Herečka Joan se právě rozešla s přítelem. Gracie už ani nedoufá, že by se její manželství mohlo změnit k lepšímu. Tyto a další postavy však něco spojuje a není to jen štěstí, láska, bolest, smrt a naděje, o nichž tento zajímavý film vypráví. (oficiální text distributora)

Recenze (77)

Šakal

Od tohoto snímku jsem neočekával naprosto nic a možná hlavně díky tomu jsem byl příjemně překvapen a mile potěšen. Parádně strávených 116 minut , které neskutečně rychle utekly ( ano, 116 min píši zcela záměrně ), protože těch závěrečných 5 minut, kdy příběh do sebe " zapadl " bylo na mě opravdu už přespříliš romantických. Kdybych byl tohoto závěru ušetřen a tvůrci si ho odpustili, nebránil bych se i vyššímu hodnocení, takto i díky dobrým hereckým výkonům ( nikoliv vynikajícím ) dávám slabší 4*! ()

Oter

V průběhu celého filmu jsem si připadala na hromadné terapii, kde každý vypráví svůj příběh a pojítka se ruší anonymitou mluvčích. Až konec zapůsobil jako tmel. Jednotlivé podoby lásky však byly zajímavé a herecké umění výborné, takže celkový dojem z filmu není omračující, ale i náročný divák si přijde na své. ()

dopita

Je to povídkový film, kde se jednotlivé části v závěru prolnou. Nejdřív se to tváří tak trochu jako Magnolia, postupně se ale film přiblíží spíš k Lásce nebeské. Ovšem ani jednomu nesahá ani po kotníky a to ne proto, že by se jednalo o špatnej film, ale proto, že výše zmíněný filmy jsou mimořádně kvalitní. Přitom Podoby lásky vzniky o rok dřív než Magnolia o dokonce o čtyři roky dřív než Láska nebeská. Kladem filmu je, že kromě jedné z povídek jsou ostatní velice dobře koukatelný a tempo a zajímavost filmu tím pádem nijak zvlášť nekolísá. Taky herci jsou na úrovni, asi poprvé mě zaujala i Angelina Jolie, kterou jinak velmi nesnáším. ()

dormouse

To se snad všichni zbláznili? Navnaděna hodnocením jsem se podívala na film, který byl snůškou klišé a banalit, něco tak blbého jsem už dlouho neviděla. Ani jedna postava nebyla uvěřitelná a všechny blábolily absolutní hovadiny. Jestli se dá nějaký snímek určit jako nejúspěšnější v kategorii "Film s devastujícím účinkem na mladého člověk, který si tvoří falešný obraz o lásce a o vztazích jako takových", tak tenhle to určitě je. ()

kajas

Vztahová mozaika, která zaujme snovým obsazením kombinujícím ostřílené hvězdy s novými tvářemi (Angelina + Ryan Phillippe) a také vyobrazením peripetií nejen mezi milenci, ale také mezi rodiči a dětmi. Bohužel si moje sympatie nezískal žádný pár a scénář na mě působil jako něco od Danielle Steelové... 3* s odřenýma ušima. ()

Zajímavosti (12)

• Ryan Phillippe nepovedal filmárom, že si zafarbí vlasy na modro. Prvýkrát sa o tom dozvedeli, keď sa v deň natáčania objavil na natáčaní s vlasmi inej farby. Väčšina hercov a štábu bola zaskočená, no spisovateľovi a režisérovi Willardovi Carrollovi sa to páčilo. Zhodou okolností si Angelina Jolie v ten istý deň tiež zafarbila vlasy. (Arsenal83)
  • Původně se film měl jmenovat Dancing About Architecture (Tanec na architekturu). Poté se název změnil, ale tato vazba ve filmu zůstala ve větě "Talking about music is like dancing about architecture (Mluvit o muzice je jako tancovat na architekturu)." (viperblade)