Knižní klub zabijáků

• Španělsko El club de los lectores criminales (více)

Osm kamarádů, kteří si ujíždí na hororech, se v jednom zničehonic ocitnou. Začne je totiž začne vraždit klaun, který nejspíš zná jejich temné tajemství. (Netflix)

Recenze (77)

*CARNIFEX*

Teen slasher-ovina o kokote, no sú ďaleko, ďaleko horšie, s ešte menšou iniciatívou akokoľvek zabaviť. Ako čo už len môže horor v šľapajách deväťdesiatkových kopírok kadejakých “Vreskotov” či “Tajomstiev z minulého leta” ponúknuť. Zas nebuďme naivní. Tu aspoň tie vraždy spĺňali ako také kritéria a mohlo to byť ďaleko horšie .. ()

rollman1

Na Netflix dnes přistál španělský slasher a je to ok. Je to úplně klasická premisa se vším všudy v žánru. Parta studentů, nevydařený prank, tajemství a zabiják, který je likviduje. Svižné i krvavé (ačkoliv bych rád více vražd v záběru). Je v tom vidět jasná inspirace Tajemstvím loňského léta nebo Soronity Row. Krom posledních dvou minut, které jsou fakt na přes držku, vcelku koukatelná jednohubka, která by fanoušky žánru neměla naštvat ()

rublik05

Knižní klub zabijáků by se dal ve zkratce charakterizovat jako nepříliš povedená španělská verze Vřískotu. Tomu se však v žádném případě rovnat nemůže. Jednak mu chybí sympatičtější postavy nebo minimálně lepší herci, a také kvalitnější zpracování a propracovanější scénář. Příběh je víceméně standardní, vraždám by slušelo více brutality a krve, nicméně neurazí, humor zde absentuje úplně, logika hapruje především v samotném závěru, který je vyloženě otřesný. Na druhou stranu díky rozumné stopáži jsem se ani nijak zvlášť nenudil, napětí i atmosféru film má, takže přežít se to v pohodě dá. Žádnou velkou parádu však nečekejte. 4/10. ()

figliar

Ten kto videl filmy Tajomstvo minulého leta a Vreskot, musel Knižný klub zabijakov prekuknúť po piatich minútach. Prakticky sa jedná o zlú kópiu s rovnakou zápletkou a vyvrcholením (ak sa to vôbec dá v tomto prípade tak nazvať). Jediné čo sa zmenilo sú maska a vražedná zbraň. Navyše do filmu obsadili veľmi slabých amatérskych hercov, ktorým som neveril ani nos medzi očami. Fakt zlé. ()

lykan9

Něco méně originálního a bez inovace než je Knižní klub zabijáků už jsem dlouho neviděl. Nápad žádný, zpracování průměrné a postavy nijak výrazné. Místy jsem měl dokonce pocit, že horor použil scény z jiných klasik a doslova je okopíroval. Jelikož jsem se k tomuto filmu však nic nezjišťoval, tak je tu možnost, že tvůrci jen vzdávají poctu klasikám a s tímto přihlédnutím se jedná o klasickou vyvražďovačku, která sice pokulhává, ale dívat se na ní dá a krve poskytuje dost. Jsou prostě horší věci než tohle a jako fandu žánru mě to nijak neurazilo. ()