Bohatý mladík s kamarády z elitní soukromé školy vyšetřují sérii podivných nadpřirozených událostí a odhalí přitom temné spiknutí. (Netflix)

Recenze (55)

Aurus

8/10. Za mě velké překvapení. Tento horor je docela dost originální a je sakra hodně dobrý a ponurý. Příběh je velmi dobrý, postavy jsou sympatické, hudba je výborná, atmosféru tento film má solidní, napětí je zde docela dost časté, lokace jsou zájímavé a kamera filmu je fakt super. Za mě horor který každý musí alespoň jednou vidět. Doporučuji. ()

borec999

Horor teda ani náhodou- Privilegium obsahuje jedny z najtrapnejších pokusov o ľakačky, ktoré bude predvídať snáď aj človek čo videl tak 2 horory za život, plus ani z hľadiska napätia to nie je žiadna sláva. Prečo teda tie 2*? Našťastie príbeh je na tom o niečo lepšie. Síce sa tu mieša všetko možné od posadnutia, cez traumu z minulosti, parazitické huby, exorcismus, lovcov duchov, prevteľovanie, konšpiračné teórie až po, demonov a neviem čo ešte, ale vcelku takýto dejový mišung spolu s pár mysterióznymi náznakmi dokáže aspoň ako tak držať divákovu pozornosť (aj keď so zatajeným dychom som film  rozhodne nesledoval a občasnej nude som sa aj tak nevyhol). S postupným odkrývaním kariet a blížiacim sa koncom zrejme uhádnete o čo cca ide a žiadny šokujúci twist sa nekoná. Záverečné posolstvo SPOILER v štýle antivaxerov- hlavne neverte žiadnemu famraeutickému korporátu, pretože ten sa vás snaží buď podmaniť, ovládnuť alebo zabiť KONIEC SPOILERU je podľa mňa zrovna v dnešnej dobe celkom na zváženie vypúšťať do éteru, ale budiž- je to len fikcia a film tak na čo sa rozčuľovať. Vo výsledku, ak Privliegium beriem ako mysteriózny triler tak nejde o úplny brak, ale určite ani dielo, ktoré som potreboval nutne vidieť. 2* a pre tento krát Netflixovská slabota. 35% ()

Rockerman

Já to věděl, že farmaceutické firmy jsou ve spojení s démony! Denně do nás z televize hustí, že se bez jejich přípravků neobejdeme a na každé píchnutí či kýchnutí si máme něco vzít. Tento film odhalil nejen toto tajemství, ale také že to byl jen velmi průměrný horor s rychlým hektickým závěrem a tradičním zlověstným pohledem do kamery. ()

Marceloo

Žiaci zo súkromnej školy v Nemecku začnú trpieť zvláštnymi príznakmi a ich správanie sa začne meniť zo dňa na deň. Postupne zisťujú, že nejde o náhodu, ale že sa niekto snaží ovplyvniť ich správanie a naplniť svoje temné ciele. - Námet nie je velmi divácky vďačný, ale pozeratelné to je. Postavy sú zaujímavo napísané, a aj keď je premisa v rámci hororového žánru vyždímaná naplno, nedá sa úplne presne odhadnúť, kam to celé smeruje. Záver je celkom intenzívny a dosť ma prekvapila jeho bezcitnosť, takže slabšie tri tomu dám. ()

MontyBrogan

Guilty Pleasure. Duchovia sú možno príbuzní démonov a sekty konšpirácií, ale dať všetky štyri tieto elementy dokopy mohlo dopadnúť ako miešanie piva s vínom a tmavého alkoholu so svetlým. No na druhý deň mi z toho mixu vôbec nebolo zle. Pár vecí mohlo byť síce menej odfláknutých, stále však sympatický mládežnícky horor. ()