Z Nicka a Audrey Spitzových jsou soukromá očka na plný úvazek. Po jejich příteli se slehne zem a oni se připletou k mezinárodnímu pátrání po jeho únosci. (Netflix)

Recenze (171)

Stanislaus

Druhé dobrodružství manželů Spitzových mi přišlo kvalitativně srovnatelné s jedničkou, byť musí divák brát film opět s nadhledem. Vražda v Paříži má jako její předchůdce opět optimální stopáž, místy lehce pobaví, ale i napne (zejména při jízdě dodávkou). Sandler s Aniston mi ani po tomto filmu nepřirostli k srdci, avšak ve výsledku mi nijak nevadili, zatímco Kuhoo Verma a Jodie Turner-Smith (se svou posluhovačkou) mi přišly otravné. Oddychová a těžce nenáročná jednohubka na přesně jedno zhlédnutí! ()

stitch7

/// Na jedničku rád vzpomínám jako na film, který jsem si náhodně pustil na Netflixu, protože to byla novinka s Jennifer Aniston. Jachta byla zábavná, krásné lokace a mohla se pyšnit velkým rozpočtem. Dvojka ale působí, jako by se jen chtěla chlubit, jak byla drahá a jak všechno působí impozantně. Pousmál jsem se jen párkrát, naštěstí se nenudil, což je díky kratší stopáži a tomu, že na konci furt něco vybuchuje. Třetí díl bych si dal klidně, ale místo vychloubání se by to chtělo silnější scénář. ()

TheEvilTwin

Jednička byla sice naivně hloupá, ale místy aspoň zábavná. Dvojka je už jen hloupá. Nezasmál jsem se doslova ani jednou, úplně tady chybí jak klasický Sandlerovský humor, tak i klasický komediální humor, Aniston je taky nevýrazná a celý výsledek je spíš jen vychytralé těžení Netflixu ze jména předchozího dílu. Nuda, nuda, nuda. ()

nonick1

Po vcelku zábavné jedničce jde o strmý sešup k nevtipné slátanině, které nepomůže ani střídání VIP lokací ani exkurz do bollywoodského svatebního reje. K smíchu je (kromě nechtěně směšné černé šlechtičny) ve filmu opravdu jen máloco, zato hluchých míst nepočítaně, spíše k pláči pak botoxem poznamenaná tvář Jennifer Aniston. Prostě jen další vyprázdněná NET-FIXL holírna. S bídou jedna hvězda za vizuál. Mimochodem: viděl vůbec ten film autor českého názvu? ()

lykan9

Pamatuji si, že u jedničky jsem byl nadšený, ale u Murder Mystery 2 jsem tento pocit neměl. Vím, že i jednička byla šílená, ale v tomto pokračování se tlačilo na pilu až moc a správně trefený vtip se vytratil. Dokonce i Jennifer Aniston bylo až moc. Tvůrci se tak moc snažili vyrovnat jedničce až prostě přestřelili a kouzlo se vytratilo. Špatné to vyloženě není, ale těším se až si ještě mockrát jedničku pustím, ale u dvojky mi stačí jen jedno shlédnutí. ()

• V prvej časti (vražda na jachte) sme sa dozvedeli, že Audrey (Jennifer Aniston) má intoleranciu laktózy. Ale keď vojdú do izby vo vile na ostrove, prvé čo urobí je, že zje syr, ktorý je na stole. (Dajman)
  • Natáčanie začalo v januári 2022 v Honolulu na Havaji a skončilo 8. apríla 2022 v Paríži vo Francúzsku. Natáčalo sa aj v Karibiku. (Arsenal83)