Hádej, kdo je vrah

• USA Bodies Bodies Bodies (více)

Skupina bohatých dvacátníků plánuje večírek na odlehlém rodinném sídle. Společenská hra se rychle vymkne kontrole a stane se smrtelně nebezpečnou. Svěží a zábavný pohled na falešné přátelství. (HBO Max)

Recenze (91)

Frajer42

Nápad a finální vtipné rozuzlení rozhodně chválím. Bohužel tento snímek žalostně selhává v rámci extrémně nesympatických a retardovaných postavách. Jediná postava zde není kdovíjak zajímavá a zejména všechny ženy jsou si nesmírně podobné. Navíc se tento film točí skoro celý jen kolem žen a různých lesbických mnohoúhelníků. Brzy film začne neskutečně nudit a plyne extrémně šnečím tempem ke vtipnému finále. Bohužel, finále je zřejmě jediným světlým momentem. Jinak je to přehlídku nudy, kde nezavadíte ani o zrnko napětí a s hororem tohle nemá absolutně nic společného. Velké zklamání. [25 %] ()

leila22

V BBB sa skupinka bohatých tínedžerov stretáva v rozľahlom luxusnom dome uprostred lesa, zatiaľ čo vonku začína vyčíňať hurikán. Čoskoro prichádza k výpadku prúdu a zúfalo nudné chvíle bez wifi sa rozhodnú zaplniť zahraním si „vyvražďovacej“ hry s názvom Bodies Bodies Bodies, počas ktorej padnú za obeť aj určité omamné látky. Nuž, netreba byť Sherlock Holmes, aby vám došlo, že to nedopadne celkom idylicky... Na celú snímku sa treba pozerať s optikou mládeže vyrastajúcej v tik-tokovej a tindrovej ére, inak si k nej cestu budete hľadať len veľmi ťažko. Zodpovedá tomu aj samotný jazyk filmu či hudobný podklad, ktorý vám buď bude bolestivo trhať uši alebo si celý soundtrack po dopozeraní okamžite stiahnete na Spotify. O budovaní vzťahu k postavám možno hovoriť asi ťažko, predostierajú sa nám plytké charaktery, ktorých povrchnosť sa vo vyhrotených situáciách čoraz viac derie na povrch. Herecké výkony sú však slušné, najviac ma brala postava Alice (Rachel Sennott - Shiva Baby, 2020). Prakticky sa nám tu ponúka jedna obrovská paranoja, ktorá paroduje hororový subžáner slasher. Vyzdvihla by som prácu so svetlom, pretože takmer celý dej sa odohráva za minimálneho osvetlenia, ktoré vytvára iba žiara z mobilov, čeloviek či lightstickov. Bodies bodies bodies na druhej strane trpí scenáristickou nelogickosťou a niektorými menej nápaditými scénami. V prvom rade však ide o zábavný horor, pri ktorom záverečný twist celkový dojem o niečo vylepšuje. Súčasne je to aj film pojednávajúci o neschopnosti správneho vyhodnocovania informácií, o pohltenosti samým sebou a možno aj o túžbe prežiť v skazenom svete za každých okolností. ()

Flopik

Som naštvaný nakoľko ono to mohlo byť fakt super ALE. Celý film sledujeme hrozne uškriekané baby jak chodia po dome a furt na seba kričia. Raz to prežijem, ale celý film ? Bolo to neskutočne otravné. No a za druhé, ako komédia to nevyšlo ani v najmenšom. Reálne som sa zasmial raz na konci, keď odhalili pointu filmu. Tá to celé tak skvelo vysvetlí a je naozaj podarená. Dojem to však už nenapravilo. ()

*CARNIFEX*

Prvých 30 min. treba skočiť. Keď to konečne chytí grády, tak má človek pocit, že miestami sleduje paródiu, pričom samotný záver, ktorý by mal v prípade takéhoto námetu ponúknuť dostatočne nečakaný “twist”, len čiastočne naplnil očakávania. Max priemer, lebo aj samotné mordovačky sú asi tak originálne, ako u alkoholika liter vína pred spaním .. ()

AffectedFace

Je jasné, že celý snímek vznikl na základě "scream-like" konečného odhalení s trošku originálnějším twistem, což bylo na sto procent sepsáno už v prvních řádcích scénáře (možná od Chloe Okuno, třeba?). Jenže to rozhodně nestačí a film musí obsahovat nějaký ten build-up, který zde ani při nejmenším nefunguje. Všechny postavy stojí za vyliž prdel, homouškujou se, mají všechny možné duševní choroby a do toho fetujou, protože můžou. Nelogičnost ale zasahuje ještě dál a úmornost pokračovala už jenom ve sledování jedné z protagonistek, která bezhlavě šla převléct svoje oblečení při dešti do auta, aby jednoduše znovu zmokla při cestě nazpátek do domu a sežrala zbytek prošlých křupek - Ponaučení? Když už dojdou nápady a finální produkt dopadne se stopáží na 62 minut, tak tam domrskni tohle jen tak pro zábavu, aby se na to měl vůbec někdo chuť podívat. Běžně nerad dávám důraz na tyhle "nelogičnosti", protože se furt jedná jenom o béčkový brak na který se člověk podívá povětšinou z nudy, ale tady to bylo na podobný styl skoro každých deset minut, že by se pomalu ani Todd Sheets nestyděl. Otřesné dialogy, režie a hudba. Vesměs zde není vůbec, co pochválit kromě poslední twistové pěti minutovky. Za tu dávám jednu líznutou hvězdu sahající pro odpad. Vyžvejkat, vyflusnout a radši navždy na tohle zapomenout. Jednoduše: Škoda zahozeného potencionálu na jednak hezky promyšleném konci... ()

Zajímavosti (41)

• Logo A24 je v traileru navrženo s jasnými neonovými světly, která odrážejí svítící tyčinky přítomné na večírku. (Johnny.ARN)