Série(10) / Epizody(67)

Dva přední angličtí komici, Hale a Pace parodují ve svých krátkých situačních scénkách uplně vše, co parodovat jde. Od Hippies, přes Hip hop až po Rock. Velmi oceňovaný seriál nezklame nikoho, kdo má rád anglický humor. (matestlust)

Recenze (199)

francis

Curly a Nige, Jed a Dave... to se nedá zapomenout (radio and cd, video and tv - you´ll never gonna get this song out of your head). Díky tomuhle seriálu jsem měl nějakej čas dokonce rád Potměšila (než jsem ho zas viděl hrát v nějakým filmu nebo seriálu. Jako dabér v tomhle hitovým mazci je ale no.1). Zával vtipů jak v hnědouhelným dole. Tady je jeden. A tady je taky jeden. A tady. A tady je jeden velkej. Kdo na to nekoukal, dostane pokutu "psací stroj". Hele a nepůjdem na přednášku o reinkarnaci? (proč ne, žiješ přece jen jednou...) ()

KorenGeorge

Úžasný britský seriál. Suchý, vulgární, morbidní i ujetý humor. Skvělý český dabing v podání Jana Potměšila a Martina Veldy překonává jen překlad Petra Palouše (zejména u songů). I po několika shlédnutích jsou skeče vtipné, u některých mi smíchy téměř povolovali svěrače a kroutil jsem hlavou nad tím, jak tohle může někoho napadnout. Nejlepší fláky: Curly a Nige ve zverimexu, Dovolená s Quentinem rekreantem, Člověk, co nic nebere vážně, El Cojones, Skupina Oaday všechny scény s "opepříme". ()

Welington

Tyhle dva šašky mohu vidět pokaždé. Je to plné srandy, vtípků a zvratů a je to prosáklé britským humorem skrz naskrz a krátké skeče daly vyniknout opravdové satiře, na které se Hale a Pace doslova vyřádili. Jedna z dalších, dnes již klasik, u které pevně doufám a modlím se, aby bavila dál a nepropadla se na smetiště dějin. ()

Reverger

-Jestli chcem přežít, musíme sníst chudáka Harryho. To přece nejde....-Proč? Nejsem mrtvej. - Ale si vážně nemocný. Vymkl jsem si kotník! - Seš bezva statečnej chlap. Půjdu se projít, hned jsem tu. Sbohem Harry. Tenhle seriál, jež táhnou na svých bedrech, dalo by se říci, pouze dva angličtí komici, stojí skutečně za to. Neuvěřitelné, i po letech neustálého opakování díle po dílu, se zkrátka všemu upřímně zasměji. ()

Jiří K.

V mém TOP 10 mám tento pořad své nezastupitelné místo. Drsný až morbidní humor má u mně pochopení, protože si z vlastní hrubosti až sprostoty dělá srandu. Sérii řadím ještě výš než celý Red Dwarf. Fórky, např. "Dva přihřátý..., haló kdo si objednal dva přihřátý párky", "Jé podívej, hvězdičky! Vole, máš lupy na voptice" a třeba reklama na "Strč si tyč", jsou geniální... ()