Rodina je fuč a oddaný otec si poprvé po letech užije čas pro sebe se starým kamarádem – pařmenem, který chystá divoké narozeninové dobrodružství. (Netflix)

Videa (7)

Recenze (91)

BOURQUE

Na Netflix dorazila ďalšia „komédia na víkend“ v podaní Kevina Harta. Teraz si Hart zobral k sebe Marka Wahlberga. Najväčším problém tejto B-čkovej buddy komédii, vedľa plochého a nemastného scenáru, je to, že chémia medzi dvojicou horko-ťažko funguje nejako len do poloviny príbehu.  Keď nie ste skalným fanúšikom Kevin Hart-based humoru a chcete nájsť „čas na seba“, tak budete musieť vybrať inú komédiu. Mark Whalberg v danom žánru dokáže podať oveľa lepšie výkony. P.S.: Po The Man from Toronto ešte slabší výstup od Harta. Osobné hodnotenie: 60% (**) ()

rublik05

Největší problém, který snímek Čas na sebe má, je jednoznačně to, že Kevin Hart opět jen hraje Kevina Harta. Spoustě lidí, a já to upřímně chápu, zkrátka vadí, že už několik let (nebo po celou dobu?) hraje jen a jen sám sebe, jeho role si jsou tím pádem podobné jak vejce vejci, jeho styl a humor je tudíž silně polarizující. Mě osobně Kevin Hart nijak zásadně nevadí, každý jeho nový počin si rád pustím, byť mi je pochopitelně už tak nějak předem jasné, co asi tak zhruba dostanu. Čas na sebe mě v tomto ohledu nikterak nepřekvapil, oba herci těžce sází na jistotu, chemie mezi nimi funguje, příběh je tradičně jednoduchý, tak akorát vtipný, má příjemnou atmosféru, má ale také bohužel pár hluchých míst. Hned několik scén mě upřímně pobavilo, něco se mohlo v pohodě vystřihnout, s celkem jsem každopádně spokojený. Letošní Muž z Toronta mě sice bavil o trochu víc, tak či tak je Čas na sebe sympatická nenáročná podívaná, dostal jsem přesně to, co jsem očekával, ani o chlup víc, zkrátka a jednoduše je to taková klasická „hartovina“. 7/10. ()

Xmilden

Začínám mít takový pocit, že Kevin Hart vytvořil komediální dvojici s už úplně každým. On vlastně ani nikdy nehrál v nějak extra dobrém filmu, naproti tomu Wahlberg kdysi hrál v parádních filmech, ale jeho kariéra se začíná ubírat do poměrně slušných srágor. Tentokrát ti ještě Marku naposledy odpustím a ty nejslabší 3 hvězdy ti pošlu, ale je to kamaráde naposled. Me Time má pár solidních záseků, kupu nechutností, fakt těch při kterých je divákovi až trapně za herce, ale právě díky kamarádství ústředního dua a jedné pošahané taxikářce jsem to nakonec zvládnul. 50% ()

JORDY

Kevin Hart se usadil na Netflixu a znovu ukázal, že mu nedělá problém vytvořit duo téměř s kýmkoliv. V tomto případě s Markem Wahlbergem, který mi tu přišel až překvapivě upozaděný. Na herce jeho kvalit nedostal příliš velký prostor ukázat své komediální schopni, které bezesporu má. Každopádně i tak je Me Time slušnou zábavou na volný víkend, která nevybočuje v trendu jiných Netflix filmů. 55% ()

VanTom

Wahlberg i Hart sice poněkolikáté hrají naprosto to samé, ale zatím mě neotravují. Vtipné hlášky a bizarní situace tak střídají těmi, které nikam nevedou… a k vlastní škodě i nezanedbatelným množstvím fekálních gagů, z nichž ovšem většinou zvládnou vykličkovat "s čistým štítem". Nevím, nějak mi to nevadilo; připomnělo mi to pásové romantické "sandlerovky", u kterých se také nikdo nepředře, přestože (anebo právě protože) je výsledek zaručen. 50 % ()