuje už niekoľko rokov – tak dopustia, aby ich ľudia brali ako cvokov – v prípade ženy doslovne, v prípade muža to má za následok takmer vyhadzov z práce). Ničím výnimočný záver je v takom prípade už očakávaný. Napriek tomu má film príjemnú feel-good atmosféru, slušné nenútené ľudské dialógy, príjemné tempo a sympatické ústredné duo. Nemôžem sa však zbaviť pocitu, že s výraznejších režisérom sme tu mohli mať celkom originálnu romancu. Takto vznikol len jeden obyčajný, milý, malý film. Ale aj to niekedy postačuje. CELKOVO: 3* (6/10) ()

cheyene

Docela originální námět je velikým kladem a také lákadlem tohoto snímku. Řada scén je úsměvných, soundtrack není vůbec špatný a až na trochu přeakčnělý závěr je In Your Eyes opravdu příjemnou podívanou, v níž se mísí romantika se sci-fi, dramatem a komedií. Chválím také ústřední herecké duo neokoukaných tváří, ale rovněž to, že snímek není dosud nikterak profláklý, o čemž svědčí i poměrně nízký počet hodnocení k dnešnímu dni (430 k 2.11.2014). ()

misterz

Veľmi príjemné a nečakané prekvapenie. Mám rád keď mi romantika ponúkne aj niečo navyše, napríklad nejaký zaujímavý scifi prvok, tak ako tomu bolo aj v tomto prípade. A navyše tento prvok tu bol veľmi šikovne a rozumne zapracovaný do romantickej linky. V každom prípade išlo o niečo netradičné a zaujímavé. Čo sa týka hercov, samozrejme Zoe Kazan ma opäť raz dokázala uhranúť niečím zvláštnym, čo ani nedokážem poriadne vysvetliť. Je to v nej a je toho plná. Jej parťák ma už bavil menej, popri nej bol len taká priemerná sivá myška, ale dalo sa to vydržať. Od záveru som síce čakal niečo emotívnejšie a možno ešte s nejakým nápadom, celkovo som však veľmi spokojný. Nadpriemer. 80/100 ()

• Joss Whedon napsal scénář již roku 1992. V té době mu bylo 28 let a zrovna se stěhoval do Los Angeles. (Geriel)