Manželský pár vyrazí na odlehlou chatu s jediným cílem: zabít toho druhého, a skoncovat tak s manželstvím. Brzy jim ale začne hrozit ještě větší nebezpečí. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (333)

Wirkola mě zatím ani jednou nezklamal a ani Cesta za smířením není výjimka.Čekal jsem sice něco víc černohumorného a lehce mě překvapilo,že zhruba od poloviny se tu jede docela na vážnou notu,ale i tak je to celé tak akorát šílené aby to nebylo moc a bylo to zábavné.Ústřední dvojice je výborná,hlavně pak polonesmrtelná Noomi Rapace...70% ()

AffectedFace

Naprosto skvělá terapie pro manželé v krizi. Scénáristicky vymazlená podívaná, která mne ale ve finále neodrovnala jako Tommyho předešlý počin What Happened to Monday. Prvky komedie zvládnuté naprosto skvěle, i přestože nejsem jejím fanouškem. Gore uspokojující, byť občasné off-screen záběry zážitek trošku zkazí. Skvělé herecké výkony, hlavně ze strany Noomi. Velikým problémem jsou emoce, které v podobném tématu jsou důležité, bohužel zde chybí, proto nemůžu jít s hodnocením výš. Mojí nejoblíbenější postavou byl paradoxně záporák - neboli blonďák s hákáčem na hrudi. ()

Fr

„PRÁVĚ JSEM ODPÁLIL CHLÁPKOVI KOULE BROKOVNICÍ…“ … „JSEM NA TEBE PYŠNÝ!“ …“ ///    On chce zabít ji, vona zase jeho…, aby nakonec, díky třem uprchlejm vězňům… Hra na přechcávanou. Takový divadlo s několika postavama, ve kterým jde o život. Má to fajnový místa, ale určitě ne na dvě hodiny. Ze začátku je to celkem prdel, v závěrečný čtvrtině zase napínavý – i když se teda postavy chovaj píčovsky, jako ve špatnejch hororech. Ale i to má (asi) bejt ten černej humor.   ///  NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Manželka mi zachránila prdel. (Ne, nešla místo tebe na tu operaci hemeroidů…) 2.) Jsem rád, když loď zanechává krvavou stopu. /// Thx za titule „K4rm4d0n“.       /// PŘÍBĚH  ***  HUMOR  *  AKCE  **  NAPĚTÍ  ** ()

Davies182

Film, ve kterém jsem se zamiloval do Noomi Rapace. A kdyby v něm bylo ještě trošku více krve a méně fekálií (fakt nechápu, proč je na sílu tlačit do skoro každé "cáklé komedie", a myslet si, kdovíjak to nebude svěží a vtipné?), šel bych s hodnocením klidně vejš! Každopádně mám po tom chuť začít se zajímat o norskej rock, soundtrack tu funguje znamenitě. [Netflix] ()

Praxis

Tak tohle byla neskutečně zábavná krvavá jízda od začátku do konce. Totální úlet s neskutečně vymazleným scénářem, pořádnými gore efekty, pěkně nabouchanými záporáky, homo Davem a především ústřední dvojicí, která se nejdřív hrozně nesnáší, aby se pak vlastně zachraňovali před nebezpečím, které na číhá. Jako třešinka na dortu je potom otec hlavního hrdiny, který se svojí scénou s autem rozstřílel úplně všechno. Norové se tedy pořádně vytáhli. Aneb Pán a paní Smithovi trochu jinak 80% ()

• V scéne, keď Lars (Aksel Hennie) pláva za člnom, po vylezení na palubu zostane úplne suchý. (_marduk_)
  • Natáčanie filmu prebiehalo v nórskom mestečku Harestua, neďaleko Osla. (MikaelSVK)