Okouzlující námořník Jacob se rozhodne zastavit tyranského kapitána a zachránit unesené dítě. Na své misi získá nečekaného spojence v podobě mořské příšery. (Netflix)

Recenze (118)

Adramelech

Film je určený dětem, takže děj nemá smysl moc rozpitvávat, mrňousům bude jistě vyhovovat a také animace je dobrá. Jenom si dovolím poznamenat, že v době, kdy moře brázdily plachetnice, existovali pouze námořníci, nikoli námořnice. Zde ovšem zapracovalo genderové šílenství. Za to, že hlavní hrdinkou je černá holčička, vděčíme zřejmě snaze o rasovou vyváženost postav. Nic proti černé holčičce, byla moc pěkně vyvedená. Jenom nevím, proč tam nefigurovali žádní buzíci a lesby, aby otisk hnusných pazourů neomarxismu na tomto filmu byl úplnější. Ale ani v minulosti se umělci zpravidla neobešli bez nějaké té aspoň občasné úlitby vládnoucí ideologii. Tak to prostě na světě chodí. (Povšimněte si postavy jednonohé černé námořnice. Tvůrcům filmu se zde podařilo skloubit hned tři neomarxistická témata: gender, rasu a tělesné postižení. Tomu říkám tah na branku!) ()

lukke87

Až na "Červenou", což je podvodní polokopča Bezzubky, uvidíme hodně zajímavý a originální postavy, skvělý animace, příběh co tu ještě nebyl, no zkrátka super! Jen škoda a velký mínus za netflixovský potřeby zase něco genderově a rasově vyvažovat... Nechápu proč mást dětem hlavy. Co bude dál po námořníkovi, nebo po generálovi armády s ženským hlasem? Za chvíli už nebude král a královna, ale rovnou dvě královny? Pokud tohle zkousnete, tak hodnotím 70% ()

Tomulka

Vzhledem k tomu, že příběh bazíruje na celkem známém modelu bych čekal více od příšer. Jejich propracovanost (vizuálně) jejich hierarchii jejich domov. Více patosu při obývání jejich ostrova.... Velmi chyběli vtipné situace a záporaci by měli být více záporní. Ta červená je bez nápadů nemá žádnou zajímavou povahu, rys cokoliv. Ale koukat se na to dalo. Jednou. ()

Velemír

Mnohem dětinštější, než jsem očekával, což by ale nemusela být chyba, pokud by tvůrci dokázali alespoň ta prťata pobavit, ohromit či okouzlit, což se v mých očích nezdařilo až překvapivě katastrofálně. Jsme již léta zvyklí na alespoň základní míru vnitřní konzistence, hravosti a zábavnosti i u průměrných spotřebních animáků. Je pro mě tedy nezměrně překvapivá zejména absence toho všeho v tomto konkrétním případě. Několik nádherných scenérií, ale za nimi svět tak plochý jako ta pověstná neosvícená placka, postavy animačně i charakterově bez byť jen záchvěvu života nebo opravdických emocí, samá umělost, šablonovitost, nemastnost, neslanost a planě ukecaná nuda i pro ty pidižvíky, na které to zacílilo. Nejlepší je to v kraťoučkých momentech klasické disneyovské nespoutanosti a ztřeštěnosti, o to víc však pak vystupuje, jak mdlá podstatná většina stopáže přitom je. Moc jsem si přál, aby to byla báječná nápaditá jízda, měnící ideálně i dospělé publikum v malé dobrodruhy, recept z daných přísad pod dohledem zkušených šéfkuchařů přece nemohl minout... Pro mne zklamání přímo monstrózních rozměrů! ()

ESNYR

Krom krásné a vymazlené animačnáí stránky, nemá tato pohádka co nabídnout. Postavy jsou jednorozměrné (kapitán je trochu zajímavá postava, jinak nikdo) a hned co je uvidíte máte jasno. Příběh je, jak už zaznělo, Bezzubka na moři a i když to má celkem zajímavé lokace, hlavně moře je realistické až člověk žasne, tak to opravdu nemá nic co by jeden ocenil. Vtip tu nějaký je ale taky nic co bystálo za pozornost. Děti to asi moc bavit nebude protože se to snaží i o nějaké morálnější a hlubší myšlenky a motivace, což dětem nic neřekne. ()