Epizody(6)

Na místě brutální vraždy se najde figurka z kaštanů a na základě téhle stopy pak dvojice detektivů pátrá po vrahovi, který má prsty ve zmizení dcery známé političky. (Netflix)

Recenze (206)

venison

S01: Předesílám, že jsem literární předlohu nečetla. Seriál od první vteřiny solidní těžkou atmosféru, ponurost na diváka dýchá z každého záběru.. Jak to v severských detektivkách bývá, tak padouch je pořádně úchyl a každé místo činu je pořádný bububu. Hlavní vyšetřovtelé mi jsou trošku protivní, tak to kazí trošku dojem. Závěr má svoje mouchy a pointa kapku pokulhává. Myslím, že si jinak minisérii pořádně užijete, byť brzy zapadné díky své severské tuctovosti. Precizní jednohubka s pořádnou atmosférou bez silných hrdinů. ()

Arsenal83

Seversky chladné a typické atribúty, ako ich vyzdvihol Trevor: teda vyšetrovatelia s nefunkčnými vzťahmi a zabŕdnutie do politiky a najťažších zločinných tém. Lebo tam, kde sú deti, bývajú emócie. Napriek tomu ma seriál nedostal, mal som z neho pocit, ako by som to všetko už niekde videl. V podstate len predposledná časť bola nadpriemerná. Záver si už vydláždil cestičku na pokračovanie, ktoré je plánované na 28. september 2022. ()

povedená severská kriminálka se slušnou atmosférou a fajnovým vizuálem.Pachatele sem sice víceméně uhodl už v polovině,nicméně jelikož mě bavilo,dávat si dohromady co,kdo,kdy a proč,na výsledný dojem to nemá vliv.Snad jen hlavní dvojice vyšetřovatelů mohla být o něco sympatičtější,ale za moje antipatie nejspíš může i to,že Danica Curcic mi neseděla už v předchozí netflixárně Equinox a stejně jako tam,tak i tady sem měl problém jí věřit...80% ()

PetrPan

Severská kinematografie mne nepřestane bavit svou devastující upřímností ohledně deviací skrytě tyjících v lidských myslích.  Uhrančivý dánský maďal podávaný jak jinak než za studena nikam nechvátá a je vám od začátku jasné, že nic příjemného vás v dalších pěti a půl hodinách nečeká. Až na konečnou odpověď, kde se všechny linky sbíhají, respektive na jejich až Made in USA jednoduché rozetnutí, jsem byl nadmíru spokojen. ()

misterz

Tak neviem, asi už som tohto krimi formátu prejedený. Celý tento miniserálový projekt sa totiž drží presne danej a miliónkrát predtým osvedčenej schémy - niečo sa stane v minulosti, potom sa dej prenesie do prítomnosti, dvojica nesúrodých detektívov s vlastnými osobnými problémami (samozrejme tie súvisia s rodinou), tajomný predmet ku ktorému sa všetko upína (až to začalo nudiť), náhle rozuzlenie príbehu a prichádzanie všetkému na kobylku.... A akoby naschvál, práve atmosféra tu je na hony vzdialená tej typicky temnej a chladnej, ako som u škandinávskych filmov zvyknutý. A čo je ešte horšie, vraha spoznáte hneď, ako sa naň pozriete. Aspoň mne to tak prišlo. Takže občas nuda zaručená. Slabší priemer. 55/100 ()