Zase nepoužitelní

Nesourodá dvojice policajtů se musí po deseti letech dát dohromady a vyšetřit vraždu ve francouzském městě, kde to mezi lidmi vře a kde hrozí nebezpečné spiknutí. (Netflix)

Recenze (55)

Enšpígl

Ten scénář je jak vojetý brusle, takže nezbývá se než se soustředit na akci a vtipný dialogy, ale akci narušuje zběsilejší kamera, to je opravdu ulet, zrchylovat rychlou scénu, střihem , kdo tohle vymyslel, měl by za trest strávit noc s Putinem. A u Netflixu i tradičně problém se zbytečně přepápelnou stopáží. Já bych to zfouknul za 70 minut i se šukací scénou. ()

UhLee

(5/10). Od tohohle filmu jsem toho mnoho nečekal a přesně to jsem dostal. Odpočinkovou komedii, kde to hlavně táhne ústřední dvojice. Upřímně.. Kdo se na to podíval hlavně kvůli sympaťákovi Omaru Sy. ✋ Ovšem rozhodně jsem netušil, že tenhle film je sequel filmu z roku 2012. Děkuji, tenhle díl mi bohatě stačil. Ten film není sám o sobě špatný. Vtipy na mě celkem fungovaly a ústřední dvojice mezi sebou nějakou chemii měla. Co mi ovšem nesmírně vadilo, tak byly vizuální efekty, které byly do očí bijící a v druhé řadě také střih. Borec co to stříhal si asi taky něco šlehnul a potom to takhle vypadá - nepřehledná akce až to bolí. Sympatické mi přišly občasné explicitní scény ať už se jednalo o hlavní vraždu, nebo třeba zneškodnění několika nepřátel (kutululu hlavička). Jinak se však jedná o brutální francouzský průměr, který by klidně mohl být o půl hodiny kratší a všichni by byli spokojenější. ()

silentname

"The Takedown" je v podstate veľmi jednoduchý príbeh, ktorý akosi v ničom neprekvapí. Možno s výnimkou jedného záverečného zvratu. Ale popravde, aj ten sa dá celkom čakať. Inak je toto policajná buddy-buddy komédia, ktorá má svoje vtipné a svoje trápne momentky. Mám síce pocit, že Omar Sy a Laurent Lafitte sa síce na tomto bavili, no viac-menej to je asi tak všetko čo sa k tomu dá povedať. Príbehovo to do seba moc nemá, postavy nie sú veľmi zaujímavé a popravde ani vo finále nebudete nejako zvedaví, či sa našim hrdinom podarí zaraziť ten diabolský plán alebo nie. Pretože viac-menej to od začiatku viete. A pochopíte aj veľmi rýchlo kto za všetkým stojí a jedno s druhým. Ak to mala byť len oddychovka, tak fajn, ale nič hlbšie tu nehľadajte. Hodnotenie: C+ ()

Louis Leterrier umí lépe, ale i tak mě to neurazilo. Jedničku jsem sice přeskočil, ale v pohodě se dá zorientovat. Omar Sy a Laurent Lafitte jsou fajn dvojka, párkrát jsem se zasmál a bavilo mě to i jako kriminálka ( hodně originální a šíleně nápaditá vražda!), akce je jen průměrná a zkrácení o půl hodiny by neuškodilo, ale určitě jsem se nenudil, mě tyhle francouzské věci baví. 6/10. ()

Malarkey

Louis Letterier napálil start kvalitou a teď postupně spěje do vod totální průměrnosti. Když už i film s ultra francouzským sympaťákem Omarem Sy dokáže natočit tak, že se Vám protáčí panenky, tak je tady asi něco špatně. Průměrná francouzská akční komedie. No v porovnání s jinými francouzskými komediemi spíš podprůměrná, protože chybí vtip. ()