Nikdo nevyvázne živý

• Velká Británie No One Gets Out Alive (více)
všechny plakáty

Zoufalá Mexičanka bez dokladů se nastěhuje do zchátralého penzionu v Clevelandu. Jenže to, co tam zaslechne a uvidí, ji rozhodně neuklidní. (Netflix)

Recenze (125)

pornogrind

Zhruba 50 minut se film tváří jako duchařina. A nutno dodat, že celkem napínavá a atmosferická. Poté se ale film začne vydávat úpně jinou cestou než jak se doposud tvářil. Podle mě se ani nejedná o překvapivý zvrat jako o to že S. Menghini sám nevěděl co si dál s dějem počít(alespoň to tak na mě působí). A tak kličkuje a ve finále vzniká takový podivný hybrid. Většina hororových kolegů chválí především poslední cca 20minutovku. Za mě je především ta poslední 20minutovka jakoby vystřižená  z jinýho filmu. Né, že by byla špátná. Jen se mi to sem prostě nehodí. Takže ohodnotit tenhle film pro mě bude hodně těžký. Většinu stopáže filmu jsem se bavil a snímek mě držel i v napětí. To jakým směrem se ale ke konci začínal ubírat musím hodnotit negativně. Nakonec tomuhle spletenci dám 3 hvězdy. Protože po řemeslné stránce je to podle mě dobrá práce. Jen ten příběh(scénář) mi přijde takovej překombinovanej. Komu nebude tenhle podivnej mišmaš vadit ten půjde nejspíš s hodnocením výš. ()

Warhorr

Druhý horor dle dílny Nevilla. I zde se příběh zaměřuje na rituály. Trošišku jsem se bál, že po Rituálu ( 2017 ) se budu i tady kousat nudou ale celkem to ušlo. Stopáž 80 minut je zcela dostačující a nebýt té příšerky s.r.o a k tomu lepší konec, možná bych hodnotil i více. Zachraňovalo to i těch pár rozmrdaných hlav s promáčklým kotníkem. I když asi nebudu úplný fanda hororů, které se podle Nevilla točí, tak tohle na jedno večerní podívání, proč ne. Letos byly daleko horší. ()

Gilmour93

Strašidelný casa, hijos de puta bratři majordomové a ve sklepení dentato puta z kamenné krabice. Latino Hellraiser z clevelandského penzionu pro nesvobodné dámy, který odpovědi na otázky ponechává na fantazii jednotlivého soudruha. Výživná poslední dvacetiminutovka se snaží zachránit, co se dá, ale to předcházející tuctové haunted-houseování s podtextem přistěhovaleckého údělu mně nedovolí jít s hodnocením blíž ke stropní vitráži. Kdo mi vysvětlí, jak sotva 50-ti kilová dívka s ošklivě zlomeným kotníkem odtáhne několik pater po schodech 80-ti kilového muže, tomu vyřídím zelenou kartu! ()

coscarelli

Pokus o AkúTakú atmosférku držal pohromade celkom pevne. Taktiež som aj očakával, no neotočil, naopak točil s Marcom a Davidom, a Oni točili so mnou. Viem si predstaviť aj inak. O celom ako skoro nudnej 2pokusnej uspávačke ,sa dá viac nakresliť ako napísať, ale možno si niekto splnil sen. Uzatváračka je/bola podobne ako celý tento celok a tým si vzala jednu ostrú. ()

Gorehound

Filmu nemožno uprieť pôsobivú, zomknutú zasneženú atmosféru a tomu zodpovedajúci pôsobivý vizuál. Aj psychologicky je to prepracované, s presahom do sociálnych problémov prisťahovalectva, no a do toho je dobre gradovaný príbeh o starom dome a tajomstve privezenom z vykopávok z Mexika. Jumpscares tradičné, ale poctivé, príbeh miestami až výborný, zo skvelým krvavým záverom a pointou. Hlavná hrdinka vtiahne, tak ako celý film. Netvrdím, že si to čoskoro pozriem znovu, ale je to poctivo a šikovne urobený film s dobrou atmosférou, príbehom a vizuálom. A záverečné efekty... síce CGI ale originálne a desivé. Tak keď už, tak takto. Nijak to ale neznižuje dobrý pocit z filmu. ()

• Natáčelo se v Bukurešti (Rumunsko), Clevelandu (Ohio, USA) a Londýně (Anglie). (SONY_)