Odseděla si svoje, ale lidi jí minulost neodpustí. Teď chce napravit svoje chyby, a tak se pustí do pátrání po sestře, kterou opustila. (Netflix)

Recenze (284)

Gilmour93

No vida. I Netflix tu a tam přijde s něčím nad svůj snadno zapomenutelný standard. Drama o dávném zločinu a trestu, který nekončí propuštěním, je viditelně vedeno ženskou rukou a dává vzpomenout na univerzální prezidentský citát o tom, že až bude nejhůř, začnou se věci obracet k lepšímu. Zacílení na širší publikum namísto nabízejícího se artového soužení fungovalo, včetně na sekundu přesně dlouhého závěrečného „hug-timeu“. Lze tomu možná vytknout, že se vedlejší postavy zahrávají do autu, ale to je pochopitelné, když se jede sólo. Některé části Sandry už začíná přemáhat gravitace (ne ta s Clooneyem), ale jí to nemusí vadit. Nedůraz na krásu může být osvobozující.. ()

Fr

„UDĚLÁME JI TO, CO ONA NÁM…“   Celou dobu si to jede takový svoje ospalý tempo… Netvrdím, že je to nezajímavý, ale spíš takový monotónní. Aspoň do doby, než… Dramatický drama, neřku li – téměř tragédie, s trochou vzrůša na závěr. P.S.: Sandra vypadá podivně, ale hrát fakt umí…     /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Vracím se z kriminálu. 2.) Líbil se mi Narušitel systému.  ///  Thx za titule „Vixo“.                PŘÍBĚH  ****  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

bál sem se dalšího sluzopudiče na sílu a sem rád,že realita je jiná.V nemilosti je civilní drama o tom jak se z vězení propuštěná Sandra Bullock snaží jednak vrátit do normálního života a druhák se snaží najít svojí sestru,kterou díky pobytu ve vězení byla nucena opustit.Bullock je tu uvěřitelná a podává tu jeden z těch lepších výkonů své kariéry,zbytek obsazení je pak spíš zapomenutelné křoví (včetně epizodního Bernthala).Konec ve kterém vygraduje zápletka s pozůstalými zabitého šerfia (za jehož vraždu Bullock seděla) je sice trošku překombinovaný a lehce sráží solidně rozjeté drama,ale na finálním dojmu to až tolik nemění...70% ()

Narušiteľom systému je tentokrát Sandra Bullock a nemecká režisérka a hneď trojica scenáristov jej to vôbec neuľahčuje. Prekvapivo funguje spojenie sociálnej drámy a trileru, neprekvapivo aj dve časové roviny a niekoľko dejových línií, ktoré sa samozrejme prepoja v napínavom a emotívnom závere (ale bez lacného sentimentu) zároveň prepájajúcom prítomnosť s minulosťou. Nechápem, prečo získavajú pozornosť sotva priemerné akčnejšie kúsky Netflixu (všetci vieme o ktorých je reč) a V nemilosti ostáva v ich tieni, keď ich v skutočnosti svojou kvalitou zatieňuje ako obrovský mrak. ()

BoPo

Aká je šanca, že si na tento film niekto za rok spomenie? Nulová. V nemilosti až nepekne vsádza na istotu. Dozviete sa to, že keď vyjdete po 20 rokoch z basy, tak Váš život nebude slniečkový. Dozviete sa, že sa na Vás budú ľudia pozerať skrz prsty. Do toho Vám hodili Sandru Bullock bez makeupu, nejaké tie slzy, nejaké tie plané nádeje, zopár starostlivých ľudí, jednu hodinu dopredu avizovanú komplikáciu, a to je tak nejako všetko. ()

Zajímavosti (3)

• Natáčalo sa v kanadskej provincii Britská Kolumbia, predovšetkým v najväčšom meste Vancouver. (MikaelSVK)
  • Ke konci filmu hraje Katherine (Aisling Franciosi) na pianu skladbu „Everything in Its Right Place“ od kapely Radiohead z alba „Kid A“. (kowalski)