USA, (2023–2025), 8 h 32 min (Minutáž: 49–64 min)

Série(2) / Epizody(9)

Monkey D. Luffy, mladý pirát ve slamáku, se v téhle hrané adaptaci populární mangy vydá s pestrou partičkou přátel na velkolepou výpravu za pokladem. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (144)

Elerrina

Wow, tak tohle je přímej zásah mokrou treskou mezi oči. Něco, co tu v takovéto podobě ještě nebylo – plnohodnotné zfilmování crazy shounen mangy/anime. (Pravda, už jsme dostali povedeného pseudohistorického Kenšina a trochu zparchantělou adaptaci Kovboje Bebopa, ale to byly výlety do jiných žánrů s jinými typy protagonistů a jasně ukazovaly, jak problematické, až skoro nemožné, je převést ducha kreslené předlohy do hrané podoby). Ale One Piece to dokázalo. Je to až neuvěřitelné. V zlopověstném Netflixu, známém przniteli všech žánrových předloh, zřejmě selhala cenzura, woke kvóty byly dodrženy jen v minimálním, téměř neškodném množství, tvůrce mangy si vydupal právo dohledu nad realizací a fanoušci nejen tohoto, ale i všech podobných superhrdinských shounenů se tak konečně můžou radovat. A vychutnat si všechna ta roztomilá klišé spojená s prototypem nezdolně optimistického, dobrosrdečného a naivního hrdiny, který si společně se svou partou nejlepších kamarádů hodlá splnit svůj sen a přitom z něj sálá tak obrovské nadšení a energie, že mu všechny ty pitomosti žerete i s navijákem. To vše kolem dokola opentlené perfektním castingem, skvělými hereckými výkony, nápaditou režií, atraktivní choreografií soubojů a celkem slušnou výpravou s povedenými trikovými sekvencemi. Drobné chybičky by se sice také našly – některé flashbacky do minulosti vedlejších postav jsou příliš dlouhé, zatímco v ději jsou místy očividně vynucené zkratky nebo výpustky, a dost mě zarazily i občas nepochopitelně civilní kostýmy, ale to jsou celkem vzato nepodstatné skvrnky rzi na jinak zářivé hromadě tohohle dobrodružného zlata. ()

DragonnCZ

,, I'm gonna be the king of the pirates! " Absolutně nepobírám a musím pozdvihnout do výšin tento kousek! Ačkoliv jsem nikdy původní anime neviděl a Netflix v poslední době neseká zrovna latinu, tak musím naprosto adorovat tomuto seriálu, už do trailerů jsem měl menší hype, že by se tento seriál mohl povést a ihned po první epizodě jsem si to zamiloval a druhá mě už jen utvrdila, sice pak to sjelo trochu z kopce, ale i přes to to byla famózní jízda plná akce, zábavného scénáře, sympatických postav, kdy jsem miloval nejvíce Luffyho a Zora, a zároveň všechny postavy ztvárnili boží herci. Dále seriál vyniká výbornou stylizací a audiovizuálem u, kterého opravdu vrním blahem a dále musím dodat pěkný svět a lóre, který seriál představil takřka na jedničku až mi dal téměř chuť si odehrát znovu Assassin's Creed Black Flag. Tento kus se může pyšnit a říkat si mistrkus, protože já chci už instantně 2. sérii. Ano, Netflix když chce tak dělat seriály umí! Jen se to musí chtít. Já seriál hodnotím kladně jako 9/10 a seriál se může řadit mezi seriály dnešního roku! ()

Lucasion

"I'm the man who's going to be the Pirate King!" Nejlepší seriálová událost nejen roku. Tohle je nejlepší seriálová událost od Stranger Things. Naprosto okouzlující svět, postavy a příběh snadno převedený z anime do live action seriálu. Po ukázce jsem se na Piráty těšil hodně, ale výsledek mě baví ještě víc než jsem čekal. Skvělý casting, soundtrack a kulisy. Chci druhou sérii! / U One Piece mám prostě jen čiré nadšení. Ten seriál mě baví každým coulem. Skvělá výprava, která dovedla z fantasticky absurdních kostýmů, situací a postav udělat absurdní a fantastické postavy, situace a kostýmy. K tomu parádní soundtrack a příběh, který v manze jede už dlouho přes dvacet let. Co se musí ale pochválit nejvíce je casting, který prostě nemá chybu. Nejen Luffy, ale i Zoro a Sanji. A samozřejmě i Nami. Ta je obzvláště perfektní a dokonalá. Vzhledem k tomu jak One Piece překonal veškerá očekávání, tak je jasný, že nás od Netflixu čekají další řady. Nevím jestli tedy dvanáct řad není moc přehnané, ale minimálně pět řad si dám s chutí! (90 %) ()

Maximilianus

Veľmi vydarená adaptácia japonskej predlohy, či už papierovej alebo animovanej. Čo sa sa týka kastingu,  nebol dokonalý, ale ani mi nevadil, som spokojný tak na 75%, masky boli fajn a kostýmy výborné. Podobne ako anime je to farebné,  pestré, rôznorodé a dobrodružné. Páčilo sa mi, že to bolo poňaté vyspelejšie, trochu aj temnejšie a aj emočná stránka vyznela tak ako mala. Nechápem ale,  ako chce Netflix v prípade pokračovaní obsiahnuť celý príbeh,  najmä ak chce urputne trvať na 8 dielnom trende sérií svojej  serialovej tvorby. Inak veľmi výborne spracovaný námet a zobrazený svet. 8,5/10. ()

Masrii

Vtipné, akční, vizuálně krásné, hlavní postavy bez výjimky sympatické. Vytknout tomu moc nejde. Anime prakticky vůbec nesleduju, nikdy jsem o tomto neslyšel, ale tahle verze mě více než příjemně překvapila. Luffy je parádně střelený a stejně jako jeho posádka ho nemůžu nenásledovat. Piráti záporáci mají každý taky své kouzlo. První série nám představila původ všech hrdinů no a nezbývá než doufat, že nás čeká parádní podívaná i v budoucnu. 95% ()

Zajímavosti (23)

• Tvůrce původní mangy One Piece Eiichiro Oda se podílel na seriálu jako konzultant. Podle svého vyjádření však nebyl úplně spokojen se změnami v ději prvné série, které podle něj nebyly nutné. (Pawliiseek)
  • Eiičiró Oda, tvůrce původní mangy „One Piece“, obdaroval 5 hlavních herců košilemi vyrobenými na zakázku na oslavu oznámení castingu s ilustracemi jejich postav. (Jardismo)
  • Během Rogerovy (Michael Dorman) popravy je vidět zezadu Monkey D. Dragon a jeho ikonický zelený plášť, mladý Mihawk (Theo Le Ray), mladý Shanks (Matt Herrington) a mladý Smoker (Matthew Leck). Později je u pobřeží vidět i Mihawkova loď. Ještě docela vpravo je v jednom záběru vidět Buggy, tedy jeho modré vlasy a černý šátek. (KaraMikesova)